Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Ploeg 2010-2011

Ga naar beneden 
+33
Everbeuurrr <3
hoplasa
ballenjongen
Al Pacino
rukkertje2011
pol
josvolley
dirk
Rond Punt
everbeur GO
Admin
verken
Stafke
number12
Lamarqueuse
jefvanida
dejavue
Sven sophie
Chris
DUFF-MAN
LucD
Herman Vleminckx
Olszytan
Il_Principito
boemelaar
Beacher
Sarr
Kees Kist
Dretske
fransv
everzwijn
Stavros
Swaque
37 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 25  Volgende
AuteurBericht
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimema jan 10, 2011 4:02 am

Wel Kevin dat ge ons rotte appels en ons forum degoutant vind kan me geen reet schelen geek maar om Marcus zo er door sleuren vind ik laag.
Ik denk dat ge met Dominique Baeyens niet moet uitspoken wat je met Marcus gedaan hebt.
Achter het gat een vergadering met het bestuur bij elkaar roepen(zonder de Brazilianen) om de trainer en een paar spelers buiten te laten smijten!!(Dit was net voor de match tegen Antwerpen weet je nog). Maar je had dan wel de pech dat er een paar uit de biecht geklapt hebben zodat uw plan niet is door gegaan.Toen al wilde men u uit de ploeg zetten maar door het "goed" contract (afgesloten door GDV) heeft het bestuur niks kunnen doen.Ik denk da ge al een smeerlap moet zijn om Marcus kwaad te krijgen maar u is het toch gelukt. Mad








Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimema jan 10, 2011 1:14 pm

Dat je als speler van een topploeg als Roeselare zoiets in een intervieuw verteld, getuigd al dat hij er zeker niet op zijn plaats zit. Gelukkig kennen de mensen van Roeselare Marcus beter dan wie ook. Tenslotte heeft hij gewoon dezelfde conclussie getrokken als onze vorige trainer en dat was dat kevin niet voldeed als libero. Ik stel dit seizoen vast dat Dominique ook kiest voor de beste libero. Eens benieuwd hoe lang het nog zal duren alvorens hij, "pappa of mamma" hierover ambras gaat maken. En nu kan hij niet terug vallen op een contract dat hij altijd moet spelen als eerste libero.
Kortom bij elke ploeg dat hij reeds gespeeld heeft trekt men na zijn passage dezelfde conclussie: content dat ze er vanaf zijn. Nog maar te zwijgen hoe men over zijn karakter en ingesteldheid denkt.
Over ons mag hij een eigen mening hebben. Voor mij is het niet belangrijk wat iemand met zo een karakter over mij denkt. Raar is dat deze "rotte appels" na de training hun vrije tijd nog opofferde om nog een 15 a 20 minuten langer op de training te blijven om Kevin te helpen omdat deze nog wat wilde verder trainen. Feit is dat hij als eerste en enige speler of ex-speler op negatieve wijze dit forum heeft gehaald. En terecht, nooit meegemaakt hoe iemand zijn eigen medespelers en technische staf beklapte, niets was goed,aleen hij.... Als je iemand als Marcus tegen je in het harnas kunt jagen zegt dit meer over jezelf dan over Marcus. Dan heb je een rot karakter. Gelukkig denken onze spelers en ex-spelers heel anders over ons en is het eigenlijk niet belangrijk wat dat "manneke" denkt, schrijft of zegt. Het verleden en ook de toekomst zal het wel uitwijzen hoever hij komt met dit soort dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beacher

Beacher


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-10-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimema jan 10, 2011 3:06 pm

Beste Kevin, het feit dat u na het aflopen van uw contract bij Maaseik/Eisden niets meer vanuit Limburg hebt gehoort is gewoon omdat deze mensen de evaluatie over u hebben gemaakt: GEWOGEN, EN TE LICHT BEVONDEN.
Deze conclussie heeft men ook in Halen en Averbode gemaakt.
Wij in Averbode zijn blij dat u de overstap naar roeselare heeft gemaakt. Niet sportief gezien maar omdat dit het verst weg is van Averbode. In Roeselare zal men wel tevreden zijn over uw komst, nu kan men tegen Puurs, Waremme, kapellen enz. de eerste en beste libero wat rust gunnen in deze drukke tijden zodat deze fit aan de topmatchen kan beginnen.
Als de supporters het voor het zeggen hadden in Averbode zou u er nooit of nooit zijn geweest. Leg maar eens uit aan de buitenwereld dat je als ploeg, die het financieel niet breed heeft, een betere, goedkopere en met een uitstekende mentaliteit spelende libero vervangt door eentje die slechter en duurder is en bovendien nog een rot karakter heeft.
Dit kon allen gebeuren met de hulp van GDV, idem aan uw karakter. Hier is voor ons de conclussie, dat na het vertrek van GDV, zijn zoon en u de hemel hier terug wat opklaart. Met andere woorden: Men heeft de stal uitgemest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Kist

Kees Kist


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 15-01-10

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimema jan 10, 2011 3:38 pm

Hoe dom kan je zijn om terug olie op het vuur te gieten nu alles wat kalm en bezonken was. Ik denk dat men in Roeselare ook niet tevreden is over zulke uitlatingen. Dit is voor een speler van een topclub onwaardig. Het is wel typisch Kevin, alles en iedereen rondom hem is slecht, alleen hij is heilig. Dit is voor Roeselare wel een waarschuwing van wat men met dit kereltje nog allemaal gaat meemaken. Volgens mij is dit de eerste uitlating van frustratie. Hij zal daar met trainer en bestuur toch niet hetzelfde spelletje kunnen spelen dan hij hier heeft gedaan. Gelukkig voor ons is hij weg en komt hij hopelijk nooit meer terug
Terug naar boven Ga naar beneden
dejavue

dejavue


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-07-10

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimema jan 10, 2011 6:30 pm

@ kevin,
..................
Daaaag kevin!!!!

PS: U bent het niet waard dat we er hier in averbode nog woorden aan vuil maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimema jan 10, 2011 7:40 pm

Zo een klein manneke en zo een groot bakkes... Man man jij komt
dus gewoon meespelen in de play-offs hier in Averbode??? Ik citeer
regionale zender oost-brabant, kortweg ROB;
'' DE HEL OP DE HEI ''. Deze woorden zouden voor jou wel eens
letterlijk genomen kunnen worden. affraid affraid affraid
Dat jij ruzie hebt met Marcus zegt idd veel meer over jou dan over hem.
Jij denkt echt dat jij het warm water hebt uitgevonden. Ik zal eens
iets zeggen, jij hebt het NIET uitgevonden Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

En om te eindigen ga ik naar het begin van het artikel: VERUIT de
kleinste volleyballer van de liga a.
Niet enkel van gestalte maar ook in woord en daden. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Olszytan




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 12-01-10

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimema jan 10, 2011 9:15 pm

mannen niet te veel woorden aan vuil maken, hij is weg en dat is het allerbelangrijkste!!!!!



Wel even dit nog:
Kevin je mama en je papa wachte op jouw aan het ballenbad lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimedi jan 11, 2011 1:48 am

kevin kevin kevin.... wat ben jij een heimelijk achterbaks manneke... zo natrappen en oude koeien uit de gracht sleuren (die je er trouwens zelf hebt ingeduwd).
in ons gezicht durf je niet zeggen wat in dat artikel staat... maar ja, dat is dan weer eigen aan uw karakter. het is ook laf dat je ons de schuld van uw eigen problemen geeft...nee jongen, wij hebben niks te zeggen sportief of financieel of noem maar op. het zijn gewoon uw eigen luizen die bijten!! verder is alles hierboven al gezegd denk ik.

p.s. een wijze raad: de splinter in andermans ogen zie je, maar de balk in je eigen ogen zie je niet.... zou het probleem niet gewoon bij uzelf liggen???
Terug naar boven Ga naar beneden
boemelaar




Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 03-10-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimedi jan 11, 2011 2:24 am

och mannen, maakt u er niet druk in. Hij ligt zo goed als zeker buiten in Roeselare, Baeyens is zijn ellende ook nogal beu.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimedi jan 11, 2011 2:59 am

Op het gastenboek van Roeslare:
Das ne rotten appel die veel weet!!!!


Gastenboek Knack Randstad Roeselare
Er staan 5368 berichten in het gastenboek.

Afzender: rotte appels - maandag, 10 januari 2011 om 22:44
beste gebruikers van deze site ik zou graag willen reageren op het artikel van jullie tweede libero in een lokale krant (staat hier trouwens op de site)
Ik ga niet beginnen over het feit dat hij ons rotte appels vindt en ons forum degoutant, dit is allemaal niet relevant.
Wel wil ik het even hebben over wat hij zegt over onze vorige trainer, tevens ex speler van Roeselare, Marcus Eloi
Dit is wat hij hierover te zeggen had "Bij Averbode kreeg ik het snel aan de stok met de coach, die blijkbaar niets van mij moest weten. Ik werd de speelbal in een machtsstrijd en zelfs een week geschorst. Gewoon omdat de coach mij even niet meer wou zien"
Even een aantal juiste feiten:
Ik denk dat de meeste onder jullie marcus als een zeer warme persoon kennen, altijd goedlachs en vriendelijk. Geloven jullie dat hij jullie huidige 2de libero zonder reden naar de bank verwees? Eigenlijk had hij voor de match tegen antwerpen al reden genoeg om hem naar de bank te verbannen, maar hij deed dit niet, waarom? Marcus kan vergeven en vergeten, en geeft iedereen een tweede kans. Dit is wat er gebeurde in de aanloop voor de match in antwerpen. K.G ging klagen bij het bestuur (waarin zijn SP zat), er werd niet genoeg getraind zei hij (er werden meer uren getraind als het jaar daarvoor)Marcus was geen goeie trainer hij wou een andere, fysiek was niemand in orde volgen hem (de trainer die marcus opvolgde dat zelfde seizoen (hier sebiet meer over)zei in zijn eerste interview dat hij nog nooit zo'n fysiek inorde groep zag.) Eigenlijk een vorm van muiterij, ik zou Baeyens wel eens willen zien reageren na deze actie!!

(vervolg)





Afzender: rotte appel - maandag, 10 januari 2011 om 22:41
Homepage: https://everbeur.actieforum.com
(vervolg)

kortom de match in Antwerpen wordt verloren met K.G. Niets aan de hand maar in de volgende weken worden er meer wedstrijden verloren dan lief is en Marcus moet een keuze maken, de receptie draait niet en hij zet Melis in plaats van K.G. voor de match tegen lennik. match wordt wel verloren maar we hebben een punt, dit was het enige positieve dat ik en vele van die match onthouden hebben, het negatieve overschaduwde heel deze match, scheldtirades van K.G, het op een geven moment weigeren in te vallen van K.G, het applaudiseren bij een gemiste receptie van M.E en D.M (ik zwijg hierdan nog bewust over het gedrag van zijn directe omgeving)In een normale club wordt je aan de kant geschoven en ontslagen, niet in averbode waar je S.P en je contract (waarin stond dat K.G elke match moest spelen als eerste libero) er voor zorgde dat de trainer opzij geschoven werd en jij er met een weekje schorsing van afkwam.
Deze opsomming van feiten is geen aanval op K.G maar een verdediging van een zeer goede vriend van mij Marcus Eloi die zich hier niet kan verdedigen tegenover bepaalde zaken die over hem geschreven worden. Dat K.G ons aanvalt en uitscheld voor Rotte appels, daar hebben wij ons "degoutant" forum voor om op te reageren. Maar ik laat K.G niet de goede naam en reputatie van Marcus door het slijk halen, voor zaken waar K.G zelf verantwoordelijk is!!

Ik wens Roeselare en zijn supporters een succesvol 2011 toe. Veel gelukkig in de titelstrijd, de bekerfinale en zeker nu woensdag europees in Oostenrijk

Tot in de play-offs



Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimedi jan 11, 2011 2:03 pm

In Halen trainen ze nu elke dag 4h power om de feesten weg te werken. En zo te zien lukt dit al aardig lol!

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Halen
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimewo jan 12, 2011 2:49 am

Gelukkige hadden ze bij ons dit idee niet om hun nieuwjaarwensen te photoshoppen als bodybuilders.

Stel u eens voor hoe de ploeg verantwoordelijke van vorig jaar er zou uit zien, het zou geen zicht zijn lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimewo jan 12, 2011 1:29 pm

Swaque schreef:
Gelukkige hadden ze bij ons dit idee niet om hun nieuwjaarwensen te photoshoppen als bodybuilders.

Stel u eens voor hoe de ploeg verantwoordelijke van vorig jaar er zou uit zien, het zou geen zicht zijn lol!

Ik weet nog zo niet....het zou een ware verbetering kunnen zijn.Je kan altijd eens proberen hé Swaque Exclamation lol!



Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Everzwijnpaktswa lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimedo jan 13, 2011 1:57 am

Nog van het gastenboek van Roeselare waar ik niet mee akkoord ga!!


Afzender: stophetgelul - dinsdag, 11 januari 2011 om 15:16
Er was vorig jaar helemaal geen reden om KG te vervangen. Hij stond toen op nr 1 of 2 op de liga-site qua receptie. Hij had gewoon gevraagd om ook in de voormiddag te trainen en dat wou ME niet. Trouwens de wedstrijd tegen Lennik voor de beker dat KG geschorst was, was gewoon een ramp in receptie. Op zeker moment stonden ze met 4 in receptie (anders met 2)en nog kwam er geen bal aan het net. Die match was trouwens heel snel gedaan.Het begon allemaal met de vraag om meer uren trainen en omdat de ploeg op een bepaald moment niet draaide (en dat lag niet aan de receptie)zijn er zaken geescaleerd wat niet had gehoefd. Als KG zo slecht was, had hij vorige zomer niet in de nationale ploeg gespeeld en zat hij nu niet bij Knack. Als de passeur trouwens niet gekwestst geraakt in de playoffs, speelt Everbeur misschien wel de finale (met KG op de libero).Het is misschien tijd om het gezever hierover te stoppen. Je kan voor of tegen iemand zijn, en dan zaken gaan zien die er zelfs niet zijn. De zaken worden hier wel heel eenzijdig voorgesteld.


1. Marcus stelde voor om van 8h te trainen maar er is niemand komen opdagen ook KG niet!!
2. Als ge maar 1m² neemt en je laat de rest werken dan kan je op 2 staan in receptie, 3 ballen goed pakken en je hebt 100%
3. Ik kan nog verder gaan maar het is de moeite niet!
Als mens is Marcus 10 keer beter dan KG Exclamation Exclamation Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Kist

Kees Kist


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 15-01-10

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimedo jan 13, 2011 1:45 pm

Je kan inderdaad voor of tegen iemand zijn. Maar ik herinner me de voorbereiding van het eerste seizoen dat KG hier bij ons was. Toen starte men de voorbereiding met Dennis op de libero, Marcus en Ruben receptie hoek. Dat ging heel goed. Zo goed zelfs dat GDV moest ingrijpen omdat hij anders de gedane beloftes (lees clausule in contract) niet kon nakomen. Daarom werd Dennis geschorst en moest hij achteraf noodgedwongen op de receptie hoek spelen (wat hij trouwens uitstekend heeft gedaan). Je kon het vergelijken met de situatie nu, Alan en Dieter receptie en Roel of Ruben een heel kleine receptie zone zodat ze kunnen meebonken op de hoek. Wel, met Kevin gaat dat gewoon niet. Die zijn zone dat hij neemt in receptie is zodanig klein dat je als receptie hoek te veel (en te ver) mee receptie moet nemen. Of zoals men zei:"That gay is killing me". Is het vreemd dat onze twee vorige trainers en deze in Halen dezelfde conclusies trokken? (bij deze twee tel ik Herman Vlemincks niet mee, ik heb het over trainers). Wij waren er na de bekerfinale van overtuigd dat er meer inzat met een andere veldbezetting, dus met Dennis als libero. Zodat je op de hoek wat meer power had om Jovica wat meer te ontlasten. Dat je statistieken dan goed zijn in zulke kleine zone is niet meer dan normaal. Van een libero word wel wat meer verantwoordelijkheid in receptie verwacht als datgene dat KG laat zien. Wat de nationale ploeg betreft kan je kort zijn. Indien elke beschikbare libero voor de nationale ploeg zou willen spelen heeft KG geen schijn van kans.
Over eind vorig seizoen kan ik alleen dit kwijt: Indien Marcus zijn werk (op zijn manier) had mogen afmaken hadden we waarschijnlijk de finale van de play offs gespeeld. Herman heeft toen wat komen profiteren van het zweet dat Marcus en Stafke in de ploeg hadden geinvesteerd. Tot op het ogenblik dat er een speler gekwetst werd en er moest ingegrepen worden,toen zag je wat Vlemincks waard was. Trouwens, kijk maar eens naar de rangschikking in de liga A in Frankrijk. Saint quentin staat daar troosteloos laatste met slechts drie punten. Deze ploeg werd vorig jaar zesde en speelde de play offs.........
Terug naar boven Ga naar beneden
dejavue

dejavue


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-07-10

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimedo jan 13, 2011 2:29 pm

Over de sportieve prestaties van kevin:
No No No No No No

Dag Kevin!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
everbeur GO




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 12-11-10

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimedo jan 13, 2011 6:46 pm

Kevin u mammie en pappie staan te wachten in de MC Donalds om u uit het ballenbad te komen halen!!! Kom er eens uit! Exclamation Exclamation Exclamation Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimedo jan 13, 2011 9:30 pm

even een reactie op de commentaar in roeselare:

Ten Eerste in den top staan als libero is gemakkelijk! als je maar een zone neemt die kleiner als zen lengte. Idd dat kees kist gelijk heeft, "that guy is killing me" met zijn egoistisch gedrag om hoog in de statistieken te staan, liet hij zijn team in de steek. Nogal egoïstisch in een team sport denk je niet?

Ten tweede: Eerste Libero van de nationale ploeg? das just, maar waarom, Callebert gekwetst, Derkoningen ligt overhoop met Gewher en Dennis die het beachen verkoos. Dus hij is vierde libero, en mee de talenten die momenteel zich aan het vormen zijn in de belgische volleybalwereld zal dat eens rap 7de, 8ste keus zijn!!

Ten derde Roeselare, daar was hij ook tweede keus om te worden aangetrokken als 2de libero. Het jaar daarvoor wilden ze den Dennis een contract aanbieden voor 3seizoenen, maar hij had al getekent bij Puurs.

Conclussie: nen goeie libero is hij ABSOLUUT niet, en met zo'n karakter zal dat ook NOOIT worden!!
Terug naar boven Ga naar beneden
boemelaar




Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 03-10-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 14, 2011 10:56 am

Dit weten ze in Roeselare ook al ondertussen want ze zijn al aan het onderhandelen met een libero van een (buitenlandse) ploeg die failliet is gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimevr jan 14, 2011 12:46 pm

geef ze in roeselare nog wa tijd... hij zal minder en minder aan spelen toekomen, en dan zullen ze hem wel snel leren kennen Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimezo jan 16, 2011 5:59 am

De wateroverlast treft ook Averbode Exclamation Exclamation Het zal zeker aan het alarmpeil van de Demer liggen Rolling Eyes
Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Wateroverlast012011004jPloeg 2010-2011 - Pagina 13 Wateroverlast012011008j
Dit is wel vakkundig opgelost door de mensen van't "stad" met twee emmers lol!



Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 P15011121340001
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_opvallend/1.942307
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_programmas/MG_sport_journaal_GEEN-NIEUWE-MAPPEN-AANMAKEN/2.13628/1.942340

Toch nog de match gewonnen met 3-1 cheers
Proficiat aan spelers en tainers cheers



Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimezo jan 16, 2011 2:14 pm

Proficiat aan spelers en trainers!! cheers

Echt vette match.. Lekker spannend!! Laughing

Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimezo jan 16, 2011 4:36 pm

Juist een geweldig verslag gezien in Hands up. Propaganda voor het volleybal in Averbode. Respect voor het werk dat Dieter met zijn medewerkers levert. Een mooi bewijs dat men door eerlijk en oprecht te werken nog veel kan bereiken met deze club. Proficiat aan spelers en trainers
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimezo jan 16, 2011 4:47 pm

Wat een match gisteren, we hebben eindelijk de scalp van één van de top drie, en hoe dat we nu aan het spelen zijn gaan die andere 2 in de play-offs snel volgen.
Niet echt één uitblinker, maar gewoon collectief geniaal!!!!!

Dikke proficiat aan de trainers en spelers!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rond Punt

Rond Punt


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 16-01-11

Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitimezo jan 16, 2011 5:21 pm

Geweldige match, geweldige "apres volley" kortom....ne geweldige avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 13 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ploeg 2010-2011
Terug naar boven 
Pagina 13 van 25Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 25  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ploeg 2009-2010
» Beker 2009-2010
» wensen voor 2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: