Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 averbode - roeselare

Ga naar beneden 
+4
Dretske
DUFF-MAN
everzwijn
Stavros
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

averbode - roeselare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 22, 2009 6:19 pm

en nog iets , ik heb helemaal niks te maken met god de vader
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

averbode - roeselare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 22, 2009 7:09 pm

naar het schijnt is Ivo aan het rondstrooien da de spelers 2500euro per man vroegen!!!
als ge weet dat zelfs roeselaren maar 1500 krijgt, weet ge dat dat kinkklare onzin is (dus ze willen de trainer en spelers gewoon in diskrediet brengen)
En hier in Everbeur moet ge zelfs voor een paar schoenen een contract opstellen??? Als ze voor een paar schoenen hun belofte nog ni kunnen houden, vind ik dat heel erg.
da is nu toch het minste dat de spelers en trainers verdiend hebben vind ik--->van motivatie gesproken
Ieder mens met een beetje verstand weet dat het hier om leugens gaat en kinderstreken,gewoon omdat gdv den Ivo opstookt, en vervolgens tegen den Dré opzet.
spijtig genoeg zijn er mensen die dit alles geloven!??
Ik wil nog wel de persoon die de "schoenenzaak" probeert op te lossen bedanken
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

averbode - roeselare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 22, 2009 9:30 pm

number 12, ik nodig u uit op een training en zie hoe de trainer zijn spelers bijstuurt en motiveert, bekijk heel het plaatje eens. Vrijdag hadden wij het genoegen om met de spelers een hapje te eten en bij te praten over de voorbije maanden, en twas toevallig PAY-day. WEERAL waren er spelers die nietvolledig betaald werden, een dag voor de wedstrijd!!!!!!!!!!!! Ik heb het hierover onze opposite, waar zichtbaar de frustraties van afdropen. Dan is het gemakkelijk om op den trainer te schieten.
En over de kevin weten we al langer dat mensen bezig zijn hem tegen ons op te stoken, dus dat zal niet pakken. Hebben wij onder ons als een gezegd dat hem een slechte match gespeeld heeft of ne bal niet gehad die hij moest hebben, ja, dit doet iedereen en over elke speler. Maar nooit hebben wij openbaar een speler of trainer in vraag gesteld, voor onze gasten gaan wij door een vuur, en dat weten ze wel!!!!!!!!!!!!!!!!!. Na het geval dat dennis geschorst was hebben wij explicitiet tegen kevin gaan zeggen dat dit ZEKER niet tegen hem bedoelt was en dat hij onder de druk en spanningen die er toen waren een reuze match gespeeld heeft, dus nog maals bekijk heel het plaatje. Discussies moeten er zijn, ma we moeten, als één front achter onze spelers en trainers staan, want van de visbokaal moeten ze dat niet verwachten. Dus number12 ik nodig u uit om zaterdag in Menen met ons een pintje te komen drinken en de discussie face to face verder te zetten.


Laatst aangepast door Swaque op vr jan 23, 2009 9:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: oordeel zelf   averbode - roeselare - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 23, 2009 10:16 am

Oordeel zelf hier de twee na elkaar.

averbode - roeselare - Pagina 2 Noodkreetwk5

averbode - roeselare - Pagina 2 Noodkreet1nn3
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

averbode - roeselare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 23, 2009 10:36 am

averbode - roeselare - Pagina 2 Dietpf7
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

averbode - roeselare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 23, 2009 1:01 pm

Yes den Dieter is back!!!!!!!! Dieter Melis is a..... lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
magic




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 19-01-09

averbode - roeselare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 23, 2009 5:59 pm

tis hier altyd iets dan is zo dan is het weeral anders ,doe wat er moet en anders stop met elle job
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





averbode - roeselare - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: averbode - roeselare   averbode - roeselare - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
averbode - roeselare
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ploeg 2009-2010
» Roeselare-Everbeur
» Puurs - Averbode.
» Lennik - Averbode
» Roeselare - Everbeur

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: