Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Ploeg 2009-2010

Ga naar beneden 
+13
van verre
Beacher
Kees Kist
Stavros
Olszytan
runarem
DUFF-MAN
Il_Principito
number12
everzwijn
Swaque
Dretske
boemelaar
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
everzwijn

everzwijn

Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimedi jan 26, 2010 10:26 pm

Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Seizoen2009201059

Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Seizoen2009201058
Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Seizoen2009201058bis
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque

Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 31, 2010 4:04 pm

Amai

Zo'n matchen zijn slecht voor uwe tikker. De eerste set was een kopie van de match tegen guibertin, gewoon slecht. Maar dan de andere 3 set verdiend gewonnen, niet met vollebal van de allerhoogste plank maar wel op vechtlust!! Ne dikke proficiat aan de spelers en trainers, en overwinning die deugd doe!!!
van verre

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 31-01-10

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 31, 2010 8:23 pm

Gisteren een mooie en een goeie match gezien (na de eerste set wel gezegd hé)

Dit is een site voor echte supporters en gezien het enthousiasme en de vele "positieve" opmerkingen gisteren zullen hier niet veel mensen aanwezig zijn.

Ongelofelijk hoe sommige mensen nog altijd blijven zagen en vitten op die spelers.
Denk je nu echt dat die mannen het niet weten en beseffen als en dat het niet goed gaat, ze moeten het echt niet blijven horen!
Krik ze op na een wedstrijd, wees positief en als je dat niet kan zijn, hou dan liever je mond!

Over je mond houden, de speaker zou hier een voorbeeld aan mogen nemen!
Als er iemand de mannen tijdens de wedstrijd moet motiveren, is hij het toch zeker, hij moet de toon zetten en het publiek meetrekken!!!

Maar commentaren als "mannen, kijk maar eens goed naar het publiek, je bent ze iets verschuldigd...." man man man waar haal je dat toch? Hoe durf je zoiets zeggen?
En dan draaien ze nog een speciaal liedje voor Fred? Om het goed te maken? Om hem te paaien?

Kan je dan echt verwachten dat ze daar iedere zaterdag vol motivatie staan? ja tarara!

Waar moeten ze de motivatie halen om te spelen als ze iedere keer worden afgebroken? Waarom zouden ze nog willen spelen? Hoe zou je zelf zijn? Het is toch nooit goed!
Nog een keer, denk je echt dat de mannen het niet weten dat het gisteren iets beter moest dan in Guibertin?

Enne even ter info, het is niet omdat enkele spelers geen Nederlands spreken, ze niet begrijpen wat er gezegd wordt!
En als ze het niet begrijpen zijn er altijd vertalers genoeg beschikbaar die hen wel zullen inlichten! Wees daar maar zeker van!

Dan nog even, terwijl ik toch bezig ben... de geld kwestie... opgelost of deels opgelost of niet...

Stel je voor: je hebt een job, je draait een maand je kas af en op het einde van de maand geen geld op de rekening. Je wacht enkele dagen en laat ons zeggen voor de geduldige mensen onder ons, je wacht nog een week... nog altijd geen geld.
Wie onder ons zou nu geen stappen ondernemen, zou niet informeren bij zijn/haar baas wat er misgelopen is.

Het is heel simpel! je werkt = je wordt op tijd betaald.
Wat gebeurt er als er niet op tijd betaald wordt = STAKING! of gerechtelijke stappen, ...
Als je een beroep uitoefent, word je betaald, gelijk wel beroep... is het nu treinconducteur, kuisvrouw of topsporter!

Wat gebeurd er in Everbeur? De goede zielen spelen verder, wedstrijd na wedstrijd spelen ze verder, dag na dag werken ze zich in het zweet op de training! En voor wat? beschamend is het! Hoe dit kan gebeuren bij een club in EREdivisie!
En als ze dan al eens durven vragen waar het geld is of wat er verkeerd loopt dan lopen ze tegen een muur! Krijgen ze allerlei redenen die geen verband houden.
Of zijn ze nu al aan het sparen om volgend jaar een volledig niewe ploeg te kopen??? Want zoals het nu is, zouden ze goed zot moeten zijn als er ook maar 1 iemand blijft!

Wat moeten die mensen (spelers) niet denken over ons, hier in België?
De buitenlanders gaan naar huis na het seizoen en dan vragen de mensen daar "en hoe was het in België?" Ik ben blij dat ik het antwoord niet zal horen!

Om nu met een vrolijke noot te eindigen: PROFICIAT met de overwinning van gisteren!
Doe zo verder en ik ben er volgende wedstrijd zeker om POSITIEVE aanmoedigingen te geven!
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimema feb 01, 2010 1:30 am

"Van Verre" ik ben er deze week niet geweest maar mij beloofde het bestuur dat er vrijdag betaling zou zijn, of is er iets mis gelopen?
Van dat aanmoedigen moet ik u gelijk geven, bij de thuismatchen is het de laatste tijd niets dan negatief dat de jongens naar hun hoofd krijgen van op de tribune.
Het is hoog tijd dat we terug als één blok achter de spelers staan want we kunnen elk punt zeer goed gebruiken.
boemelaar

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 03-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimema feb 01, 2010 2:18 pm

Allé everzwijn, de cafetaria staat nu al als één man achter de spelers (en den toog)
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 02, 2010 1:36 pm

boemelaar schreef:
Allé everzwijn, de cafetaria staat nu al als één man achter de spelers (en den toog)

Ja maar deze mensen zorgen tenminste dat er geld in de lade komt om de spelers te betalen!
Swaque

Swaque

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 02, 2010 9:32 pm

hela boemelaar, wij staan ni achter den toog, wij zitte ervoor afro
en everzwijn, dan zulle we nog veel moete drinken ze Twisted Evil Twisted Evil
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 02, 2010 9:50 pm

Swaque schreef:

alle beetjes helpen hé Swaque lol!
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 02, 2010 10:02 pm

Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Seizoen2009201061
Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Seizoen2009201061bis
Swaque

Swaque

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 02, 2010 10:41 pm

everzwijn schreef:
Swaque schreef:

alle beetjes helpen hé Swaque lol!

Ja als interim PV kost da al rap 30euro na een overwinning drunken drunken drunken
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 05, 2010 6:38 pm

verslag uit "het Nieuwsblad"

Averbode zonder druk naar leider
Volleybal Liga

SCHERPENHEUVEL-ZICHEM - Wannes Rosiers lijkt zich helemaal te hebben geïntegreerd bij Averbode. Zaterdag had hij een belangrijk aandeel in de 3-1-zege tegen Puurs. Bij 18-21 in de tweede set zorgde hij met enkele welgemikte jumpservices voor de ommekeer, zodat Averbode dit weekend zonder enige druk naar Roeselare kan trekken.

‘We stonden tegen Puurs met onze rug tegen de muur', aldus Rosiers. ‘Om onze play-offkansen gaaf te houden, moesten we de drie punten thuis houden. Zelf speelde ik een vrij wisselvallige wedstrijd maar dat opslagreeksje op Milev kwam er natuurlijk op een cruciaal moment. Door in extremis die tweede set te pakken, gaven we de bezoekers immers een enorme mentale opdoffer, die ze zelfs na tien minuten onderbreking nog niet te boven kwamen.'

‘De kloof met Puurs bedraagt nu al vijf punten en ik maak me sterk dat drie punten in de resterende vier wedstrijden zullen volstaan om zeker te zijn van een play-offticket. Tegen Roeselare en Maaseik ligt het niet voor de hand om iets te oogsten maar tegen Antwerpen en Lennik moet het mogelijk zijn om de nodige puntjes te sprokkelen.'

Niets te verliezen

Zaterdag wacht de trip naar de leider.

‘Dat is wellicht de enige match van het seizoen waarin we zonder druk kunnen spelen', vervolgt Rosiers. ‘Roeselare is de jongste weken immers zo goed als ongenaakbaar, het gunde vorig weekend zelfs geen setje aan Maaseik. Wij hebben in Schiervelde dan ook niets te verliezen. Maar dat we er tegen Puurs in geslaagd zijn om een scheve situatie recht te zetten, heeft ons vertrouwen gegeven. We gaan in Roeselare onze huid zo duur mogelijk verkopen.'
Swaque

Swaque

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimezo feb 07, 2010 11:03 pm

Het forum heeft de openingspagina van de site van Roeselare gehaald! http://www.knackrandstad.be/nl/
Misschien wordt het eens tijd dat deze site ook een link krijgt op www.everbeur.be aangezien dat ze daar geen forum meer hebben lol! lol! lol!
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimezo feb 07, 2010 11:53 pm

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/article/detail.aspx?articleid=DMF06022010_075

Jammer maar verloren met 3-1 in Roeselare.
Toch een proficiat voor onze jongens omdat ze het de gasten van Schiervelde moeilijk gemaakt hebben.
We halen er zelfs 1 set daar waar Maaseik met niks naar huis moest.
De Wannes scoorde zelfs meer punten dan Cotreras. Proficiat aan trainers en spelers.
Swaque

Swaque

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimema feb 08, 2010 10:28 pm

Het was te denken dat er op de site van roeselare reactie ging komen op onze vermelding

Afzender: Swaque - maandag, 8 februari 2010 om 20:11
Homepage: http://www.everbeur.actieforum.com
Beste lezers van dit gastenboek, Wij zijn blij met jullie vermelding van onze site op jullie openingspagina. Wij konden er spijtig genoeg zaterdag niet bij zijn, wij zaten namelijk in Berlijn bij onze vriend Andrej Urnaut. Wij hebben daar met veel genoegen de match Berlijn Friederichshafen gezien, een belevenis om nooit te vergeten, volleybal samen met 4763 gekke Duiters. Ik hoop dat wij elkaar treffen dit jaar in de play-offs!!!
@Johan
Beste johan wat wij dit jaar zien, en wij staan echt er heel dicht bij, ... (lees verder op ons forum, discussies over everbeur horen daar thuis ( ik weet het ik heb me in het verleden er ook aan gezondigd:)

MVG

Swaque

Afzender: Johan - maandag, 8 februari 2010 om 18:00
Beste webmaster of diegene die de verslagen schrijft ivm de matchen.Vooraleer je schrijft over de echte Averbode-fans-supporters en schrijft dat de mensen op het forum moeten gaan kijken hoe het achter de schermen aan toe gaat te Averbode kan ik u maar één ding zeggen: u steunt zogezegde dé alwetende supporters die het zeer goed voorhebben met de club,sic ?Als ik even een vergelijking mag maken-u weet dan alles over de contracten tussen de spelers en het bestuur van Roeselare ? U geeft ook altijd kritiek op het bestuur maar zelf doe je niets en wil je voor niets financieel garantie geven ? Je bemoeit u met de trainer zijn vak en zegt hoe het moet etc? Dominique Baeyens moet naar u luisteren. De voorzitter moet en ga zo maar verder. Mag ik u vragen uzelf niet te verlagen en tot de kwestie te blijven nml het volleybal.Laat dit een gouden tip wezen. Groetjes

Beste johan wat wij dit jaar zien, en wij staan echt er heel dicht bij (en dit weet je zelf genoeg) kan niet door de beugel, en dan druk ik me nog zwak uit Het grootste voorbeeld is met de coach stafke, die zijn job ginder opgeeft om hier te komen coachen na 3 maanden wordt teruggestuurd om dan hier zijn papieren op 2 weken in orde te brengen (dat zogezegd niet gelukt was op 3 maanden) Awel die jongen moet daar nu op straat t-shirts verkopen om iets inkomen te hebben, want ja sinds hij teruggestuurd is heeft hij naast geen enkele bericht van het bestuur (buiten in het begin dat alles in orde ging komen, ja dat zien wij pale pale ) ook geen cent meer gehad, vindt U dit normaal? Kritiek op het bestuur, natuurlijk als je in zo'n gevallen al niet meer moogt opkomen voor mensen die geen nagel hebben om aan hun gat te krabben, maarja dit zult u niet kunnen begrijpen zeker. Wij finaciële garantie geven Johan, sorry ik moet gaan werken voor mijn geld, en dan heb geen zin om die te verliezen in de bodemloze put van averbode! ik doe wat ik kan voor de spelers en trainers, ik ben zo goed als elke dag op training om te helpen waar ik kan, U mag dit misschien niks vinden er zijn andere mensen die dit hard appricieren. Wij zeggen tegen de trainer wat hij moet doen, waar haalt u dat met al u volleybal"kennis"
DUFF-MAN

DUFF-MAN

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 09, 2010 12:52 pm

hola!! der is persies iene in zen gat gebete!!! finaciële garantie? der WAS geld genoeg om er iets mooi van te maken, maar als ge uw toppers ni een degelijk contract aanbied, en nog anderen wegjaagt, en degenen die er nu nog zijn ni betaalt en afbreekt.... tja... dan ga ge met swaque zijn finaciële garantie ook ni ver komen denk ik Laughing
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 09, 2010 1:13 pm

Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Seizoen2009201062
Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Seizoen2009201062bis
Beacher

Beacher

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 09, 2010 4:24 pm

Onze trainer heeft precies wat moeite met de namen van ploegen. Roeselare speelt niet tegen Treviso maar tegen Trentino. Puurs was ook PNV op den ROB, als de beginletter er maar wat op trekt zeker
Stavros

Stavros

Aantal berichten : 165

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 09, 2010 5:48 pm

Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Siteroeselare
Te mooi om het niet integraal op de site te zetten. Wat een reclame op één van de meest bekeken sites. Spijtig dat we er zaterdag niet bijwaren. Voor de eerste keer in zes seizoenen een competitie wedstrijd gemist. Maar we hadden dan ook een uitgelezen kans om een topwedstrijd te gaan bekijken in Berlijn. Vrijdag het vliegtuig genomen en zondag terug. Het is absoluut de moeite geweest om de verplaatsing te maken. Wat een sfeer,voor en tijdens de wedstrijd daar in Duitsland. Nog maar te zwijgen over de prachtige accomodatie en organisatie die men daar heeft. Men speelt daar de competitie wedstrijden in de sfeer van onze bekerfinale vorig jaar. En niet te vergeten dat ze er een geweldige coach hebben. Enkele ervaren spelers reeds op de bank en het jonge geweld de arena in. En bijna lukte het hem nog ook om Friederichhafen de eerste competitie nederlaag van het seizoen te bezorgen. In het tussenseizoen zijn bij Berlijn enkele sterkhouders vertrokken en "onzen André" stond (weer eens) voor de zware taak om met een mix van enkele ervaren spelers en een pak jongeren een competitieve ploeg te maken. En dat hij daar in aan het slagen is was aan het niveau van de wedstrijd zeker te zien.
Topvolley met een topcoach. Mooi om te zien. En dan te bedenken dat datzelfde in Averbode nog mogelijk zou geweest zijn ware het niet dat GDV en enkele andere hun persoonlijke vetes belangrijker vonden dan het clubbelang. Jammer maar helaas.........Succes André en bedankt voor het prachtige week-end.
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimewo feb 10, 2010 6:17 pm

Stavros schreef:

Spijtig dat we er zaterdag niet bijwaren. Voor de eerste keer in zes seizoenen een competitie wedstrijd gemist. Maar we hadden dan ook een uitgelezen kans om een topwedstrijd te gaan bekijken in Berlijn. Vrijdag het vliegtuig genomen en zondag terug. Het is absoluut de moeite geweest om de verplaatsing te maken. .

Ja Stavros ik was er wel.
Van het bestuur evenwel was er niemand te bekennen, onze kiné heeft dan maar plaats genomen aan de tafel om een boete te ontlopen.
Of was het bestuur mee met u naar Berlijn om hun geliefde trainer nog eens te zien?
De supporters kon je deze maal ook op 1 hand tellen al hebben onze jongens een meer dan behoorlijke match gespeeld.
Dretske

Dretske

Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimeza feb 13, 2010 5:09 pm

Gewoon nog eens effe opfrissen:

WELLE ETEN HAK OLE OLE!!!!!!!!!!!
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimezo feb 14, 2010 3:43 am

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/article/detail.aspx?articleid=DMF20100214_005

Toch vermelden dat onze jongens goed gespeeld hebben tegen een sterk Maaseik.
Wel jammer dat de lijnrechter, in de derde set, op een moment het nodig achte om een bal binnen te geven voor Maaseik die volgens iedereen buiten was. Waarna we dan nog een gele kaart kregen omdat de Kevin de man ging duidelijk maken hoe het echt was.Inplaats van 1 punt voor komen we er twee achter.In het voetbal zijn er refs voor minder naar tweede verwezen.
Maar goed Maaseik heeft verdiend gewonnen dus moeten wij het maar doen tegen Antwerpen om de playoffs zeker te stellen.
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimema feb 15, 2010 1:16 pm

Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Seizoen2009201064
Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Seizoen2009201064bis
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimevr feb 19, 2010 12:30 pm

Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Seizoen2009201065
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimezo feb 21, 2010 5:04 am

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/article/detail.aspx?articleid=DMF20100220_070

Ja jongens we zijn verloren met 1-3 van Antwerpen!!!!!
Onze jongens hebben goed gespeeld maar ze zijn te kort gekomen op de beslissende momenten.
U kan geen steen werpen naar onze jongens ze hebben alles gedaan wat ze konden.
Jammer is dan dat er na de match mensen uitspraken doen die wal of kant raken.
Victor zag enkel de Brazilianen in de fout gaan maar een match verlies je of win je met een ganse ploeg en niet met een paar enkelingen.
Al moet ik wel vermelden dat er vandaag na de match een betaling gedaan is(beter laat dan nooit zullen we maar zeggen)
Ik hoop dat de jongens in Lennik nog wat kunnen pakken dan hebben we toch zeker de playoffs.
Jongens ga er voor ....en Wannes de kruiwagen staat klaar! lol!
Stavros

Stavros

Aantal berichten : 165

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitimezo feb 21, 2010 7:04 pm

Het gaat van kwaad naar erger met ons clubke. Zeker als je weet dat het bestuur zich gaat moeien met de ploegopstelling. Voor de wedstrijd hoorden we uit zeer betrouwbare bron dat de voorzitter op vrijdag naar de trainer kwam met de opdracht dat hij zeker moest beginnen met één bepaalde speler in de basis. Ik geloofde het eerst niet maar bij aanvang van de wedstrijd en wat navraag nadien klopte dat verhaal dus helemaal. Het feit dat onze voorzitter er een kleine "tactische" uitleg aan gaf geeft aan dat dit niet volledig van hemzelf komt. "Toevallig" was ook GDV op die training aanwezig......De tactische uitleg bestond er in om receptioneel en verdedigend sterker te staan. Dit bewijst nogmaals de zwakte van onze libero. Nu word nogmaals duidelijk wat voor een trainer men in Averbode wil. Iemand die gewoon doet wat enkele hem opdragen. Dat is dus ook het verschil tussen een toptrainer en een floptrainer. Welk resultaat heeft de trainerswissel opgebracht? Wetende dat Stafke vijf van de zeven competitie wedstrijden won. Nu kan men zeggen dat het met Stafke misschien niet beter zou geweest zijn, en dat kan men natuurlijk niet weten, maar dat deze beslissing die men genomen heeft zeker niet de juiste is dat bewijst men nu wel. Hopelijk loopt het zaterdag goed af want ik hou mijn hart vast wat er eventueel zou kunnen gebeuren als we de play downs moeten spelen. Gelukkig hebben we in dat geval een trainer met ervaring........ in het spelen van play downs......maar zijn palmares maakt wel duidelijk dat we nog niet aan de "nief pattaten" zitten.....
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2009-2010   Ploeg 2009-2010 - Pagina 6 Icon_minitime

Ploeg 2009-2010
Terug naar boven 
Pagina 6 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ploeg 2010-2011
» Beker 2009-2010
» wensen voor 2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: