Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het Laatste Nieuws

Ga naar beneden 
+10
straw
number12
Dretske
boemelaar
dirks
DUFF-MAN
Beacher
Stavros
everzwijn
Swaque
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimedo okt 23, 2008 11:47 pm

iemand het laatse nieuws gisteren gelezen? voor diegene die het niet gelezen hebben volgt hier een kleine samenvatting van wat GVM tegen deze krant vertelt heeft. Naast een brok gezever van GVM over het forfait geven voor de CEV-cup, te wijten volgens hem aan de financiële crisis en dergelijke. In het laatste stukje had hij het echter over onze trainer. "de relatie tussen het bestuur en de trainer zijn zodanig verzuurd dat als er geld moest zijn de trainer zijn ontslag zou krijgen".

Mijn mening hier over: Guy bol het zelf af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimevr okt 24, 2008 12:13 am

Hoe, is dit weeral het zoveelste ontslag van GVM dat niet doorgaat???
Maar ja da zijn we nu al wel gewoon zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimevr okt 24, 2008 9:35 am

Even een citaat van het artikel in het laatste nieuws van onze "officieel geen manager meer" maar wel "van dichtbij betrokkene" binnen de club: [i]Datdeze beslissing om niet europees te spelen niet zal bijdragen tot een betere sfeer binnen de club, is voor de aftredende manager ook duidelijk. Tussen de trainer en het bestuur klikt het al maanden niet maar hem ontslaan kost veel geld en die centen hebben we mede door de crisis niet. Vorig seizoen bijvoorbeeld liep het storm in de vip voor de match tegen Halen, en nu zijn er nog geen 100 inschrijvingen en we kunnen evenmin blijven ontkennen dat er geen sponsors zijn die afhaken. Door de gespannen situatie zien we volgens mijn berekeningen dit seizoen ruim 65000 euro aan onze neus voorbijgaan. Hoe we dat moeten recuperen, terwijl we nog steeds de gevolgen dragen van een vroeger wanbeleid, is me een vraagteken besluit Van Meeuwen.[b]

Wel, wel, wel... het gaat weer eens niet zoals men wil en anderen hebben het weer gedaan. Typisch!! Leg eens je hand op uw hoofd en kijk eens wie of wat daar onder zit man. Dat er sponsors, vip klanten en vaste supporters afhaken heeft niet alleen met de financiele crisis te maken maar men is gewoon die misere en ellende die men verbeeld KOTSBEU. Dat een sponsor als Beets Patteet (en andere) afhaakten heeft niets met de crisis te maken. Dat er veel minder supporters zijn, heeft niets met de crisis te maken. Dat er geen sfeer meer is, heeft niets met de crisis te maken, maar om die redenen te kennen moet je weten wat er leeft in en om je club. Als je rondloopt met oogkleppen zie je dat inderdaad niet en steek je de schuld maar op jan en alleman zodat je zelf buiten schot blijft. Een schitterend voorbeeld was de sfeer na de wedstrijd tegen Lennik. Wij zijn als LAATSTE om 23h50 !!! vertrokken uit de kantine. Vroeger begon het toen pas. Maarja, wat interesseert jullie die kantinne beneden... Er is zelfs nog geen tv om de uitslagen van de andere ploegen te volgen laat staan een radio om wat muziek te spelen. Kortom, er is een nooit geziene sfeer gecreeerd in onze club en het gaat van kwaad naar erger. En dit ondanks de prachtige sportieve resultaten van een jonge veelbelovende spelersgroep. En daarmee komen we bij het volgende punt, de trainer. Enkele weken geleden (na het zevende of achtste ontslag) zei de rest van het bestuur tegen de trainer: Wij staan allemaal voor 100% achter de trainer. Als ik nu dit artikel in het laatste nieuws lees stel ik me daar serieus vragen bij. Ofwel heb je gelogen tegen de trainer ofwel zit je als bestuur niet op dezelfde lijn en laat je één iemand "solo slim" spelen. Durft er nu echt niemand tegen zulke wanpraktijken ingaan ? Ik vind een beetje duidelijkheid van het bestuur tegenover de trainer hier wel op zijn plaats. En dan over de berekening van 65000 euro minder inkomsten.. tja, ik kan zelf al 20000 euro onnodige uitgaven zien, tel daarbij de boete van 3500 euro en het had zonder al te veel problemen gekund om europees te spelen. Maar over zulke dingen spreekt men niet want dat is "eigen" verantwoordelijkheid en het is makkelijker om fouten en tekortkomingen op anderen te steken. Als slot heb ik een vraagje: Kent iemand het gezegde over één rotte appel in een volle mand ?
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimevr okt 24, 2008 11:26 am

Allez, tis weer net voor de match tegen Halen dat onze(al dan niet manager) weer wa moet stoken.
Waar gaat hij stoppen en wie is de volgende(Dennis,Stavros,André..........)
Net zoals Stavros vermeld is de sfeer in de club verziekt door een paar met een groot gedacht van hun zelf.
Dat sponsors afhaken zal deels ook wel door de financiele crisis zijn maar voor een groot deel door ons geweldig bestuur.
Ik hoop dat de spelers en trainer er morgen niet al te veel last van hebben en dat we deze weer woelige week mogen besluiten met een overwinning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beacher

Beacher


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-10-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimevr okt 24, 2008 11:51 am

Op de bond is men zich aan het beraden over de situatie van de europese campagne/uitsluiting van Averbode. Men zou dit jaar of de volgende drie jaar Averbode telkens de play-downs willen laten spelen. Dit om te vermijden dat men in de play offs minstens vijfde word en men alzo een deelnemer minder heeft in europa (door de drie jaar schorsing) wat het coeficient van de belgische ploegen negatief zou beinvloeden. Immers de zesde mag de plaats van de vijfde (of beter) niet innemen. Ik denk dat dit een ramp zou zijn voor de club. Probeer maar eens spelers te overtuigen om in deze situatie voor Averboe te komen spelen. Hopelijk komt het niet zo ver maar ik vrees er voor..... word vervolg !!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimevr okt 24, 2008 12:40 pm

man man man, wa een klossers. is er nu 1 ding dat die vant bestuur wel goe gedaan hebben of kunnen. en als ge met den dré ambras hebt over volley, is het een teken dat ge niks van volley afweet
Terug naar boven Ga naar beneden
dirks




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 24-10-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: europees   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimevr okt 24, 2008 4:36 pm

Ik denk dat everbeur ook wel europees wil spelen. Het eeuwige probleem daar is dat de 2 grote ploegen (maaseik en roeselare) met heel het europees budget van de overheid gaan lopen + alle gelden van sporza + ondersteuning van de gemmente als toeristisch uithangbord. De mensen van de bond vinden dit best wel leuk en steunen de overheid daarin. Alleen vergeten ze dat de kleine ploegen er wel mee voor moeten zorgen dat de bond aan hun nodige europese punten komt.
Je ziet aan andere kleine poegen wat dit tot gevolg heeft. Halen heeft zich hierop verkeken als ook lennik. Ik denk dat wij ook best europees hadden kunnen spelen maar dan was het misschien het laatste seizoen van everbeur geweest. Dus voor mezelf weet ik nog steeds wat primeert.
Als de bond dit nu ook nog gaat bestraffen dan denk ik dat op het einde van het seizoen alle kleine poegen gaan spelen om te verliezen om toch maar niet naar europa te moeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimevr okt 24, 2008 5:35 pm

Als het enkel om het financiele plaatje ging kan iedereen met een hart voor de club zich bij deze beslissing om niet europees te spelen neerleggen. Maar er is natuurlijk de vraag waarom het geld er niet is of niet meer is. Waarom moet men in de krant de trainer en andere de schuld geven terwijl men zelf mee verantwoordelijk is. Voor alle ellende en "gespannen toestanden" is op dit ogenblik maar één persoon verantwoordelijk maar zolang deze dat zelf niet beseft of de rest van het bestuur niet ingrijpt zal deze miserie blijven duren. Voor de wedstrijd tegen Antwerpen mocht men op vrijdag nog niet bekend maken dat Dennis terug in de groep zou komen. Dit om de voorbereiding op de wedstrijd niet te verstoren. De week nadien maakt men op zaterdag tijdens de laatste training bekent dat men niet europees speelt, dit terwijl men op zondag een belangrijke bekerwedstrijd moet spelen. Verstoort zulke mededeling dan de voorbereiding niet? En dan deze week het artikel van God de vader die het weer nodig vind om deze voorbereiding te verstoren met zijne zever in de gazet. Het is hem alleen te doen om André te laten reageren op zulke onzin, gelukkig is die veel slimmer en staat God de vader daar te blinken in de woestijn met zijne onozele praat. Wie gelooft zo iemand nog. Heel de volleybalwereld lacht Averbode uit, gelukkig valt steeds dezelfde naam en weet men elders wel wie verantwoordelijk is voor deze chaos.
Terug naar boven Ga naar beneden
boemelaar




Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 03-10-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimevr okt 24, 2008 6:05 pm

Iedereen is weer aan het klagen en zagen (wel terecht zulle) maar wordt het geen tijd dat er iets gebeurd. Enkel wat t-shirts en een forum dat niet eens gelezen wordt door het bestuur zal niks doen veranderen. Leg een vergadering in met iedereen die er iets mee inzit en ook wilt helpen om wat te veranderen samen met bestuur en misschien kan er dan wel iets gebeuren. Ik denk ook wel dat als er iets moet veranderen eerst GVM volledig uit het bestuur moet worden gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimevr okt 24, 2008 7:16 pm

Het Laatste  Nieuws Ben14
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimevr okt 24, 2008 7:37 pm

Niet gelezen door het bestuur? denk wel dat menig bestuurslid hier een kijkje komt nemen ook al zullen ze dat in niet toegeven!!!

Wij hebben ten minste al iets gedaan ook al is het maar een forum (meer dan 100posts en 1000views op nog geen maand) en via de t-shirts den dennis gesteund toen ze hem ten onrechte schorste!!!!! Denk dat het al wel iets uitgehaald heeft, vele supporters zijn bij ons al verhaal komen halen over de huidige gang van zaken. Gisteren nog kwam er iemand na me toe om te vragen "hoe zit da ginder?"

Boemelaar leg een vergadering in, ik zal er zijn, maar aan de zelfde tafel met GVM, sorry heb geen goesting om de politie aan mijn deur te hebben met een klacht voor laster en eerroof!!!!!!!!!!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimeza okt 25, 2008 2:39 pm

Sfeer is goooed!!!! Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimema okt 27, 2008 1:04 pm

Volgens teletext is het bijna einde Averbode volley in zicht.
De Kit heeft in één van zijn teksten het einde van Everbeur beschreven, wel nu is het bijna het volledige EINDE.
Niet europees heeft dus nog meer nadelen dan enkel een boete. (voor die prijs waren ze bijna met de bus naar Montenegro)
Ik weet nog in de tijd dat er een Russische ploeg met een bus naar hier kwam waar we onze kinderen niet naar school mee zouden durven sturen.
En dan nu zonder voorzitter nog eens enkel voor de fun gaan spelen?????(die buitenlanders zullen daarvoor blijven zeker)
Maar ja da zal zeker zijn waar het bestuur op aan't azen is.De eene flater na de andere rijgen ze aan elkaar.
T'is weer net voor een belangrijke match dat er wat slecht nieuws komt.....ze doen het er voor!!!!
Ik hoop in het diepst van mijn hart dat het allemaal niet zo ver moet komen maar op het ogenblik schaam ik me om van Averbode- volley genoemd te worden.
Stavros for president!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimema okt 27, 2008 1:43 pm

Vandaag in HLN en op VRT txt alles volley Averbode wat de klok slaagt....
Spijtig genoeg WEER in de negatieve zin... Het einde is niet nabij, het is er.... Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimema okt 27, 2008 10:55 pm

Het zijn lappen,

Laat ons hopen dat we zaterdag nog na roeselare kunnen rijden om ONZE ploeg aan te moedigen!!!! Ik vraag me af hoe er gereageerd gaat worden door God de vader, Maar wie zal hem nog geloven, De bond? Ik denk het niet. De andere ploegen? ik denk het niet!! Ons Team Dat gehoopt had om europees te spelen? ik denk het niet!!! De supporters? ik denk het zeker niet!!!! Wie blijft er nog over, juist Den Heilige geest!
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimedi okt 28, 2008 9:39 am

Het Laatste  Nieuws Hln_av11

Zo te zien hebben we al een nieuwe trainer! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimedi okt 28, 2008 2:56 pm

ge kent Heyvaert hé , everbeur is zijn grootste vijand en hij kent zoveel van volley als mijn achterste
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimedi okt 28, 2008 4:39 pm

We spelen wel ni europees maar de spelers en trainers hebben toch 10 nieuwe mikasa-ballen gehad.
En heet van de naald......De nieuwe voorzitter is onze oud gediende, en de man die ons in ere bracht...."Fernand Walder"!!!!!!
Allez toch iets waar we mee in orde zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimewo okt 29, 2008 12:08 am

Hopelijk kan hij het bestuurlijke zinkend schip redden. Laat ons hopen!!

Snap nog altijd niet dat het team ondanks al de miserie van de laatste weken (Dennis geschorst, niet naar de cevcup, ...) zo goed bezig is. 10 op 12 en kwartfinale in de beker van België. Proficiat aan alle spelers en de trainersstaf
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimewo okt 29, 2008 12:29 am

Nu everbeur op voet van oorlog leeft met de bond, toeval of niet vandaag na de training doping controle
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimewo okt 29, 2008 10:08 am

Het Laatste  Nieuws Kowals10
Amaai als de Bart vind dat de fans nu te keer gingen dan had hij een paar jaar geleden moeten komen dan zat hij helemaal op zijn gat!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimewo okt 29, 2008 3:41 pm

Moesten de ramen van de kantine open gaan onder de
wedstrijd dan was dieje goeie ouwe sfeer terug, maar
nee we zetten die apen achter glas....
Resultaat: niks sfeer ne meer... Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimewo okt 29, 2008 4:48 pm

das waar dretske, weer iets waar ze ni bij nagedacht hebben Idea
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimedo okt 30, 2008 9:39 am

Het Laatste  Nieuws Verlic10
Terug naar boven Ga naar beneden
straw




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 30-09-08

Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: voetbalmagazine   Het Laatste  Nieuws Icon_minitimedo okt 30, 2008 9:57 am

Lees het nieuwe artikel in VM van30/10/08!!!Dit is belachelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Laatste  Nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Laatste Nieuws
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: