Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Tranfernieuws en geruchten

Ga naar beneden 
+10
Hum
runarem
DUFF-MAN
Il_Principito
boemelaar
Dretske
Stavros
number12
everzwijn
Swaque
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 23, 2009 7:21 pm

Straf toch dat Stavros, na een van zijn rake uitspraken, al direct van hun forum gesmeten is en nu is er niks ondernomen.
Zouden we hier "zotteke" ook niet kunnen aanklagen voor laster en eerroof?
Maar naar zijn uitspraken te lezen was men vorig jaar wel bezig om het vel van de beer te verkopen voor hij geschoten was.
En zoals we verwacht hadden is het nu ze in de put zitten de schuld van de mensen die het nog goed met de spelers meenden.
En het is nu van "zie je wel we zijn nog maar pas weg en er is al geen geld meer"
Wat dat is om gratis binnen te mogen om te supporteren is ook een grove leugen wij vroegen enkel een paar kaarten voor de mensen die, door omstandigheden , afgehaakt hadden terug over de streep te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 23, 2009 7:59 pm

@everzwijn: ik denk wel da hij da wist da hij eraf gesmeten ging worden, daarom heeft hij al zoveel mogelijk gezegd in 1 post denk ik tongue
gdv is idd back, altijd de waarheid verdraaien.... zou da geen psycho. ziekte kunnen zijn Question ... maar goed aan zijn nieuwe naam te zien , begint hij dat zelf ook wel in te zien Twisted Evil ...toegeven is de eerste stap naar genezing jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 23, 2009 10:00 pm

Verkeerd geredeneerd DUFF-MAN ik heb met die zaken op hun forum niets te maken. Als ik iets te zeggen heb zal ik dat daar wel onder mijn gekende naam doen. Niettegenstaande volg ik het op de voet want ik vind dat er interessante dingen gevraagd worden maar dat de antwoorden vaag zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 24, 2009 8:36 am

Maar neen Duff-Man GDV zal niet van hun forum gesmeten worden zijn macht is daar nog te groot.
En om te bewijzen dat op ons forum alles kan is het hele relaas hieronder weergegeven.
Geniet er van.




Kees Kist



Geregistreerd op: 22 Apr 2009
Berichten: 2

Geplaatst: Wo Apr 22, 2009 11:40 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Dit was inderdaad nog beter even binnenskamer gebleven. Temeer er nog maar vijf (zes met Simovski) spelers onder contract liggen volgend seizoen. Dit zal mogelijk enkele spelers afschrikken om de overstap te maken. Ik ben het voor meer dan 100% eens met de analyse die studio1 hier heeft gemaakt maar wil wel even reageren op de reactie van Heiman. Vergeet niet dat men DIT seizoen al geld heeft moeten nemen van het budget van VOLGEND seizoen. Wat hebben de schulden uit het verleden hier mee te maken? Dat is verkeerd inschatten van het budget, en geen fout van het vroegere bestuur. Dat zijn blunders van DEZE bestuurslui. Hopelijk komt er snel een antwoord op alle vragen of komt er eens goed en positief nieuws. Vroeger werd er al eens een vergadering ingelegd over de stand van zaken voor iedereen die het goed meende met de club. Maar dat was vroeger.........

Terug naar boven


zotteke



Geregistreerd op: 21 Apr 2009
Berichten: 1

Geplaatst: Wo Apr 22, 2009 11:53 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Kees is blijkbaar bestuurslid daar hij weet dat men nu al geld van volgend seizoen gebruikt. Hij zegt ook dat dit niets met het vorig bestuur te maken heeft. Hij zou dan toch zeker moeten weten dat deze mensen gestart zijn met een schuldenberg van € 350000,00. De laatste ploeg, met Batez, kostte € 470000,00, de ploegen van vorig jaar en dit jaar samen kosten nog niet zoveel. Of denkt Kees dat al die schulden al weg zijn? Sinterklaas is op 6 december. Dit seizoen zou het laatste deel afgebouwd worden, maar dit jaar is het inderdaad fout gelopen, omdat men de club niet geleidt heeft zoals een bedrijf. Dat is inderdaad een grote blunder Kees, maar ze hebben er ook voor gezorgd dat de club nog steeds bestaat. Ze brachten ook zo goed als al het geld binnen. Men heeft ze weggejaagd, wel dan is er geen geld meer. Dat verstaat het kleinste kind behalve het kliekje achter de venster. Die durfden zelfs na Nieuwjaar vragen of men gratis binnenkon, pas dan zouden ze terug supporteren. Misschien moet dit kliekje, die het allemaal zoveel beter weten, het nu maar overpakken. Doen ze dat niet jaag ze dan weg want dan is het duidelijk dat het hen alleen te doen is om ruzie te maken. Ze hebben dat trouwens al bewezen met Madam Soleil en Roxy. Wat blijft er daar nog van over?
Kees, wie gaat er nu nog geld en tijd in een club steken als men ziet dat men door zijn eigen werknemers en supporters? zo behandeld wordt? Men moet dan wel heel goed gek zijn.

Ter info:

Min € 15000,00 door de achterbakse transfer van Joske. Van clubliefde en overeenkomsten gesproken! Vraag het contract eens op en je zal zien wie er gelijk heeft.

Min € 15000,00 door aankoop Kevin daar Dennis naar Maaseik ging.Toen hij daar te plat bevonden werd, kwam hij met hangende pootjes terug en eiste hij dat zijn overeenkomst zou gerespecteerd worden. Van clubliefde gesproken. Dennis speelde wel een schitterend seizoen op de receptie hoek en spande zich zeker voor 100% in, ook al verklaarde de trainer dat Dennis de eerste libero was. Hoe werd trouwens Kevin, in het begin, door het kliekje en de trainer behandeld? Een schande.

Min € 25000,00 sponsoring(minimum) door de verklaringen van de trainer aan de pers en zijn houding tegenover bepaalde bestuursmensen. Waar mag bv een werknemer in de pers, zijn werkgever beschuldigen dat de andere werknemers niet betaald worden als dat wel zo is? Een blunder van deze mensen dat men dat getolereerd heeft.

Min € 25000,00 door de vervanging van Jens die plots ernstig ziek werd, door Kowalski en Pipes. Dit kon niemand voorzien. Hopelijk wordt Jens snel beter.

Dit zijn de feiten. Dat men hier maar eens rustig over nadenkt, misschien begrijpt men dan wel waar de oorzaak ligt van de huidige situatie. Lawaai maken en schelden kan iedereen, iets oplossen is wat anders. Je mag deze bestuurders zeker verwijten dat ze veel te veel vertrouwen hadden in bepaalde personen. Dat is inderdaad een grote blunder. Sport is keiharde business, gevoelens tellen niet meer. Men heeft deze mensen hun vertrouwen misbruikt en men heeft bovendien nog een zootje ongeregeld tegen hen opgezet. Het resultaat is gekend. Hopelijk trekt men daar de lessen uit.

Terug naar boven


Kees Kist



Geregistreerd op: 22 Apr 2009
Berichten: 2

Geplaatst: Do Apr 23, 2009 9:25 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Dat is uw visie op de feiten maar ik hoef daar niet mee akkoord te gaan. Hoed af voor de mensen die het toen overgenomen hebben. Het bedrag van 350000 euro zal wel ongeveer kloppen doch het geld van Lotto en van de brouwerij (wel verbeterd door onderhandelingen van de toenmalige nieuwe voorzitter) was toen ook al door het oude bestuur onderhandeld. Maar nog steeds chapeau voor de overname toen. Over het kliekje achter de venster vind ik ook dat ze het soms overdreven uitleggen maar ik vind dit toch echte supporters daar ze overal zijn en het altijd opnemen voor de spelers. Ik denk dat er weinigen zijn die zoveel verteren in de kantine dan deze mensen. Over dat gratis binnen willen komen: daar zat wel een naar mijn mening goede reden achter. Als je het zo cru bekijkt als u komt het inderdaad zo over maar de werkelijkheid was anders. Als je aan spelers en trainers de vraag stelt over wie de supporeters zijn kom je toch steeds bij die mensen terecht. Het zou inderdaad anders en vriendelijker kunnen doch vind ik het niet kunnen dat u zoiets aanhaald als oorzaak van de mindere gang van zaken. Een echte bestuurder staat hierboven tenzij hij natuurlijk in de fout gaat en dat deze mensen dat dan eens extra in de verf zetten is natuurlijk niet prettig. Als u vind dat het bestuur slecht behandeld word door zijn werknemers en supporters zou het wel eens kunnen dat er ergens iets serieus misloopt. Waarschijnlijk langs beide zijde. Maar als ik de evolutie van het "nieuwe" bestuur bezie constateer ik toch dat het serieus bergaf is gegaan qua ambiance en dat er redelijk wat conflicten zijn geweest en dit niet alleen door voorgaand kliekje.
Over het contract van Joske: Er was helemaal geen geldig contract. Men is hiervoor naar de bevoegde instantie geweest en die uitspraak was duidelijk.
Over Dennis wil ik maar één ding zeggen. Chapeau hoe hij sportief gereageerd heeft op de situatie waarin één persoon hem heeft gebracht. Dat je op die leeftijd de ambitie hebt om met Maaseik te gaan praten vind ik maar normaal. Dat je op die leeftijd wat naief bent is ook normaal. Hiermee bedoel ik dat Maaseik hem beloftes deed die niet zijn nagekomen. Dat je als manager daar zo op reageerd door hem te proberen met allerlei middelen te weren uit de kern vond ik er toen echt over. En dan schrikt men dat de supporters zich tegen hem keren... Dennis is en blijft een zeer goede speler met de juiste mentaliteit voor onze club.
De verklaringen van de trainer in de pers? Wie is daar mee begonnen? Als ik de verklaringen van de toenmalige manager en van de trainer vergelijk kom ik tot dezelfde conclusie als in voorgaand geval: die verschiet dat de supporters zich tegen hem keren. Maar blijkbaar was de manager van oordeel dat hij alles mag zeggen en iemand anders niets. (hetzelfde met dat geval van laster en eerroof, als dit verhaal al klopt tenminste) Zulke zaken hebben steeds een boemerang effect. Als u de trainer verwijt dat deze uitspraken van hem de club 25000 euro hebben gekost, wat hebben de uitspraken van de manager de club dan gekost? Zeker is dat de bondsmensen die de beloftevolle spelers begeleiden iedereen verwittigd heeft voor de manier van werken van één bepaalde persoon binnen onze club. Dat deze bondsmensen zich ook keren tegen bepaalde mensen in onze club, is dat ook de schuld van de supporters? Ik denk het niet. En wat André betreft, heeft men hetzelfde spel willen spelen als met Dennis. Met dit verschil dat deze wat meer geroutineerd is en weet wat hij doet. Zijn houding tegenover bepaalde bestuursmensen kan ik dan ook begrijpen maar keur deze zeker niet goed. Omdat dit een samenwerking onmogelijk maakt. Maar dit geld voor beide. Niettegenstaande vond ik tot voor dit seizoen manager en trainer goed samenwerken.
En zotteke ik heb al dikwijls nagedacht over de oorzaak van de situatie. Voor u is sport misschien keiharde business maar men mag nooit het menselijke uit het oog verliezen. De gulden middenweg van de werking van het vorige bestuur met deze van het huidige bestuur zou misschien de ideale mix zijn. Maar dat zijn utopieen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het goed komt met onze club. Dat het volgend seizoen moeilijk word dat is duidelijk maar moeilijk gaat ook. Misschien komt er in de toekomst is iemand die een compleet nieuwe wind laat waaien in deze woelige maar zeer mooie club. En zoals de manager ooit zelf schreef: Men moet soms wat balast overboord gooien om het schip drijvende te houden. Alleen spijtig dat soms de gooier zelf balast word
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 24, 2009 3:06 pm

nee everzwijn, ik had het ni over gdv die eraf gesmeten werd... da weet ik ook wel da ze die daar ni afsmijten
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 28, 2009 12:45 am

Jovica Simovski en Els Vandesteene volleybalspelers van het jaar cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 28, 2009 8:46 am

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Uitverkoop2
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 8:43 am

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Uitverkoop3
Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Uitverkoop4

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Uitverkoop8
Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Uitverkoop9


Laatst aangepast door everzwijn op do mei 07, 2009 8:40 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 03, 2009 11:06 am

zotteke



Geregistreerd op: 21 Apr 2009
Berichten: 1

Geplaatst: Wo Apr 22, 2009 11:53 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Kees is blijkbaar bestuurslid daar hij weet dat men nu al geld van volgend seizoen gebruikt. Hij zegt ook dat dit niets met het vorig bestuur te maken heeft. Hij zou dan toch zeker moeten weten dat deze mensen gestart zijn met een schuldenberg van € 350000,00. De laatste ploeg, met Batez, kostte € 470000,00, de ploegen van vorig jaar en dit jaar samen kosten nog niet zoveel. Of denkt Kees dat al die schulden al weg zijn? Sinterklaas is op 6 december. Dit seizoen zou het laatste deel afgebouwd worden, maar dit jaar is het inderdaad fout gelopen, omdat men de club niet geleidt heeft zoals een bedrijf. Dat is inderdaad een grote blunder Kees, maar ze hebben er ook voor gezorgd dat de club nog steeds bestaat. Ze brachten ook zo goed als al het geld binnen. Men heeft ze weggejaagd, wel dan is er geen geld meer. Dat verstaat het kleinste kind behalve het kliekje achter de venster. Die durfden zelfs na Nieuwjaar vragen of men gratis binnenkon, pas dan zouden ze terug supporteren. Misschien moet dit kliekje, die het allemaal zoveel beter weten, het nu maar overpakken. Doen ze dat niet jaag ze dan weg want dan is het duidelijk dat het hen alleen te doen is om ruzie te maken. Ze hebben dat trouwens al bewezen met Madam Soleil en Roxy. Wat blijft er daar nog van over?
Kees, wie gaat er nu nog geld en tijd in een club steken als men ziet dat men door zijn eigen werknemers en supporters? zo behandeld wordt? Men moet dan wel heel goed gek zijn.

Ter info:

Min € 15000,00 door de achterbakse transfer van Joske. Van clubliefde en overeenkomsten gesproken! Vraag het contract eens op en je zal zien wie er gelijk heeft.

Min € 15000,00 door aankoop Kevin daar Dennis naar Maaseik ging.Toen hij daar te plat bevonden werd, kwam hij met hangende pootjes terug en eiste hij dat zijn overeenkomst zou gerespecteerd worden. Van clubliefde gesproken. Dennis speelde wel een schitterend seizoen op de receptie hoek en spande zich zeker voor 100% in, ook al verklaarde de trainer dat Dennis de eerste libero was. Hoe werd trouwens Kevin, in het begin, door het kliekje en de trainer behandeld? Een schande.

Min € 25000,00 sponsoring(minimum) door de verklaringen van de trainer aan de pers en zijn houding tegenover bepaalde bestuursmensen. Waar mag bv een werknemer in de pers, zijn werkgever beschuldigen dat de andere werknemers niet betaald worden als dat wel zo is? Een blunder van deze mensen dat men dat getolereerd heeft.

Min € 25000,00 door de vervanging van Jens die plots ernstig ziek werd, door Kowalski en Pipes. Dit kon niemand voorzien. Hopelijk wordt Jens snel beter.

Dit zijn de feiten. Dat men hier maar eens rustig over nadenkt, misschien begrijpt men dan wel waar de oorzaak ligt van de huidige situatie. Lawaai maken en schelden kan iedereen, iets oplossen is wat anders. Je mag deze bestuurders zeker verwijten dat ze veel te veel vertrouwen hadden in bepaalde personen. Dat is inderdaad een grote blunder. Sport is keiharde business, gevoelens tellen niet meer. Men heeft deze mensen hun vertrouwen misbruikt en men heeft bovendien nog een zootje ongeregeld tegen hen opgezet. Het resultaat is gekend. Hopelijk trekt men daar de lessen uit.


Aan het "zotteke"
Uit respect voor de gebeurtenis van de afgelopen week hadden we afgesproken om niet direct te reageren op uw belachelijke uiteenzetting van wat volgens u de oorzaak is van de chaotische toestand waarin onze club zich momenteel bevind.
Eerst en vooral hebt u een zeer belangrijk detail niet vermeld. Ik zal het proberen te verduidelijken in een chronologische volgorde.
Toen eind mei, begin juni de onderhandelingen bezig waren met Marcus en Bernasconi heeft de voorzitter een mail gestuurd naar de manager met de melding dat OF Marcus, OF Bernasconi kon binnen het budget maar NIET de twee samen. Als je deze waarschuwing aan je laars lapt en je contracteerd in deze periode ook nog eens een nieuwe libero, terwijl je er nog één onder contract hebt, dan weet je dat op dat moment het budget serieus uit evenwicht is. Als je dat dan wilt oplossen door spelers op een onrechtmatige manier uit de club te willen zetten (Dennis), transferbedragen wilt innen waar je geen recht op hebt (Joske) of in de pers de trainer iets wil laten zeggen om toch maar een reden te vinden om hem te kunnen vervangen door een goedkopere trainer, dan hoef je niet te verschieten dat er een reactie komt van mensen binnen de club. In dit laatste geval met de trainer ging het zelfs zover dat er een kandidaad trainer op pad werd gestuurd om het nodige sponsorgeld bij elkaar te krijgen om André te kunnen uitbetalen en te kunnen ontslaan.
Als je de som van dit wanbeleid maakt dan heb je als uitkomst de situatie waarin onze club zich nu bevind. Dat die persoon dat nu wil afschuiven op supporters, twee twintigjarige spelers, of op een trainer, die in binnen en buitenland heel veel respect en waardering krijgt voor alles wat hij al heeft bereikt binnen het volleybalwereldje ,dat typeerd de werkwijze van één iemand binnen onze club. Dat deze ook al veel goeds gedaan heeft voor de club, daar twijfel ik niet aan. Dat alles in functie van de club was daar heb ik mijn grootste twijfels over. Vetes en persoonlijke afrekeningen halen hier dikwijls de bovenhand op het belang van de club. Dat dit beleid niet het juiste is voor onze club daar ben ik wel heilig van overtuigd. Spijtig dat niet iedereen dat zo ziet. Hopelijk komen we het volgende seizoen zonder kleerscheuren door om nadien op de kar van het project aan de vijvers te kunnen springen. Maar voor het zover is staan ons nog moeilijke tijden te wachten.

Over u idee van hoe het gelopen is met de supportersclub stel ik vast dat na ons vertrek er niet veel meer georganiseerd is in functie van de club en dan bedoel ik oa. de bussen, jaarlijks volleybaltornooi, hot-dog verkoop, hemden-verkoop, eigen organisatie mosselfeest enz. Sommigen zijn blijkbaar al vergeten dat binnen het eerste jaar van de samenwerking 2500 euro rechtstreeks naar de club is gegaan. Wat door de toenmalige manager werd afgedaan als "PEANUTS". Nu ik ga zeker sommige mensen van Madam soleil niet aanvallen want ik blijf er van overtuigd dat deze formule succesvol was. Ware het niet dat de voorzitter beloftes deed die hij achteraf introk waardoor er een serieuze tweespalt is ontstaan en het beter was te stoppen met de samenwerking.

Over u verwijt van de vrijkaarten voor "het kliekje achter het glas" denk ik wel dat de meesten weten dat dit niet voor ons persoonlijk bedoelt was maar alleen om enkele echte supporters van vroeger terug over de streep te trekken. Deze zijn weggebleven door de miserie die hier door u gecreeerd is. Ik denk dat het wel duidelijk is dat het ons niet om gratis kaarten te doen is. Wij hebben uit eigen zak enkele etentjes voor de spelers, trainers, kinés, en iedereen die het goed meent met de club betaald. Dit uit dank voor de prachtige prestaties van het afgelopen seizoen. U bent blijkbaar ook al vergeten dat deze supporters uit eigen zak en met eigen middelen de kleine kantine heben opgebouwd zodat deze nog enkele seizoenen kon dienen als serieuze inkomsten voor de club. Dan spreek ik nog niet over de zaken die onze buitenlanders soms nodig hebben en waar zonder dat iemand het weet voor gezorgd word. Apropos, u moet de mensen van je eigen bestuur soms eens zien bekvechten voor de vrijkaarten die men op verplaatsing ter beschikking heeft. Dat is pas zielig.

Er staat eigenlijk nog een punt in uw uiteenzetting dat aantoont op welke manier er met mensen word omgegaan. Maar uit beleefdheid ga ik hier niet op in. Daarmee laat u zien wie hier in werkelijkheid het zootje ongeregeld is waar je het zelf over hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimema mei 04, 2009 1:19 am

Ja Stavros, en dan is er iemand die de trainer een langdurig contract geeft en als diezelfde er na een tijd op uitgekeken is moet de trainer weg.
Of de persoon is zot of zo dom als mijn achtereind want wie geeft nu een trainer zo een lang contract.
Men kan er niet meer op de gewone manier van af en gebruikt dan alle mogelijke achterbakse middelen om de trainer het leven zuur te maken

En naar de uitslagen van de trainer te zien moet hij voor ons zeker niet weg.
Wie kan er na zo een seizoen vol tegenwerkingen nog tweede beste trainer van Belgie worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimema mei 04, 2009 11:05 am

uit het NIEUWSBLAD
Averbode-transfers schieten niet op - 02/05/2009
SCHERPENHEUVEL-ZICHEM - Averbode kan terugblikken op een uitzonderlijk seizoen, maar de toekomst ziet er toch iets minder rooskleurig uit. De transfers naar volgend seizoen toe laten immers op zich wachten.

'Ik moet toegeven dat de onderhandelingen heel traag opschieten', aldus p.r. Ivo Verheyden. 'En daar zijn meerdere redenen voor. In de eerste plaats willen de jonge Belgische spelers steeds vaker het onderste uit de kan halen. Hun onderhandelingspositie wordt immers versterkt door het feit dat veel clubs van plan lijken om het aantal buitenlanders te beperken. Bovendien missen we - na het afhaken van Guy Van Meeuwen - iemand die zich intensief met de transfers bezighoudt. Fernand Walder doet wat mogelijk is, maar zijn voorzitterstermijn loopt stilaan af. En op trainer-coach Andrej Urnaut hebben we wat de transfers betreft nooit kunnen rekenen, de voorbije weken hebben we zelfs niets van hem gehoord. Toch reken ik erop dat er stilaan schot in de zaak komt: een spelverdeler en een middenman zijn onze eerste prioriteiten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimema mei 04, 2009 7:32 pm

ja zotteke heeft zenne naam goe gekozen, naar het schijnt is er voor hem nog plaats in het zothuis van Geel:)

over Joske:
1) 3 minuten voor de bevoegde commissie en het was uitgesproken, lees u contracten zelf na
2) Heel het seizoen geen vertrouwen gehad van het bestuur omwille van het feit dat polgar moest spelen, maar bleef de leuze Jong, Belgisch en Betaalbaar (500euro de maand had joske nota bena)

over Dennis:
Is het al verboden is om met een andere club te praten? zolang dat er niks op papier stond bleef hij toch speler van everbeur, of ni?
Zotteke vergeet precies dat den dennis bedreigt is door GDV door hem voor de keuze te zetten: niet spelen en naar de tweede ploeg van everbeur verhuizen, of zelf zijn afkoopsom betalen en een ander club zoeken.

over Andre:
Wie is begonnen met andre zijn naam door het slijk te halen (Sport magazine in het begin van het seizoen), juist GDV. Vergeet dan niet de 3 paginas in Sport magazine op het einde van seizoen, waar door de uitspraken van het bestuur het duidelijk is wat een klojo's ze zijn.

over ons het kliekske achter het glas:
ik blijf het herhalen val ons maar aan het intresseert ons niet, Wij staan 100% ACHTER DE SPELERS EN TRAINERS, zij weten dit goed genoeg. Maarja als je zelf maar 5 keer op een seizoen in de sporthal komt dan kuntge da ni weten hé zotteke
Terug naar boven Ga naar beneden
runarem




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-05-09

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimema mei 04, 2009 9:33 pm

Jongens, jongens altijd maar kritiek spuien. Iedereen zal wel zijn gelijk hebben in elk van zijn verhaal maar wat haalt het in godsnaam uit. Een club leeft van zijn supporters en supporters zijn nu eenmaal emotioneel maar een club leeft ook van inkomsten en die zijn , gezien de huidige economische malaise , eens zo belangrijk .

Daarom lijkt het mij verstandig om alle vetes te begraven en te zoeken naar constructieve oplossingen.

Wie gaat anders mijn zaterdagavonden opvullen?

een ge- Emotioneerde supporter die het goed meent
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 12:03 am

Wat voor u kritiek spuien is, is voor ons het opnemen voor spelers en trainers. U zal ook wel het artikel van "zotteke" gelezen hebben denk ik. Zoals altijd heeft iedereen, behalve hijzelf, schuld aan wat er misgelopen is dit seizoen.
Lees vandaag al online of morgen het nieuwsblad maar eens. Nog meer miserie op komst.
Terug naar boven Ga naar beneden
runarem




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-05-09

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 12:16 am

heel erg om dit te lezen, waar gaat dit eindigen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 8:40 am

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Uitverkoop7
Terug naar boven Ga naar beneden
Hum




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 05-05-09

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 11:40 am

Runarem heeft tot op zekere hoogte toch gelijk. Zolang iedereen overtuigd blijft het aan het rechte eind te hebben (en voor hier door welke partij ook in de aanval wordt gegaan: ik weet niet wie gelijk heeft, ik ben maar een gewone wekelijkse supporter!), wordt er niet gewerkt aan structurele oplossingen voor de club en komen we niet verder. Een ploeg in ere heeft geld nodig en supporters. Alle twee, want anders kom je er niet (al doet Maaseik het toch bijzonder goed zonder een achterban Smile )

P.S. En werk 's allemaal aan jullie spelling...
Terug naar boven Ga naar beneden
Il_Principito

Il_Principito


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 11:49 am

Het ontslag van Fernand zat er al een tijdje aan te komen. Een van de redenen was, dat hij geen medewerkers gevonden kon krijgen. Hoe is dit eigenlijk mogelijk dat een club als Averbode geen medewerkers kan vinden.
De club met het grootste supporterslegioen van België. Zit er tussen die bende nu niemand die wil helpen?

Vroeger zag je mensen helpen op mosselfeesten, steakdagen, cocktailavonden, beachtornooien...Voor en na de match zag je een heleboel mensen in de weer om de zaal klaar te krijgen. Waar zijn al deze mensen naartoe?


Laatst aangepast door Il_Principito op di mei 05, 2009 3:21 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
runarem




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-05-09

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 11:54 am

ik denk dat er veel meer nood is aan medewerkers die organisatorisch/structureel een meerwaarde kunnen betekenen. Iemand die de lijnen uitzet op een menselijke manier en die commercieel de nodige flair heeft om dit om te zetten in resulaten.

En die mensen zijn er .....
Terug naar boven Ga naar beneden
boemelaar




Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 03-10-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 12:16 pm

Het is in ieder geval niet meer 5 voor 12 maar 1 voor 12. Als er nu niet enkele mensen opstaan om de club te leiden is het ermee gedaan en kunnen we achter het glas naar een lege zaal kijken. Dus ik zou denken dat iedereen die het goed meent met de club nu moet bijspringen en het excuus dat er met gdv niet kan gesproken worden gaat niet meer op want hij heeft het zinkende schip (dat hij zelf heeft lekgeslagen) verlaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
runarem




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-05-09

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 12:24 pm

en bij wie kunnen die mensen dan terecht ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Beacher

Beacher


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-10-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 1:32 pm

Dat is inderdaad een goede vraag.
Ook de betalingen van de laatste maand, bij sommigen zelfs langer, laten op zich wachten. Ik denk dat het dit keer niet "met de mantel der liefde" zal worden bedekt. Iedereen zal het nodige doen om alsnog aan zijn centen te geraken. Dat is ook geen goed vooruitzicht als je het mij vraagt. Als men zelf geen respect heeft voor zijn spelers en trainers moet men ook geen tegemoetkomingen verwachten van hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
runarem




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-05-09

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 1:36 pm

dat zal bij elke andere ploeg het geval zijn . Eerst checken of er geen schade, rekeningen of pv's binnenkomen en dan pas betalen
Terug naar boven Ga naar beneden
Beacher

Beacher


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-10-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 1:44 pm

Gelukkig zie jij dat nog zo rooskleurig in maar helaas is de werkelijkheid anders. Het gaat niet over dat percentage dat afgehouden word voor eventuele pv's of andere zaken. Het gaat hier over volledige maandlonen en tankovereenkomsten (van een heel jaar....)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hum




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 05-05-09

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 1:50 pm

Dát zou nu prioritair moeten zijn: uiteindelijk wil elke werknemer correct betaald worden voor zijn job.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tranfernieuws en geruchten
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: