Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Andrej Urnaut

Ga naar beneden 
+4
runarem
number12
everzwijn
Swaque
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimevr mei 22, 2009 12:10 pm

Wat wij al een geruime tijd wisten is nu in het nieuws

"Averbode ontslaat Urnaut: "Ging niet meer" vr 22/05/2009 - 10:36

Andrej Urnaut is geen coach meer van Averbode. Hij werd om dringende redenen en met onmiddellijke ingang ontslagen. Dat bevestigde ontslagnemend voorzitter Fernand Walder vrijdag aan Sporza.
Urnauts ontslag komt niet uit de lucht vallen. "Hij had een heleboel problemen met bestuursleden en sponsors. Die haakten af of wilden niet meer voor de club werken, zodat het voortbestaan van de club zelfs in het gedrang kwam."
©️Averbode "Bovendien zouden er volgend seizoen sportief minder mogelijkheden zijn door een beperkter budget. We zouden meer Belgisch mikken, maar hij leverde geen enkele inspanning om de club daarin tegemoet te komen. Integendeel zelfs."

Sportief kende Averbode een uitstekend seizoen: met een vierde plek en nipt verlies in de bekerfinale tegen Maaseik. Fernand Walder betreurt dan ook het ontslag. "Dit is een afscheid in mineur. Sportief liep het heel goed, maar op menselijk vlak ging het niet meer. Relationeel en qua communicatie escaleerde de situatie steeds meer en meer. Normaal werken was niet meer mogelijk."

"Zelf had ik geen probleem met Urnaut, maar persoonlijk had ik het er moeilijk mee om een coach die sportief succes boekt, te ontslaan. Daarom gaf ik een tiental dagen geleden ook mijn ontslag. Ik voelde geen steun meer van het bestuur, maar ook niet van Urnaut. Ik blijf nog wel bij de club, maar niet meer als preses.""


Fernand u bent het schoothondje van GdV, U verdraait hier wel een aantal punten in u voordeel.

Inkrimpen budget ==> das de schuld van de trainer. Zo is het gemakkelijk, u eigen schuld en dat van u baasje in de schoenen van andrej schuiven. Jullie kennen dus echt geen schaamte, trainer ontslagen en dan hemnog de schuld geven van jullie eigen geklungel!!!!!!!!

Geen enkele inspanning ==> Is het ni normaal dat je als je enkele maanden geen centen gezien hebt van de club dat je dan zelf geen initiatief meer neemt om naar spelers te zoeken.

Het voetbal kent Moeskroen en Charleroi
Het volleybal kent Averbode

PURE MAFIA!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimeza mei 23, 2009 11:06 am

Ja Swaque van de mooie vriendelijke dorpsclub is niet veel meer van over.
Dat ge een trainer of speler ontslaat omdat de resultaten niet goed zijn akkoord.
Dat ge een trainer ontslaat omdat de samenwerking niet meer gaat akkoord.
Maar iemand van alles in zijn schoenen schuiven om uw eigen fouten te verdoezelen slaat alles.
En dit kan precies enkel in Averbode.
Donderdag hebben we in Vilvoorde weer wa meer vernomen. Kwakkels of wat??
Als dit waar is zullen uw haren zeker recht komen te staan.
Maar we kunnen nu wel stellen Averbode is dood leve Everbeur.
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimeza mei 23, 2009 2:22 pm

ge maakt ons curieus , shoot
Terug naar boven Ga naar beneden
runarem




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-05-09

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimezo mei 24, 2009 8:38 am

Leve Everbeur !!!! Je bedoelt de voetbal dan toch?

Als het dan toch mafia is, wel blijf dan weg. Das toch heel simpel want dat zorgt voor veel minder frustraties
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimezo mei 24, 2009 12:59 pm

runarem schreef:
Leve Everbeur !!!! Je bedoelt de voetbal dan toch?

Als het dan toch mafia is, wel blijf dan weg. Das toch heel simpel want dat zorgt voor veel minder frustraties
µ

Ik stel voor dat jij naar de voetbal gaat zien en ons het team laat steunen.
Terug naar boven Ga naar beneden
runarem




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-05-09

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimezo mei 24, 2009 1:10 pm

jullie steunen? laat me niet lachen, man !
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimezo mei 24, 2009 1:21 pm

lacht zoveel ge wilt menneke.
Vraag ma eens aan de spelers en trainers wie altijd het team steunt
Terug naar boven Ga naar beneden
Il_Principito

Il_Principito


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 29-09-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimezo mei 24, 2009 4:37 pm

Aan "den trainer" kan je niet zoveel meer vragen. Want die is er niet meer.

Swaque, ik weet niet hoe goed je Frans is? Maar ik zou het in ieder geval beginnen te oefenen, als je iets aan de "nieuwe" trainer wil vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
runarem




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-05-09

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimezo mei 24, 2009 4:56 pm

swaque, steunen doe je niet door de club af te breken zoals je al lang bezig bent

en neen , je frans zal je niet moeten oefenen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimezo mei 24, 2009 5:23 pm

Jij mag dat afbreken noemen, wij leven nog altijd in een vrij land. Ik noem het achterbaks beleid van de laatste jaren aan de kaak stellen. Jij mag vinden dat de club goed bezig is, ik vindt dit absoluut van niet. een kleine greep van de schandalige manier hoe spelers en trainers behandeld zijn vind je hier terug, die ga ik allemaal niet meer opsommen want dan ben ik morgen vroeg nog bezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimezo mei 24, 2009 5:49 pm

Swaque de club afbreken??? zou ni weten hoe...maar ik heb gelezen dat Fernand Walder afstand van zijn voorzitterschap heeft genomen omdat hij niet accoord was met het ontslag van een trainer met zulke sportieve resultaten. dus is zelfs een deel van het bestuur niet tevreden met de gang van zaken... dan zal er toch wel "IETS" schelen zeker
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimezo mei 24, 2009 6:23 pm

Als fernand niet akkoord ging met de gang van zaken dan had hij beter helemaal ontslag genomen.
Feit is ,André is er niet meer dus moeten er andere komen .
Dus als ge nog iets in zit met deze club stop met ze af te breken .
En wat ze bij andere clubs vertellen moet ge met een korreltje zout nemen want die zijn allemaal jaloers op onze resultaten (dankzij André).
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimezo mei 24, 2009 6:37 pm

Nogmaals ik breek de club ni af, alleen het beleid van de club.
Jullie vinden precies dat wij onze mond moeten houden en onze ogen moeten sluiten voor dit wandbeleid. Sorry maar tegen zo'n onrecht tegenover andrej en dennis KAN men de ogen NIET sluiten
Terug naar boven Ga naar beneden
runarem




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-05-09

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimezo mei 24, 2009 9:51 pm

precies alsof jij weet wat er precies allemaal aan de hand is !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimema mei 25, 2009 12:03 am

Veel meer dan jij precies
Terug naar boven Ga naar beneden
runarem




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-05-09

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimema mei 25, 2009 12:07 am

ja maar wat je weet slaat op nergens
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimema mei 25, 2009 12:17 am

Vertel jij dan hoe het zit, dan kan ik eens goe lachen mss
Terug naar boven Ga naar beneden
Il_Principito

Il_Principito


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 29-09-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimema mei 25, 2009 12:40 am

runarem schreef:
ja maar wat je weet slaat op nergens

Ik begrijp je frustratie niet Runarem? wat zegt Swaque verkeerd met Everbeur Maffia?
De manier waarop deze club geleid wordt heeft een hoog Corleone gehalte.
Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimema mei 25, 2009 2:21 am

Ik heb bewust nog niet mijn mening gegeven over de gang van zaken maar als ik de meningen van ranarem hoor ben ik genoodzaakt om even te reageren. U bent ook maar op het einde van dit sezoen eigenlijk begonnen met uw mening over de volleybal en onze club te geven. Als reden was dat omdat u Marcus beter leren kennen had. Omdat uzelf ook geen blad voor de mond neemt zal ik dat ook niet doen. Voor u vrijkaarten kreeg kwam u altijd binnen in het begin van de tweede set omdat toen de mensen van de entree al weg waren en geloof me ,niet ik alleen had dat in de gaten. Wij maakten er zelfs een pronostiek van. Maar aan de schoolpoort hebt u een goede relatie opgebouwd met de zoon van GDV en dan denkt u dat u nu reeds weet wat er allemaal echt leeft in averbode en wat deze mensen zeggen dat dat de waarheid is. Wel u zal nog raar opkijken van het eindresultaat. Ik ga me over het ontslag van André nog niet uitspreken, maar dat dit mooi georkestreerd is dat is ons inmiddels al duidelijk. De eerstvolgende transfers die zullen aangekondigd worden zijn dan ook niet mis: Marcus Eloe, Andre Eloe, Arne Poelman. Uit de datum van onderhandeling blijkt dus duidelijk dat dit al aan de gang nog voor men besliste om André te ontslaan. Toen reeds was GDV al achter de schermen bezig om zijn zin weer te krijgen. En op een achterbakse manier die hem eigen is , is hij er weer eens in gelukt. Maar van deze situatie is het einde nog niet in zicht. Dat "één familie en een mislukte voetbaltrainer niet de club Averbode is dat word in de volgende weken wel duidelijk. Apropo, wanneer zal hij zijn volgende ontslag weer indienen, als hij zij zin niet krijgt? Want dat is wel het handelsmerk van deze belachelijke mens. Bij deze wil ik alleen André nog eens bedanken voor de fantastische tijd in Averbode. Weinigen zullen het u ooit nadoen om elk jaar een jongere te laten vertrekken naar een ploeg die champions legeau speelt. En nooit of nooit hebt u u laten beinvloeden door deze mensen wat betreft de ploegopstelling. Voor degene die na u komt zal dit wel een vereiste zijn. En voor alles wat nog komt kan u voor meer dan 100% op mij rekenen. Vanaf nu : NO RULES !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
runarem




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-05-09

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimema mei 25, 2009 7:33 am

ik wil alleen het beste voor de club, das alles .
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimewo mei 27, 2009 2:06 pm

Dan weet ik ook over wie het gaat nu stavros zegt 'vanaf de 2e set binnen komen'.
Zo kennen we maar ene!! Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimevr mei 29, 2009 5:55 pm

Het is stil aan de overkant, tis fijn aan deze kant..... geek
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimeza mei 30, 2009 4:39 pm

tis overal stil precies
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimeza mei 30, 2009 6:18 pm

http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMF30052009_016

Er is terug geld precies

Maar ja da was één van de dingen die we in Vilvoorde al vernomen hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitimeza mei 30, 2009 6:21 pm

Ja ik vind het hier ook stil , als ge zo'n transfer kunt doen , ik vind het in ieder geval de max.
Anders is het hier altijd volle bak maar nu . Of kan er niks positief van af wegens jullie .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Andrej Urnaut Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andrej Urnaut   Andrej Urnaut Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Andrej Urnaut
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dankwoord Andrej Urnaut
» Tranfernieuws en geruchten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: