Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Halve finale Everbeur-Roeselare

Ga naar beneden 
+4
L.W.
Dretske
everzwijn
Swaque
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimedi jan 06, 2009 12:46 am

Woensdag is het zover, na al een prachtig seizoen moeten we 4sets winnen tegen Roeselare om de finale van de beker van België te spelen. Een zeer moeilijk opdracht maar zeker niet onmogelijk. Spijtig van de tegenwerking uit de hoek van het bestuur, maarja wa hadden we anders verwacht Twisted Evil

Zoals altijd zullen we onze jongens steunen, zet de fleskes al ma koud cheers


Enja omdat den Hendrik dit gegarendeerd leest, welkom thuis ma durft te winnen en we zullen u rap het water overjagen lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimewo jan 07, 2009 8:05 pm

Ik kan nimeer van de zenuwen, ik gaan al na de sporthal om te zien of er al iets te beleven valt!!

Tot straks allemaal



WE GONNA WIN THE CUP WE GONNE WIN THE FINAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimedo jan 08, 2009 5:47 am

Bedankt spelers en trainers voor dit memorabel moment, echt merci, hier spreken we nogn 20jaar van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

op na antwerpen voor de finale zijt ma zeker da vital mee een struisvogelei in zijn broek zit lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimedo jan 08, 2009 10:30 am

Sorry mensen om vandaag pas te posten mar het is vannacht wat te laat geworden.
Heb amper 3h geslapen.
Maar het was gisteren dan ook de max....Roeselare eruit en hoe....in maar liefst 6 spannende sets.
Nog nooit gezien op de hei.
Aan alle spelers, de trainers en de verzorgers bedankt en proficiat.

Halve finale Everbeur-Roeselare Finale1ek4
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimedo jan 08, 2009 10:58 am

http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sport/article/detail/598904/2009/01/07/Niet-Roeselare-maar-Averbode-in-bekerfinale-volleybal.dhtml

http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMF07012009_175

Oei Roeselare heeft verloren veel staat er niet in de gazet

Om toch de sfeer wat weer te geven hierbij wa fotos(sorry voor de kwaliteit maar ik had na de match nogal wat de bibber)


Halve finale Everbeur-Roeselare Afb005ch6
Halve finale Everbeur-Roeselare Afb009ag8

En de BOB zag het helemaal ni meer zitten of was het de drank????


Halve finale Everbeur-Roeselare Afb011qa7


Laatst aangepast door everzwijn op vr jan 09, 2009 8:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimedo jan 08, 2009 11:13 am

Bedankt aan alle spelers en trainers!!!!! Wat een sfeer!!
Tis toch graaf as wij (harde kern) nog eens uitpakken e....
Zoveel sfeer is er niet meer geweest sinds de nieuwe kantinne
er is. SFEEEER IS GOOOOED!!!!!!!!!!!!!!! cheers cheers cheers
En in Antwerpen zullen ze ons ook wel leren kennen, ik denk
zo ergens de 22e februari.... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimedo jan 08, 2009 11:18 am

Ben begod wel mijn hoge hoed kwijt gespeeld aan Jovica. pale
Terug naar boven Ga naar beneden
L.W.




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 08-01-09

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimedo jan 08, 2009 1:18 pm

Op Sporza site is er een filmke beschikbaar:
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/2.302/fietserke_zaalsporten/1.446591
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimedo jan 08, 2009 7:44 pm

Ne welgemeende en dikke proficiat aan spelers en trainers met deze memorabele overwinning. Alfred Hitchkok zou het scenario van deze triller niet beter geschreven hebben. Het is wel de moeite om de reacties op de site van Roeselare te lezen. Slechte verliezers vind ik. Zij vinden het systeem met de golden set niet eerlijk. Ze vergeten echter dat ze verleden seizoen, na het spelen van een golden set tegen Lennik, zelf zo de finale bereikt hebben. Ten slotte hebben wij niet deze regel gemaakt maar de bond. Na een vlotte 3-0 zege thuis hadden ze zelf de kans om het af te maken, tweemaal zelf. Maar als een ploeg als Roeselare zowel de wedstrijd als de golden set verliest denk ik dat je mag stellen dat we dik verdiend naar de finale gaan. Hopelijk is diee "kwade meneer" van gisteren heelhuids in Roeselare geraakt want die had op de tribune al bijna een attackske gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimedo jan 08, 2009 8:23 pm

Swaque heeft het moeilijk gehad vandaag op het werk drunken , drie uurtjes slaap na zo'n match is te weinig. Maarja wa maakt het uit, we spelen de finale van de beker van België cheers cheers cheers Denk dat de keuze van trainer van het jaar snel gemaakt zal zijn, merci andré merci ben!!
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimevr jan 09, 2009 12:06 am

En die andere Ben(Pipes) heeft gisteren wel zijn visitekaartje afgegeven denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimevr jan 09, 2009 12:22 am

http://www.rnews.be/nl/regio/wvl-8800/volleybal---roeselare-uit-de-beker/Article-1184683226393-1194483013876.html#video

Zeker eens kijken op de site van Roeselare
Terug naar boven Ga naar beneden
L.W.




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 08-01-09

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimevr jan 09, 2009 12:52 am

Ge zult rap moeten zijn om het gastenboek van Roeselare te lezen...ze zijn aan het opkuisen Wink

http://www.volleyteam-roeselare.be/nl/forum.jsp
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimevr jan 09, 2009 3:14 am

Ik begrijp de ontgoocheling bij de mensen van Roeselare, bij ons zou het ook zo geweest zijn als we het niet gehaald hadden.
Geloof me vrij wij waren ook liever Europees gegaan maar als er door omstandigheden het geld er niet meer is moet men een keuze maken.
En dat het systeem van de golden set nu ideaal is hoor je me ook niet zeggen maar Roeselare heeft de kans gehad om het af te maken en ze hebben het niet gedaan.
De fouten die de ref gemaakt heeft zijn bewezen op de tv-beelden meer zeg ik daar niet over.
Ik denk wel dat Roeselare er voor de competitiematch wel terug zal staan.
Maar dat zal ons een worst wezen,, het jaar kan nu al niet stuk.
En ik denk dat onze jongens hun vel wel duur gaan verkopen tot de laatste match.
Ik wens Roeselare woensdag veel succes met hun Europese match en hopen op het beste.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimevr jan 09, 2009 10:28 am

Sorry ik kan er ni genoeg van krijgen

http://www.nieuwsblad.be/Video/Videoplayer.aspx?VideoId=79599

Die opmerking op het gastenboek van Roeselare van "sponsors" over dat bord achter Fernand was mij ook opgevallen;
Slecht werk van ROB of was het bord tijdens in de heisa wat verschoven?
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimevr jan 09, 2009 8:49 pm

Halve finale Everbeur-Roeselare Roeselare3nt2
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimeza jan 10, 2009 1:46 pm

Wat een pracht van een wedstrijd van de jongens , ik dacht even na het verlies in set 2 , dit komen ze niet te boven , Schitterend , ongelooflijk maaar ooo zo mooi , dit was volley om uw vinger nagels van af te bijten .Het moment in de wedstrijd vond ik toch de geniale zet van André door Ben Pipes er in te brengen Chapeau mannen . En sfeer , net als in de oude dagen , ge ziet wel , als ieder zijn ego even opzij zet en massaal achter de ploeg gaat staan is de ploeg nog tot meer in staat , dixit André : de zevende man sleurden ons naar de overwinning. Aan alle supporters , proficiat het was geweldig , doe dit in het vervolg elke week opnieuw en de HEL is weer een feit .

Ondertussen is het crisisberaad in Vilvoorde(Maaseik,Roeselare):
1 - hoe gaan we Averbode stoppen het championsleague ticket komt in gevaar ?
2 - kunnen we ze niet diskwalificeren voor de playoffs ?
3 - zouden we de golden set al niet terug afvoeren wegens te gevaarlijk ?
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimeza jan 10, 2009 2:20 pm

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/Article/Detail.aspx?articleID=OA24RSHH&PostCode=3270
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimeza jan 10, 2009 7:04 pm

Ik geef u voor 75% gelijk number12, geniale zet van andré een helse sfeer, zoals andré het beschreef, de zevende man heeft op momenten het verschil gemaakt. Maar niet iedereen heeft zijn ego opzij gezet, heel de vrijkaarten historie. Wij hebben water bij de wijn gedaan nu is het aan het bestuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimeza jan 10, 2009 7:43 pm

wel een spannand forum hebben ze daar in roeselare Razz
ze hebben de nederlaag nog altijd niet verteerd Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimeza jan 10, 2009 9:08 pm

jongens laat die vrijkaarten zijn voor wat ze zijn , n elke club gebeurt dit , meestal met de bedoeling om nieuwe mensen naar de club te lokken. Ik kan daar mee leven , als ge daar blijft over door drammen , er zijn er veel die de gratis kaarten ook willen , ik kom thuis altijd supporteren dus heb ik er ook recht op , maw. laat dan iedereen binnen die supportert .
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Halen-Everbeur   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimezo jan 11, 2009 11:38 am

Ja, het was er gisteren aan te zien.
De zessetter zat duidelijk nog in de kleren.
Halen zal het geweten hebben dat het nu de moment was om Everbeur te pakken.
Niet dat Halen zo goed was wij waren even te min.
Zwakke match over de ganse lijn van onze kant enkel Jovica had nog wat kracht over.
We zullen dit maar vlug vergeten en enkel de match van woensdag in gedachte houden.
Ik hoop dat het volgende zaterdag wat beter gaat zijn zijn, André je gaat deze week nog werk hebben om de jongens terug in orde te krijgen.
http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMF10012009_075

http://www.hbvl.be/nieuws/sport/zaalsport/onlinenieuws-antwerpen-kansloos-onderuit-tegen-maaseik.aspx?art=%7B4aa18d46-2a42-4e2c-b582-4a2b80ec7aab%7D
Terug naar boven Ga naar beneden
Beacher

Beacher


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-10-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimezo jan 11, 2009 1:14 pm

Vandaag uit goede bron vernomen dat Guy V M de club zou verlaten om in Stal- Koersel een project op te starten. De bedoeling zou zijn om van deze club een stabiele club met ambitie te maken. Erg voor de mensen daar, vanaf nu zal hun club nooit meer dezelfde zijn. De eerlijkheid gebied me om ook te zeggen dat de deur in Averbode nog op een kier zou staan. Met andere woorden " zolang André nog trainer is in averbode kan en wil ik niets meer doen voor de club". Van een heimelijk iemand gesproken. In Stal zijn de meningen alvast sterk verdeeld over deze gang van zaken. Wij begrijpen waarom. Succes Guy en hopelijk zien we je nooit meer terug !!!!


Laatst aangepast door Beacher op zo jan 11, 2009 1:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimezo jan 11, 2009 1:42 pm

Eerst zien en daarna geloven. Het zou de negende of misschien wel tiende keer zijn dat hij zou opstappen. Het ergste is dat " de deur nog op een kier " zou staan. Volgens mij een nieuwe strategie om zijn zin te krijgen wat betreft André. Alvast van mijnertwege veel succes ginder. De mensen van Stal- Koersel kunnen bij ons steeds terecht voor info om hun eigen forum op te starten. Het zal nodig zijn , denk ik ,want vanaf het moment dat dit waarheid is zal het gedaan zijn met hun plezante en familiale clubke. Wij hebben dit seizoen al prachtige volley momenten mogen beleven maar ik kan me niet van het gedacht ontdoen dat indien hij zijn zin had kunnen doorvoeren met Dennis en André al deze mooie momenten aan ons zouden voorbij gegaan zijn. Toeval wil dat hier nu juist op de radio het liedje begint van Luc Steeno " GA DAN" Zou het dan toch waar zijn.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitimezo jan 11, 2009 2:47 pm

Ik vraag het je: GA DAN!!!!!!!! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Halve finale Everbeur-Roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halve finale Everbeur-Roeselare   Halve finale Everbeur-Roeselare Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Halve finale Everbeur-Roeselare
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Roeselare - Everbeur
» Roeselare-Everbeur
» averbode - roeselare
» Roeselare-Palma de Mallorca
» Ploeg 2009-2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: