Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 averbode - roeselare

Ga naar beneden 
+4
Dretske
DUFF-MAN
everzwijn
Stavros
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimezo jan 18, 2009 2:38 am

Om het maar zelf te starten: Deze wedstrijd was een "brug te ver".
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimezo jan 18, 2009 3:10 am

Als ik u was zou ik het zeker nameten! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: etentje met spelers en trainers   averbode - roeselare Icon_minitimezo jan 18, 2009 3:17 am

averbode - roeselare Afb003hq7

averbode - roeselare Afb004qj5

averbode - roeselare Afb007ec5

averbode - roeselare Afb008if5
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimezo jan 18, 2009 3:26 am

http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMF17012009_105

http://www.hbvl.be/nieuws/sport/zaalsport/onlinenieuws-maaseik-en-roeselare-vergroten-hun-voorsprong.aspx?art=%7B39d6c93e-0058-44f0-9bd0-e3aaae8ca3f5%7D

Ja een droge 0-3 zou je zeggen maar de setstanden zeggen toch anders.
23-25/23-25 en 21-25



Die kiek van vrijdag was er zeker te veel aan.
één positief ding....ik heb mijn hoed terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimema jan 19, 2009 11:34 am

prachtige foto's... de bak bier naast de taloor, echt everbeur
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimedi jan 20, 2009 10:16 am

Hela Duff-Man die bak was wel voor ons hé.
Onze spelers zijn serieuze jongens en hielden het bij water en frisdrank.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: noodkreet van de trainer   averbode - roeselare Icon_minitimedi jan 20, 2009 10:21 am

http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMA19012009_004


Laatst aangepast door everzwijn op vr jan 23, 2009 10:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimedi jan 20, 2009 11:00 am

Niemand laat zijn eigen brug alleen... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimedi jan 20, 2009 11:05 am

Proper en duidelijk artikel van onze trainer. Iedereen die wat kort bij de spelersgroep staat weet dat er redelijk wat frustratie begint los te komen. En terecht. Gemaakte afspraken dienen nu éénmaal correct worden nagekomen op dit niveau. Wat betreft de schoenen is er iemand bezig om dit op te lossen. M.a.w. is deze bezig om weer eens "de shit" die iemand anders gemaakt heeft op te kuisen. Want er was wel degelijk belooft dat er na nieuwjaar voor iedereen een paar schoenen zou komen. Dat bevestigd bijna elke speler. Wie deze belofte aan de spelers gemaakt heeft hoef ik niet meer te zeggen. Is dit weer een manier om de spelersgroep te destabiliseren ?.... het ziet er naar uit dat iemand nog altijd niet verteerd heeft dat deze groep ,met de trainers op kop, het ver kan brengen zonder dat hijzelf inbreng heeft. En dat probeert men nu weer op de gekende manier duidelijk te maken. Erg, heeeel erg.....
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimewo jan 21, 2009 10:20 am

Wat ik ook raar vind is dat men nog niet bezig is met het regelen van de bussen voor de finale.
Men moest al lang bezig zijn om gans Averbode op te trommelen voor deze grote dag.
Nergens zien we een melding van de prijs( enkel 13 euro voor de match) en ook niks over het tijdstip. Naar ik vernomen heb zou de match om 19h30 zijn en niet om 17h30, das zeker gedaan om minder volk te krijgen in Antwerpen er zijn nog mensen die de maandag moeten werken met de vroege. Die van de bond hun verstand zit zeker in hun gat.
Of gaan ze(ons bestuur) misschien ook forfait geven op het laatste moment omdat ze schrik hebben om bij winst nog een grotere premie te moeten uitbetalen.
We gaan zien of er deze maal ook 17 bussen zullen zijn????????????????
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimewo jan 21, 2009 2:25 pm

Er circuleerde zaterdag een pamflet waarop stond dat vanaf de twintigste (gisteren dus) de prijs van het pakket op hunne site zou bekend gemaakt worden. Niet dus. Misschien heeft het wat te maken met het onverwachte bezoek van een niet graag geziene "vereniging" gisteren op training.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimewo jan 21, 2009 6:56 pm

Spijtig genoeg kan ik het artikel van den ivo niet op de site zetten wegens geen scanner.

Ivo Verheyden Verbolgen over uitspraken trainer:

1) Iedereen betaald!
"trainer spreekt over financiële problemen!"
Neen Ivo de trainer spreekt niet over financiële problemen, enkel over het feit dat WEER een aantal spelers in stukken zijn betaald, nu moet ge mij eens vertellen hoe een speler zich kan zich 100% kan voorbereiden op een match als hij den dag ervoor te horen krijgt dat hij morgen moet terug komen om nog een deel van zijn geld op te halen, voor den derde keer dit seizoen?

2) premie
"De premie is gevraagd na het behalen van de match, we kunnen niet dulden dat de trainer daar rel over schopt "
Wat hadden jullie gedaan als ze het voor de match hadden gevraagd, het ook niet gegeven!!! Want da zal niet in het contract gestan hebben (waarover in het volgende puntje meer). Na zo'n prestatie, denk ik wel dat de spelers een premie verdienden. Die match heeft een veelvoud opgebracht van wat de spelers vragen, maarja dat zal wel dienen voor de put van het vorige bestuur te dichten zeker of is het deze keer de put van GDV?

3) Schoenen
"Hiervan staats niks opgenomen in het contract"
Op de beruchte spelers vergadering waar trainers niet aanwezig mochten zijn en den dennis werd buiten gezet werd er overeengekomen dat de spelers begin januari een 2de paar schoenen kregen(alle spelers zullen dit getuigen), Belofte maakt schuld luidt het spreekwoord, bij het bestuur in averbode blijft het bij een belofte met schuld!!
Rond de schoenen is den dirk wel al dagen mee bezig en hij heeft beloofd om het te regelen, dankzij zijn goeie contacten met decalon zal dit wss lukken, mss zelfs al gelukt zijn

4) Negatieve publiciteit
"Hij had jullie zondag kunnen opbellen en de ware toedracht vertellen"
Ivo nu moet ge mij eens vertellen welke onwaarheden er in zijn artikels staan? Er is maar één woord dat jouw artikel omschrijft "BELACHELIJK"
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimewo jan 21, 2009 6:59 pm

Stavros heeft voor het eerst een Engelstalig liedje op zijne Slachergsm gezet

"Under the bridge" van de Red Hot Chilly Peppers lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimewo jan 21, 2009 7:39 pm

Swaque, er was boven op die brug een koppeltje met iets bezig. Ik herkende dat koppel precies. Het was net of ze met "p.....x" bezig waren. Ik dacht dat kan niet !!!!. Achteraf een heel ander verhaal gehoord, het kan dus wel. (HiHiHiHi)
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimewo jan 21, 2009 7:55 pm

Proficiat aan de PR man voor zijn snelle reactie in het laatste nieuws !!! Toen men in het begin van het seizoen de trainer aan het afbreken was, in diezelfde krant ,hebben we van u geen reactie gezien. Nochtans zou dit ook aangewezen geweest zijn. Zeker omdat men in het bestuur afstand deed van deze artikels. Waarom u toen niet reageerde is ons inmiddels wel duidelijk geworden. U mag het draaien en keren zoals je wil maar er zit heel veel waarheid in andre zijn artikel. Word vervolgd......
Terug naar boven Ga naar beneden
Beacher

Beacher


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-10-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimewo jan 21, 2009 7:58 pm

Hij kan misschien morgen in de gazet ook eens uitleggen waarom gisteren de sociale inspectie is langsgeweest in de sporthal. Ook dit word een interessant verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimewo jan 21, 2009 8:00 pm

Ja, inderdaad, dit zou ook wel eens een staartje kunnen krijgen. Dat is dus die "vereniging" waar ik het in een voorgaand artikel over had.
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimewo jan 21, 2009 10:28 pm

Dus de spelers zijn betaald , dan vraag ik mij af hoe het met André zit ? Is dit ook in orde of niet ? Want zoals ik hem daar zaterdag onder de match zag zitten, het was juist ne zak patatten die daar lag in zijne stoel . Nog een hangmat en het was precies alsof hij op vakantie was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimedo jan 22, 2009 12:04 am

number 12; spelers betaald in horte en stoten, da moest ne gewone werkgever is doen, ze zouden rap aan het staken zijn. Nog een geluk da onze spelers EN trainers alles blijven geven.
En als ne zak pattatte? jonge ge weet duidelijk ni waarover ge praat
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimedo jan 22, 2009 1:26 am

ik heb het ieit over spelers maar over André, . Zaterdag lag hij meer te slapen op de bank dan iets anders. En ik was duidelijk niet de enige met dat oordeel .
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimedo jan 22, 2009 11:58 am

U speelt hier wel duidelijk de man. Een echte twaalfde man zal nooit iemand van zijn eigen spelersgroep of trainers aanvallen. Het is zoals swaque zegt: u weet duidelijk niet waarover je praat. Misschien is de moeite doen om een paar trainingen mee te pikken. Bij de voorbereiding van de wedstrijd werden duidelijke afspraken gemaakt van hoe roeselare zou spelen eens ze aan de twintig punten zouden zijn. In de eerste twee sets kwam alles uit wat Andre voorspeld had. Maar er werd niet op gereageerd zoals Andre gevraagd had. Als dan op de cruciale momenten ook nog je twee belangrijkste spelers enkele belangrijke ballen missen kan je als trainer nog weinig doen. Wetende dat zaterdag Ruben en Roel gekwetst was, blijft er weinig alternatief over om iets te proberen. In voorgaande jaren was er kritiek omdat andre eens tegen een fles water stampte of een stoel of reclamebord door de zaal jaste. Je moet wel weten wat je wil. U bent duidelijk geen fan van de trainer en hebt waarschijnlijk mede door het gepubliceerde artikel nog eens een stok gevonden om te slagen. Weet wel dat we in de onderlinge confrontaties met Roeselare twee van de vier wedstrijden + een golden set gewonnen hebben. Dat is van zolang Averbode bestaat nog nooit gebeurd. Wij blijven in alle geval meer dan 100% achter onze trainers staan. Ondanks verwoede pogingen van sommigen om de groep te destabiliseren blijft hij met volle overgave en met kennis van zaken "zijne spelers" prepareren om er het maximale uit te halen. Daar is hij tot op dit moment met verve in geslaagd. Dit is sportief iets van het beste (zoniet het beste) wat we ooit meegemaakt hebben. En daar heeft Andre een heel groot aandeel in, tot spijt van wie het benijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beacher

Beacher


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-10-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimedo jan 22, 2009 12:13 pm

Ik moet degene telleurstellen die dachten dat GVM niets meer met de club te maken zou hebben. Er is een gesprek gepland tussen een jonge passeur (uit het beachcircuit) en Guy naar volgend seizoen toe. Ik dacht al dat er iets aan de gang was. Toen ik onlangs op een maandagavond op de finse piste aan het lopen was zag ik op de parking aan de achterzijde (glascontainers) Guy een ferm gesprek hebben mat Ivo. Dus mannen, ge zijt er bijlange nog niet van af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimedo jan 22, 2009 12:22 pm

Dat van die passeur wist ik en eigenlijk de rest, dat hij verder werkt achter de schermen hadden we ook al in de gaten. Als je de reactie leest in de gazet zie ik daar veel woorden van GDV in. Wetende dat degene die dat artikel geschreven heeft, tot verleden jaar iemand was die iedereen nog vertrouwde en nu gewoon het spelleke van GDV meespeelt, verschiet ik er niet van dat er geheime vergaderingen zijn. Maarja, dat is ons probleem niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimedo jan 22, 2009 5:08 pm

Nu ik het bewuste artikel van onze pr man hier naast me liggen heb stel ik me toch nog enkele vragen."Het probleem van de zogenaamde te late betalingen van de spelerslonen in januari was enkel en alleen een praktisch probleem". En wat was het probleem de vorige maanden dan????.
Negen spelers bevestigen dat in het begin van het seizoen het tweede paar schoenen beloofd is op een vergadering. Waarom negen spelers: omdat er reeds één vertrokken is en de andere op die bewuste vergadering werd buitengezet. Degene die dit nu aan het oplossen is weet dat deze belofte toen gemaakt geweest is. Het is dan ook laag bij de grond om nu te stellen dat dit niet in de contracten staat en men er zich zo vanaf wil maken.
Erg is het eigenlijk dat vanuit het bestuur zelf geen aanmoedigings premie of iets dergelijks werd voorgesteld in de aanloop naar de wedstrijd tegen Roeselare. De spelers van Roeselare kregen bij plaatsing 1500 euro de man. Aan dit bedrag kan je zien hoe hoog zulke finale ingeschat word qua publiciteit en uitstraling. Dat dit bedrag voor onze club niet haalbaar is begrijpt iedereen. Maar totaal niets krijgen is ook niet normaal.
Ook het feit dat hij aanhaalt dat andre niet meer met het bestuur praat is eigenlijk juist het tegenovergestelde, maarja men heeft terug een stok gevonden om mee te slagen en men zal zeker niet nalaten deze stok te gebruiken.
Het was beter geweest dat er in het begin van het seizoen zo gereageerd geweest was op de onzin die GDV in de kranten liet zetten. Dan was het vertrouwen tussen bestuur en trainer misschien veel beter geweest. Ik kan andre best begrijpen dat hij voorzichtig is met wie hij praat van het bestuur. Ik zou het begot ook niet weten tegen wie je nog iets vertrouwelijks zou kunnen zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitimedo jan 22, 2009 6:18 pm

Ik heb helemaal niks tegen André , ik vind dat hij hier al jaren schitterend werk levert met jonge gasten, vooral wat we dit jaar meemaken daar zullen we nog lang aan terugdenken. Ik heb hem al dikwijls proficiat gewenst maar als het slecht is zeg ik het ook maar daar kan hij niet tegen wat ik natuurlijk ergens begrijp als je nen winner bent. . Ik zeg alleen de manier hoe hij daar zaterdag te werk ging, hij lag juist in nen fauteuil, ge kunt uw spelers ook motiveren of bijsturen langs de kant ipv niks doen . maar zo als ge weet de beste trainers staan langs de kant, en inderdaad , ik speel hier de man,
maar mijn reden waarom ik reageer was eigenlijk omdat hij in de krant schreef dat hij vond dat zijn spelers met iets anders bezig waren , wel bij mij kwam dit hetzelfde over met wat hij deed. Ge schrijft ook ,een echte twaalfde man zal nooit iemand van zijn eigen spelersgroep of trainers aanvallen, awel jullie zijn blijkbaar al vergeten dat jullie Kevin uitlachten aan den toog tijdens de voorbereiding. En "number12", " wat's in a name" , ge moet toch iets gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





averbode - roeselare Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
averbode - roeselare
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: