Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Hoe geraak ik op de training?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
straw




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 30-09-08

Hoe geraak ik op de training? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe geraak ik op de training?   Hoe geraak ik op de training? Icon_minitimedi nov 04, 2008 6:56 pm

drie maanden ver en nog GEEN tankkaarten ?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Hoe geraak ik op de training? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe geraak ik op de training?   Hoe geraak ik op de training? Icon_minitimedi nov 04, 2008 7:16 pm

ja er zijn zelfs trainers en spelers die "op hun blote voeten" moeten trainen en spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Hoe geraak ik op de training? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe geraak ik op de training?   Hoe geraak ik op de training? Icon_minitimedi nov 04, 2008 10:26 pm

Toch op hun sokken!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Hoe geraak ik op de training? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe geraak ik op de training?   Hoe geraak ik op de training? Icon_minitimewo nov 05, 2008 12:03 pm

Hopelijk voor de spelers raakt het probleem van de tankkaarten opgelost maar ik heb er mijn twijfels over. Als men na drie maanden nog geen oplossing heeft, tja wanneer dan wel. Men heeft zelfs voorgesteld om in plaats van tankkaarten RES kaarten te geven..... het dichtsbijzijnde tankstation waar men met deze kaarten kan tanken is Charleroi..... Men vond dit geen probleem want de spelers konden andere zaken kopen met hun RES kaart en met dit uitgespaarde geld tanken. Plezant voor buitenlanders en jonge gasten die zelf bijna geen inkopen doen en niet veel nodig hebben.
Het probleem van de schoenen zal ik nog eens uitleggen met het raadseltje: Er zijn 15 bons voor schoenen aan de club gegeven. 13 spelers en 2 trainers. 10 bons zijn reeds uitgedeeld. Twee spelers hebben nog geen schoenen nodig omdat ze nog niet kunnen spelen. God de vader heeft de bons en deelt ze uit. Welke drie hebben nog geen schoenen gekregen? Inderdaad Dennis en de trainers. Laat het nu juist twee mensen zijn die uit de gratie van God gevallen zijn. Een mooi voorbeeld van hoe kinderachtig en kleinzerig deze man is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe geraak ik op de training? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe geraak ik op de training?   Hoe geraak ik op de training? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe geraak ik op de training?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: