Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Dankwoord Andrej Urnaut

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 27-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimevr feb 27, 2009 9:18 pm

Een dankwoord van onze trainer Andrej Urnaut

Beste supporters, sponsers en vrienden van volleybalclub Handelsgids Averbode

Ik wil jullie als trainer bedanken voor de massale steun in de Bekerfinale. Toen ik langs de zijlijn de spelers zag opwarmen en dan opkeek tegen die blauw witte muur van supporters, besefte ik dat we samen iets moois hebben neergezet. We hebben tot onze grote spijt de wedstrijd verloren, toch weet ik dat we er al het mogelijke voor gedaan hebben. Ik ben dan ook trots en fier op mijn jongens.
Ik heb als speler en trainer veel meegemaakt, maar de steun voor, tijdens en na de wedstrijd die we van jullie gekregen hebben was fenomenaal.
Nu staan de Play-offs voor de deur, samen zijn wij in staat om hierin grootse dingen te verwezelijken. Hierbij hoop ik op jullie massale steun te kunnen rekenen.

Bij deze wil ik iedereen nogmaals bedanken.

Andrej Urnaut
Terug naar boven Ga naar beneden
https://everbeur.actieforum.com
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimedo maa 05, 2009 9:54 am

Ter informatie: De wedstrijd tegen Waasland die voorzien was op zondag 15-3 word gespeeld op zaterdag 14-3 om 20h30. Dit omdat deze wedstrijd rechtstreeks word uitgezonden op canvas rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimevr maa 06, 2009 6:00 pm

Dankwoord Andrej Urnaut Playoff1
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimeza maa 07, 2009 9:36 am

Dankwoord Andrej Urnaut Playoff2
Dankwoord Andrej Urnaut Playoff3
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimezo maa 08, 2009 4:35 am

http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMF07032009_079

Ik kon er gisteren niet zijn kzat op een feest in Oost-Vlaanderen.
En zo zie je maar Oost solidair met West-Vlaanderen.
Ze hebben mij uitgelachen met men verdriet over het verlies van de match.

Dankwoord Andrej Urnaut 59689010
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimezo maa 08, 2009 12:56 pm

Ge hebt niets gemist gisteren, everzwijn. Het was een collectieve off-day . Ik denk dat dit de zwakste wedstrijd was die we dit seizoen thuis hebben gespeeld. Ook hebben we de naweeen van de bekerfinale ondervonden: de sirene kapot, de megafoon kwijt...... Maar het was eigenlijk te verwachten dat dit kon gebeuren. Deze week staken redelijk wat transfergeruchten de kop op. Veel van onze spelers zijn grof wild voor de andere clubs. Er word dan ook reeds veel gesproken en onderhandeld...... behalve door onze club zelf. Ik denk dat die onzekerheid stillaan zijn tol begint te eisen. Hopelijk geeft de club snel een positief signaal naar volgend seizoen toe. Het zou anders wel eens een leegloop kunnen worden van een talentrijke groep.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimema maa 09, 2009 12:27 pm

Dankwoord Andrej Urnaut Playoff4
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimedi maa 10, 2009 9:34 am

Dankwoord Andrej Urnaut Playoff5
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimewo maa 11, 2009 9:04 am

Dankwoord Andrej Urnaut Playoff6
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimewo maa 11, 2009 6:18 pm

Dankwoord Andrej Urnaut Playoff7
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimedo maa 12, 2009 10:04 am

Weer een off-day....0-3.....Ben zo hees als wa, de sirene weer stuk zodus aan ons zal het ni gelegen hebben.
Maar ja we hebben een mooi seizoen gehad enkel nu laten ze het wat afweten.
Hopen dat we ons zaterdag herpakken en er weer tegenaan vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimevr maa 13, 2009 9:19 am

Dankwoord Andrej Urnaut Playoff8
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimevr maa 13, 2009 9:59 am

Dankwoord Andrej Urnaut Playoff9
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimeza maa 14, 2009 1:08 pm

Juist een interessant maar onrustwekkend mailtje gekregen. Iemand van de 10 mensen, die een paar jaar geleden mee als borg heeft getekend om de vip ruimte te financieren, heeft gisteren van de stad Scherpenheuvel een aangetekend schrijven gekregen. Hierin staat dat verleden jaar de afbetalingen aan de stad voor de vip ruimte niet volledig werden nagekomen door de club. Hij wordt dus aangemaand om zijn deel (als borg) te betalen. Hopelijk voor deze mensen is dit een misverstand maar ik vrees er een beetje voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimewo maa 18, 2009 9:35 am

Dankwoord Andrej Urnaut Playoff18

Dankwoord Andrej Urnaut Playoff19
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimedo maa 19, 2009 9:42 am

Doeme gisteren weer verloren.
Set 3 hadden we ook moeten winnen maar op de beslissende momenten laten we het afweten.(stress???)
Maar er zat toch al terug wat verbetering in.
Ah, ook dat nog..... Ramsy en Melaniela proficiat met de geboorte van uw dochter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimedo maa 19, 2009 3:59 pm

Waarom stress??? Er is toch niks meer te winne of te verliezen.... afro
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimevr maa 20, 2009 9:53 am

Dankwoord Andrej Urnaut Playoff20
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimezo maa 22, 2009 10:59 am

Voor de nationale ploeg twee mensen van Everbeur en 3 ex-Everbeur nog zo slecht niet

http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMF18032009_119



Gisteren voor het eerst in de play-offs gewonnen.
Wel tegen een zwak Puurs maar ook goed gespeeld.
Proficiat aan spelers en trainers en hopelijk woensdag de lijn doortrekken tegen Roeselare.
http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMF21032009_059

Gisteren was Jef zijn pita hem slecht bekomen, Ida moest mee naar huis, ik was ook niet 100% en Swaque er ni bij dus waren we vroeg thuis.
Stavros treurde omdat het te vroeg was naar zijn goesting
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimezo maa 22, 2009 11:52 am

Een normale overwinning gisteren tegen naar mijn mening een uiterst zwak Puurs. We hebben gewoon onze eigen wedstrijd kunnen spelen en dat was meer dan voldoende om onze eerste overwinning in de play-offs te behalen. Minder goed was al het nieuws dat er te rapen valt naar het volgende seizoen toe. Owel zal het tijdperk God de vader en zijn zoon falikant uitdraaien voor onze club (hetgeen ze zelf de vorige beheerders verweten) ofwel is men weer een serieus vuil spelleke aan het spelen. Dat er weer veel gelogen word is nu al duidelijk. Men vertelde ons namelijk dat er met Dennis gesproken geweest is naar volgend seizoen toe. Dennis zou volgens hem kiezen om op termijn alles op het beachen te zetten en hij zou terug gaan spelen bij de ploeg waar zijn vader voorzitter van is (Mitters). Wij met deze uitspraken naar "onzen" Dennis en wat blijkt: Niets van waar!!! NIEMAND van onze club heeft met Dennis gesproken !!!!!. Met als gevolg dat reeds één van onze meest talentrijke speler de club zal verlaten. Dat men terug de kaart jong en belgisch zal moeten trekken is voor iedereen nu al duidelijk. Maar vele van deze jongeren willen alleen naar Averbode komen als er duidelijkheid is over wat er met onze trainer André zal gebeuren. Laat dat nu juist de tweede man zijn die Gdv uit de club wilde dit seizoen. André heeft nog een contract voor volgend seizoen maar is tot op dit ogenblik zonder nieuws over hetgeen men met hem van plan is. Hoog tijd zou ik zo denken om in gang te schieten. Voor ons is het alleziens duidelijk wat er zou moeten gebeuren. Geef André terug een contract voor twee of drie jaar zodat hij terug aan een jonge en competitieve ploeg kan bouwen. Iedereen moet begrijpen dat je met een contract van één jaar niets kan op poten zetten. Dus de combinatie trainer/sportief manager zou hier een serieuze oplossing zijn. Geef Andre terug het volle vertrouwen dat hij verdient en het zal makkelijker worden om spelers naar Averbode te halen. Maar ik denk dat dit niet naar de zin van Gdv zal zijn. Ondanks dat hij voor de twaalfde keer vertrokken is waait zijn geest nog altijd over alles wat er binnen de club gebeurt. Jammer maar helaas. Alles is aanwezig om er terug een toffe en gezellige club van te maken. Alleen maakt men geen gebruik van de middelen die voorhanden zijn. Elders weet men reeds beter want men stelt de voorwaarden dat men met spelers mag onderhandelen op voorwaarde dat Gdv NIET bij de onderhandelingen betrokken mag zijn. Zegt dit niet genoeg over wat deze mensen met onze club hebben aangericht.........
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimema maa 23, 2009 10:37 am

http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?ArticleID=SM283RRO&PostCode=3270




Dankwoord Andrej Urnaut Playoff22
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimewo maa 25, 2009 11:54 am

Deze middag nemen ik samen met everzwijn, duff-man en zot remonneke den trein naar Roeselare. Om op tijd in bed te liggen hebben we een kamer geboekt in de Bonte Os om te overnachten. Allé, ik denk toch dat dat is om op tijd in bed te liggen.....
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimedo maa 26, 2009 12:48 pm

Ben ziek naar huis moeten komen.....ik begin oud te worden.
Kan die jonge gasten niet meer volgen met drinken.

Al bij al gaat in de wandelgangen de geruchtenmolen zijn gang.
Dennis naar Puurs, staat zo in de krant, als receptie hoek. Dit vind ik wel jammer voor zo een goede libero.
Maar hij zal zich wel goed kunnen verbeteren en zo heeft GDV dan toch zijn slag thuis gehaald.
Jovica zou flirten met Lennik...afwachten. Volgens onze voorzitter mocht hij weg als hij zich kan verbeteren en Lennik is een verbetering.
Voor de rest van de spelers gaat het van Maaseik, Roeselare naar Antwerpen.....???
Van de spelers, en trainers zelf horen we niets....hebben ze spreekverbod of zijn alle geruchten, buiten die van Dennis dan, echte kwakkels.
In elk geval goed voor het spel is het niet, of hebben onze spelers enkel gepiekt naar de beker toe en is voor hen het seizoen ten einde??
Hopelijk kunnen ze nog eens alles uit de kast halen, al ist voor de supporters, de thuismatchen tegen Puurs en Waasland.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimedo maa 26, 2009 9:28 pm

Dankwoord Andrej Urnaut Playoff24

Dankwoord Andrej Urnaut Playoff23


Laatst aangepast door everzwijn op za maa 28, 2009 11:44 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitimevr maa 27, 2009 11:05 am

Gisteren nog een etentje gehad samen met spelers en trainers. Dank aan Ben en Zot Remonneke.
Zoals gewoonlijk was het eten geweldig, ni chi chi, maar lekker en veel.
Dankwoord Andrej Urnaut Afb009r.th
En het gaat er om samen zijn en even de mallemolen van transfers te vergeten.
Ramsy had zijn kleintje bij en ook de kleindochter van de Ben was er.
Dankwoord Andrej Urnaut Afb008o.th
Een paar spelers hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om met die kleine kindjes wat te oefenen tegen dat ze er zelf aan beginnen.
We hebben niet zo lang meer kunnen blijven om nog wat na te babbelen omdat er nog een vergadering van het bestuur voorzien was.



En een paar mensen moesten nog bekomen, zot Remonneke, duff-man en ikzelf, van de trip naar Roeselare.
Duff-man moest nog bekomen van de nacht op de gang. Sleep
Zot Remonneke van den drank en ikzelf van mijn vroegtijdig vertrek omdat ik ni mee kan met de spons van een Stavros. geek
Wel mogen we nog eens de mensen van Roeselare bedanken voor het ontvangst. Dank u. Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dankwoord Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dankwoord Andrej Urnaut   Dankwoord Andrej Urnaut Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dankwoord Andrej Urnaut
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Andrej Urnaut
» Tranfernieuws en geruchten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: