number 12, ik nodig u uit op een training en zie hoe de trainer zijn spelers bijstuurt en motiveert, bekijk heel het plaatje eens. Vrijdag hadden wij het genoegen om met de spelers een hapje te eten en bij te praten over de voorbije maanden, en twas toevallig PAY-day. WEERAL waren er spelers die nietvolledig betaald werden, een dag voor de wedstrijd!!!!!!!!!!!! Ik heb het hierover onze opposite, waar zichtbaar de frustraties van afdropen. Dan is het gemakkelijk om op den trainer te schieten.
En over de kevin weten we al langer dat mensen bezig zijn hem tegen ons op te stoken, dus dat zal niet pakken. Hebben wij onder ons als een gezegd dat hem een slechte match gespeeld heeft of ne bal niet gehad die hij moest hebben, ja, dit doet iedereen en over elke speler. Maar nooit hebben wij openbaar een speler of trainer in vraag gesteld, voor onze gasten gaan wij door een vuur, en dat weten ze wel!!!!!!!!!!!!!!!!!. Na het geval dat dennis geschorst was hebben wij explicitiet tegen kevin gaan zeggen dat dit ZEKER niet tegen hem bedoelt was en dat hij onder de druk en spanningen die er toen waren een reuze match gespeeld heeft, dus nog maals bekijk heel het plaatje. Discussies moeten er zijn, ma we moeten, als één front achter onze spelers en trainers staan, want van de visbokaal moeten ze dat niet verwachten. Dus number12 ik nodig u uit om zaterdag in Menen met ons een pintje te komen drinken en de discussie face to face verder te zetten.