Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Sport - voetbalmagazine

Ga naar beneden 
+2
everzwijn
Stavros
6 plaatsers
AuteurBericht
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Sport - voetbalmagazine Empty
BerichtOnderwerp: Sport - voetbalmagazine   Sport - voetbalmagazine Icon_minitimedo jan 29, 2009 1:31 am

Er is een "serieus" artikel verschenen in sport-voetbalmagazine over ons clubke. Echt de moeite om het te lezen. Je kan het hier morgen vroeg ook op ons forum raadplegen. Het is opmerkelijk hoe onze bestuursleden die aan het woord komen elkaar flagrant tegenspreken. Dit gaat dan over wie nog wel of niet actief is in de club en onder welke functie. De rode draad in het artikel is eigenlijk dat men niet verstaat waarom mensen als God de vader en zijn zoon het werk van de trainer niet kunnen appricieren.(gelukkig weten wij dat wel). Dit terwijl ze eigenlijk niets meer met de club te maken hebben ,maar eigenlijk nog alle touwtjes in handen hebben. Zo zie je maar dat ook de buitenwereld stilaan in de gaten heeft hoe het er bij ons clubke aan toe gaat. Wat wij hier reeds lange tijd weten komt stilaan boven water. Ik denk dat dit nog maar het topje van de ijsberg is. Ik vermoed wel dat dit artikel georkestreerd is van hogerhand omdat men bang is van dit averbode (sportief dan toch). En men alzo probeert om de ploeg te destabiliseren. Niettegenstaande is het een artikel waar voor mijn part veel waarheid inzit en waarover we eens ferm kunnen discuteren hier op ons forum. Dus als morgen het artikel op dit forum veschijnt....... Elke reactie is welkom!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Sport - voetbalmagazine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sport - voetbalmagazine   Sport - voetbalmagazine Icon_minitimedo jan 29, 2009 9:52 am

het volledig verslag...






Sport - voetbalmagazine Sport1gx4
Sport - voetbalmagazine Sport2ie0
Sport - voetbalmagazine Sport3fx3


Laatst aangepast door everzwijn op do jan 29, 2009 5:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
dirk




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 16-11-08

Sport - voetbalmagazine Empty
BerichtOnderwerp: dirk   Sport - voetbalmagazine Icon_minitimedo jan 29, 2009 12:23 pm

Stavros,

Het zal aan u worden om alles te regelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Il_Principito

Il_Principito


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 29-09-08

Sport - voetbalmagazine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sport - voetbalmagazine   Sport - voetbalmagazine Icon_minitimedo jan 29, 2009 12:51 pm

Waarom? Omdat er in dit artikel nu eens geen leugens staan? Omdat het een objectief verslag is over hoe het er de voorbije jaren op de hei aantoegegaan is?
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Sport - voetbalmagazine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sport - voetbalmagazine   Sport - voetbalmagazine Icon_minitimedo jan 29, 2009 5:38 pm

Il_Principito schreef:
Waarom? Omdat er in dit artikel nu eens geen leugens staan? Omdat het een objectief verslag is over hoe het er de voorbije jaren op de hei aantoegegaan is?

Het kan zijn Il_Principito dat het de waarheid is maar in aanloop tot de finale is het niet zo goed om de sfeer in de ploeg te bevorderen.
Ik hoop maar dat god de vader en de zoon onze mooie club niet mee sleuren in hun val.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Sport - voetbalmagazine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sport - voetbalmagazine   Sport - voetbalmagazine Icon_minitimedo jan 29, 2009 6:13 pm

Sorry, Dirk maar daar bedank ik voor. Dat diegenen die de miserie gestart zijn, ze ook maar oplossen. Ik hoor dat je al aan het rondbazuinen bent dat ik naar die reporter ben gestapt. Moet ik nu ook een klacht wegens laster en eerroof indienen ?..... Nee, zo ben ik niet. Ik durf uitkomen voor hetgeen ik zeg of doe. En deze keer heb ik er niets mee te maken. Wees blij dat het zo niet gegaan is want het is nu nog een proper artikel met welliswaar veel waarheid. Als ik mijn verhaal zou mogen doen komt er nog wat meer ellende naar boven, vrees ik. Maar dat is voor later. Ik had wel gedacht dat er iemand anders voor zou moeten opdraaien. Dat is ook typisch bij jullie als er iets niet naar je zin is. Maar, je doet maar, wat jij of jullie zeggen, schrijven of denken interesseert mij geen bal. Maar hetgeen wij al jaren zagen aankomen begint stilaan uit te komen. Nu moet je dus maar kwaad zijn op ons, terwijl al deze ellende veroorzaakt is door mensen uit je eigen omgeving. Lees nu zelf dit artikel eens aandachtig dan kan je constateren dat enkele mensen van hetzelfde bestuur elkaar behoorlijk tegenspreken. Ik vind dat ze er belachelijk uitkomen in dit artikel. En dan hetgeen ze over iemand anders zeggen trekt totaal op niets. Maar dit is mijn persoonlijke mening. Spijtig dat ik nu niet meer tijd heb om op bepaalde citaten terug te komen maar dat zal ik zeker nog doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Sport - voetbalmagazine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sport - voetbalmagazine   Sport - voetbalmagazine Icon_minitimedo jan 29, 2009 10:12 pm

Dit is een compilatie artikel van alles wat er in de pers is rond vertelt het laatste jaar, 2 constanten en tevens contrasten: sportief gaat het everbeur voor de wind maar bestuurlijk is het op zijn minst gezegd een zootje. Hoeveel keer kunnen jullie op één jaar elkaar tegenspreken, dan zijn we met 3 inclusief de zoon, dan met 8 inclusief GDV en zijn zoon en de apostelen, en dan heeft GDV en zijn zoon er niks mee te maken. "de boekhouding zie ik niet", daar is niemand die da gelooft, of het moeten de apostelen zijn. "alle spelers van vorig jaar hebben hun centen gehad", maar wanneer? het everzwijn en ik zaten naast een spelersvrouw van vorig jaar op één van de begin wedstrijden van dit seizoen wat ze toen tegen hare zoon zei liet mij bijna door de grond zakken van schaamte " niet alle mensen van averbode zijn slecht, wel durven vragen voor vrijkaarten maar de laatste maand betalen doen ze niet" zegt dit niet genoeg over al de leugens, marja dat wisten wij al veel langer.

Van wie dit artikel komt, wie zou het weten, wij zeker niet. Ik geef hem geen ongelijk, maar voor één ding moet hij voor oppassen, proberen onrust te zaaien door te schrijven van huidige spelers hebben anoniem getuigd, zal hem niet lukken. Iedereen zal voor 110% blijven staan achter de spelers en trainers!!!!!!!!! Zij en zij alléén hebben ondanks de bullshit, blijven presteren en zie ze daar staan, derde plaats en finale van de beker van België!!!!!! Nog altijd nen dikke proficiat


Laatst aangepast door Swaque op vr jan 30, 2009 1:00 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Sport - voetbalmagazine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sport - voetbalmagazine   Sport - voetbalmagazine Icon_minitimedo jan 29, 2009 10:14 pm

De eerste citaten komen er aan:
Eerst het positieve: "Gesteund door het befaamde thuispubliek plaatste Averbode zich voor de derde keer in de clubgeschiedenis voor de finale van de Belgische beker" en "Winst in Roeselare en Maaseik: een stunt waarin nog geen enkele ploeg deze eeuw in slaagde"+ "Twee spelers in de topdrie van de ster van de trainers".
Conclusie: Proficiat André!

Het minder plezante: :" De visie van het bestuur strookt niet met die van de trainer". Welke visie van het bestuur? Jong en belgisch? Wel, geef André maar jonge spelers, ik moet niet opsommen bij welke topclubs de meeste nu reeds spelen en waar er nog enkele zullen terechtkomen. Er zijn er velen die onder de voorwaarde dat Andre trainer was naar Averbode zijn gekomen. Dat hij het spelleke van sommigen van het bestuur niet meespeelt door spelers niet op te stellen omwille van niet sportieve redenen siert onze trainer alleen maar.
Conclusie: Proficiat André!

"Deftig trainen wordt er volgens God de vader niet gedaan in Averbode. Er wordt tegenwoordig haast meer gevoetbald dan gevolleybald op de trainingen". Wel, ik denk dat ik recht van spreken heb omdat ik zeker 80% van de trainingen zie (dat kan hij niet zeggen want hij heeft geen enkele training gezien). Ik weet dus dat er hard en gericht getraind word en dat zelfs de zware trainingen nog gebeuren met het nodige enthousiasme en de bijhorende humor, omdat spelers en trainers duidelijk op één lijn zitten. De resultaten liegen er niet om dat dit de juiste manier van trainen is.
Conclusie: Proficiat André.

"Geen oefenwedstrijden in de voorbereiding". Met niet voldoende spelers kan je geen oefenwedstrijden spelen. Nochtans was onze start bijna perfect. Dus als je een bijna compleet nieuwe ploeg op dit niveau kan brengen zonder veel oefenwedstrijden te spelen......
Conclusie: Proficiat André!

Van de rest, over wie nog wel of niet meer actief is in het bestuur, ga ik me niet teveel uitspreken. Ik weet dat er een speler moet komen praten met God de vader over een contract naar volgend seizoen toe. En ik weet ook dat er door de zoon aan een speler reeds gevraagd is om volgend seizoen te willen fungeren als speler trainer. Ik denk dat dit wel duidelijk is wie er nog steeds de plak zwaait in Averbode. Afsluiten wil ik doen met een gezegde dat ik daarstraks door een ervaren iemand in het vak hoorde vertellen: "Een overwinning heeft vele vaders maar een nederlaag is een wees". Dit verwijzend naar hun steeds terugkerende reactie van het op iemand anders te steken telkens het niet gaat zoals ze willen en de pluimen op hun hoed te steken als het goed gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Sport - voetbalmagazine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sport - voetbalmagazine   Sport - voetbalmagazine Icon_minitimevr jan 30, 2009 4:13 pm

Voor mijn staat er weinig of niks nieuws in die artikel.... maar ik hoop dat het voor de anderen, die dit nog niet wisten,stof tot nadenken is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sport - voetbalmagazine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sport - voetbalmagazine   Sport - voetbalmagazine Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sport - voetbalmagazine
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Laatste Nieuws

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: