Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Dennis Deroey

Ga naar beneden 
+12
number12
volleychick
Beacher
Benny
Il_Principito
Dretske
josvolley
straw
Stavros
verken
jefvanida
Swaque
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 02, 2008 6:05 pm

l'Histoire se répète

aan dat van den Hendrik zat ook een geurtje aan , meer op de bank dan iets anders
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 03, 2008 2:55 am

Het is nu aan ons de supporters om te reageren tegen de handelingen van het bestuur betreffende den dennis.
Zoals Barack obama op dit forum gezegd heeft is dennis ne correcte gast en ligt hij zeker supergoed in de groep. Altijd zit hij zen ploegmaats op te peppen, hij neemt als gast van 21 zijn verantwoordelijkheden op het plein, altijd één van de eerste om de supporters de hand te schudden, zowel na de match als tijdens trainingen, kortom ne speler waar we als supporter nog veel mooie momenten zullen mee delen hopelijk!!!!!! Moest er nog een supportersclub bestaan hij zou direct er peter van zijn.

Alle initiatieven zijn welkom op deze moment. Dennis verdient onze steun!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
boemelaar




Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 03-10-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 03, 2008 9:39 am

In het verleden heb ik altijd het bestuur wat proberen te verdedigen omdat tja, iemand moet het toch doen en zonder hen is er geen volley in averbode.
Nu zijn ze voor mij ook enkele kilometers te ver gegaan. De enige reden dat Geerinckx moet spelen is omdat hij minstens 50% van de matchen moet spelen volgens zijn contract. Is dit niet het geval wordt zijn driejarig contract automatisch ontbonden op het einde van het seizoen. Nu, als ik zondag Geerinckx zag spelen(ik was één van 20 meegereisde supporters) dacht ik toch echt wel dat dit geen kwaad zou kunnen. Laat Dennis dit seizoen toch uitspelen, hij is veel beter en laat den andere maar vertrekken(overlaatst met een bestuurslid van halen gesproken en ze waren content dat ze er vanaf waren). Er zijn er zeker ander en beter op de markt. In ieder geval is het bestuur het heel smerig aan het spelen en op die manier creëer je een reputatie waardoor spelers niet meer naar everbeur willen komen. Ook sponsers haken af want ze willen geen geld steken in een club die geleid wordt door ons dynamisch duo, maar zolang zij twee daar zitten weigert iedereen om zelfs er maar over na te denken om bij het bestuur te komen.
Ik ben ermee akkoord dat er iets moet gebeuren vanwege de supporters naar het bestuur toe maar als je dat doet zie wel dat je een alternatief hebt ter vervanging van ons dynamisch duo want anders is het gedaan in everbeur en dat mag zeker niet de bedoeling zijn maar als GvM blijft zal hij net hetzelfde doen als eerst bij de voetbal van testelt en daarna bij zijn eerste doortocht bij everbeur namelijk het spel compleet ten gronde richten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 03, 2008 1:31 pm

Gisteren (deze nacht) een lang onderhoud gehad met Beacher en die sloeg inderdaad de nagel op de kop. Op een document dat dateert van begin juli kan je zien dat men toen al bezig was met te proberen om dennis buiten te krijgen. Ik zal één citaat vermelden" Je mag je contract uitdoen als je dat wil, ik verwittig je wel dat wij met Geerinckx als libero zullen spelen. Wij gaan geen tijd meer steken in iemand die volgend seizoen toch weg is".
Dit is één (van de vele straffe) citaten die zwart op wit op papier staan. Kan het nog duidelijker. Dus Benny, wij weten wel degelijk waarover we spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: match 04/10   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 05, 2008 1:48 am

Het was vandaag stil op de hei.
Geen trommels, geen toeters...op een paar "belachelijken"(waaronder ikzelf) na was er niet veel te beleven naast het veld.
Everbeur is niet meer wat het geweest is. De hel is een smeulende hoop geworden waar je u amper kunt aan verbranden.
De match hebben we toch gewonnen en alle spelers hebben dik hun best gedaan.
Nu staan we naast Maaseik op kop en we genieten er elke minuut van.
Volgende week Antwerpen zal niet gemakkelijk zijn maar voor ons toch een weerzien met vroegere spelers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 05, 2008 3:02 am

ja ze hadden toch schrik van de 'belachelijke' mensen, naar het schijnt stond het waterkanon al gereed Laughing Laughing Laughing
Ik was content dat den dennis vandaag daar was om te zien dat de harde kern hem door dik en dun steunt. En laat me het nog één keer duidelijk stellen wij zijn voor den Dennis en voor de ploeg, en zeker ook voor de Kevin wat andere ook mogen beweren!!!!!!!!!!

DENNIS IS VAN ONS OLé OLé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 05, 2008 12:05 pm

Nen dikke proficiat aan spelers en trainers. Je moet het maar doen om Lennik met een droge 3-0 huiswaarts te sturen. Al dat jonge talent met daarbij Jovica en Marcus om de kar te trekken, dat ziet er goed uit. Wetende dat de voorbereiding heel kort was en dat er nog redelijk wat progressiemarge in deze groep zit denk ik dat we nog mooie matchen in het verschiet hebben. Als nu de rest nog word opgelost kunnen we mischien eindelijk terug alleen over het sportieve praten. Maar dat is als... ik geloof het pas als ik het zie.
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 05, 2008 1:53 pm

Als ze dan toch zo begaan zijn over het "imago" van de club.... wat gaat de buitenwereld ervan zeggen als het bestuur een goede speler, met goede mentaliteit, voor enkele valse redenen de laan uit stuurt. We hebben jaren last gehad voor een goede libero te vinden.... nu hebben we er ene, en nu moet hij weg, omdat er iemand in het bestuur, gewoon de baas wil spelen en volley pas op de 2de plaats komt.
het einde is nabij Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
boemelaar




Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 03-10-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimema okt 06, 2008 10:20 am

Het was zeker goed dat er iets gedaan is geweest voor Dennis en het zal hem deugd gedaan hebben. Het enige probleem dat ik een beetje heb is dat hij nu degene wel is geworden die niet voor een oplossing open staat door niet in te gaan op de meeting van donderdag. Het bestuur heeft denk ik door dat er iets moest gebeuren, zeker ook dankzij de supporters maar nu is het Dennis die niet meer wilt. Dat vind ik natuurlijk wel jammer want dan hebben het soort van acties van zaterdag geen nut.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimema okt 06, 2008 12:51 pm

Normaal was er nu zaterdag reeds een vergadering voorzien in de voormiddag om met dennis te praten. Deze werd om begrijpelijke reden uitgesteld. Op deze vergadering zou dennis wel aanwezig geweest zijn dus ik zou niet weten waarom hij donderdag niet zou komen opdagen. Ik denk dat iedereen (op één uitzondering na misschien) wel wil dat dit opgelost geraakt. Liefst zo snel mogelijk want niemand heeft er baat bij dat dit nog lang aansleept.
Terug naar boven Ga naar beneden
boemelaar




Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 03-10-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimema okt 06, 2008 3:47 pm

Ik hoop dan inderdaad dat ze eruit komen want het belangrijkste is toch dat we allemaal achter de ploeg staan. Nu, in alle eerlijkheid ben ik wel verschoten van Geerinckx tegen Lennik, die jongen heeft een schitterende wedstrijd gespeeld. Als we spelen zoals zaterdag zie ik niet in wie ons van de derde plaats kan houden (en dat in tegenstelling van het niveau van vorige week)
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimema okt 06, 2008 7:19 pm

Vandaag in het laatste nieuws

"Averbode en Dennis deroey komen woensdag bijeen om tot een oplossing te komen. De liberospeler is om disciplinaire redenen geschorst, nadat hij tijdens de zomer dweepte met een transfer naar Maaseik, ondanks een nog lopend contract. Fans van Deroey liepen zaterdag met een t-shirt rond met daarop een foto van Deroey en op de rugzijde "Schijt aan het Beleid".

Tis toch opgevallen Cool Cool Cool

Boemelaar, zeker dat Kevin een goei match gespeeld heeft, want heel de situatie brengt serieus wat extra druk voor hem mee
Terug naar boven Ga naar beneden
straw




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 30-09-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 07, 2008 5:24 pm

Dennis wilde al ALTIJD naar de vergadering gaan,maar wel samen met een raadsman omdat hij de vorige keren altijd tegenover een batterij van bestuursleden zat die hem allerlei uitgevonden redenen naar het hoofd gooiden om hem toch maar buiten te krijgen.Heel bewust kreeg Dennis de aangetekende brief pas de dag ervoor of dezefde dag zodat hij alleen moest komen.Daarom werd er telkens een e-mail en aangetekend schrijven terug gestuurd ,op dezefde dag nog. Hier is nooit over gepraat!!!Dennis heeft al van de laatste match van de vorige competie (tegen Lennik)bevestigd dat hij zeker zou blijven.Omdat het bestuur(lees Guy en Marc) dit niet geloofden, zou een nieuw contrakt gemaakt worden,..dit kwam er nooit.Wat kan je nog meer doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 08, 2008 12:29 pm

Dat is inderdaad de exacte waarheid straw. De afspraak was dat Marc het contract zou opstellen en dat het zo snel mogelijk zou getekend worden. Maar i.p.v. een contract op te stellen nam hij ontslag als voorzitter en was er blijkbaar niemand meer die kon schrijven in het bestuur. Maar over deze afspraak hoor je langs hunne kant niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 09, 2008 4:27 pm

Nog geen nieuws over de vergadering of was die vandaag ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 09, 2008 8:41 pm

Geen nieuws is goe nieuws zeker Rolling Eyes Rolling Eyes
Als het slecht was hadde we het al geweten denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 10, 2008 10:56 pm

Vandaag in het laatste nieuws stond da den Dennis
maandag terug mag trainen. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dennis Deroey - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dennis Deroey   Dennis Deroey - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dennis Deroey
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: