Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Tranfernieuws en geruchten

Ga naar beneden 
+10
Hum
runarem
DUFF-MAN
Il_Principito
boemelaar
Dretske
Stavros
number12
everzwijn
Swaque
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimedi mei 05, 2009 2:03 pm

il_principito schreef: "Hoe is dit eigenlijk mogelijk dat een club als Averbode geen medewerkers kans vinden."
wel, wat mij betreft, een paar jaar geleden ging ik helpen met de op en afbouw van de zaal, en we organiseerde vbaltornooien enz. daarvoor kregen we vrijkaarten voor de thuismatchen (zonder daar achter te vragen ). als je niet altijd kan komen, jagen ze u weg... omdat er toen mensen waren die de 10 euro inkom belangrijker vonden dan hulp (er was toen toch hulp genoeg)
dan denk ik dat het nu hun eigen luizen zijn die bijten
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimedi mei 05, 2009 5:06 pm

Il_Principito schreef:
Het ontslag van Fernand zat er al een tijdje aan te komen. Een van de redenen was, dat hij geen medewerkers gevonden kon krijgen. Hoe is dit eigenlijk mogelijk dat een club als Averbode geen medewerkers kan vinden.
De club met het grootste supporterslegioen van België. Zit er tussen die bende nu niemand die wil helpen?

Vroeger zag je mensen helpen op mosselfeesten, steakdagen, cocktailavonden, beachtornooien...Voor en na de match zag je een heleboel mensen in de weer om de zaal klaar te krijgen. Waar zijn al deze mensen naartoe?

Ik denk dat u zelf goed genoeg weet hoe het er de laatste jaren aan toe ging in de club.
Was het ook niet de samenwerking met GDV die de jeugdwerking heeft gekelderd en er verschillende jeugdtrainers de club hebben verlaten.
Zo is het dan ook met de medewerkers....geen ja-knikker er tussenuit.
Terug naar boven Ga naar beneden
runarem




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-05-09

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimedi mei 05, 2009 5:30 pm

allemaal criticasters hier op dit forum maar weinig constructieve repliek.

Doe zo voort en ge kunt volgend jaar uwe rug omdraaien en achter glas naar de voetbal komen kijken ipv volleybal

Shame on you!!
Terug naar boven Ga naar beneden
boemelaar




Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 03-10-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimedi mei 05, 2009 5:45 pm

Ik snap dat er veel frustratie heerst, grotendeels ook terecht. Ik vrees er gewoon voor dat als iedereen zijn frustratie laat primeren en weigert om nog mee te werken dat het gedaan zal zijn. Daarna zal gdv zeker kunnen zeggen dat everbeur niet zonder hem kon, hij ging immers weg en het is gedaan. (natuurlijk negerend dat hij een ravage heeft achtergelaten en daarmee het einde heeft veroorzaakt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimedi mei 05, 2009 6:13 pm

@runarem
Ik zie u ook geen constructieve acties ondernemen. Dus zet zelf iets op poten, leg een vergadering of dergelijk met de supporters en met het bestuur (alé wat er nog van overblijft).
Niemand van ons wil deze club laten sterven, maar het is denk ik wel normaal dat wij gefrustreerd zijn dat wat wij al enkele jaren beweren over GDV nu tot onze groot spijt aan het uitkomen is
Terug naar boven Ga naar beneden
runarem




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-05-09

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimedi mei 05, 2009 6:35 pm

ben er mee bezig lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimedi mei 05, 2009 6:42 pm

@runarem: elke thuismatch zit er meer dan 1000 man in de sporthal... kunnen daar dan geen medewerkers opstaan.... het kliekske achter het glas heeft da al eens gedaan met het gekende gevolg....maar het gaat slecht en wie heeft het weer gedaan(of wie moet het nu oplossen)??
en ik denk dat Fernand het niet zozeer had over medewerkers om de sporthal op te stellen, maar meer bestuurlijk.
Het grote probleem is ook dat de beloften die hij voor ogen had niet wilden komen(de meetste kwamen voor den Dré). Fernand zei ook dat er tussen een aantal mensen van het bestuur en den Dré een samenwerking erg moeilijk wordt.....moet ik de link nog uitleggen waarom die jongens niet wilden komen.
en door in sportmagazine de trainer wa af te breken zal het imago geen goed gedaan hebben.
ps: niemand van ons wil de club kapot.... maar ik denk persoonlijk da wij ni zoveel kunnen helpen....omdat er volgens mij nog ni eens een ploeg is
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimedi mei 05, 2009 7:20 pm

Runarem zit blijkbaar nog niet lang op dit forum. Hier zijn al meerdere malen mogelijke oplossingen naar voren geschoven. Voor mij was de oplossing naar volgend seizoen toe het vertrouwen in André herstellen. Dan had je de politiek van jong en belgisch kunnen verderzetten. Maar wat stel je dan vast in de twee laatste berichten van het nieuwsblad, dat zowel Ivo als Fernand nog eens ferm natrappen naar de trainer. Dit gewoon omdat zij niet hebben kunnen realiseren wat bij André wel zou gelukt zijn.(dan bedoel ik het aantrekken van beloftevolle spelers). En dat komt dan van mensen die wel het beleid binnen de club bepalen. Zijn dit dan geen criticasters volgens u? Dit staat dan zwart op wit in de krant en dat lezen nog meer mensen. De mensen van de bond zouden enkele beloften aangeraden hebben om naar averbode te komen maar onder twee voorwaarden: Ten eerste: Geen onderhandelingen met GDV. Ten tweede : enkel als Urnaut trainer blijft in Averbode. Men heeft André in geen enkele onderhandeling betrokken. Als je daar in deze moeilijke omstandigheden dan niet op inspringt, dan zijn alle bruikbare elementen reeds elders onderdak.
Misschien toch een beetje goed nieuws: Bij onze club geld de term: "De boeken neerleggen" gelukkig niet. Deze zijn namelijk al geruime tijd niet meer te zien geweest........
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 06, 2009 8:38 am

Stavros schreef:
De mensen van de bond zouden enkele beloften aangeraden hebben om naar averbode te komen maar onder twee voorwaarden: Ten eerste: Geen onderhandelingen met GDV. Ten tweede : enkel als Urnaut trainer blijft in Averbode. ....

Dit zijn geen loze woorden we hebben dit voor nieuwjaar al vernomen van een hoog geplaatst iemand van de bond.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimewo mei 13, 2009 11:24 pm

Op teletekst: Simon Van de Voorde naar Maaseik.
Iets wat wij al lang wisten hopelijk kan de club hiervan wat geld ontvangen.

http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMF13052009_067

http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sport/article/detail/853005/2009/05/13/Simon-Van-de-Voorde-drie-jaar-naar-Maaseik.dhtml
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimedo mei 14, 2009 9:11 pm

http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sport/article/detail/853964/2009/05/14/Volleybalvrouwen-uit-de-kleren-omdat-sponsor-afhaakt.dhtml
zou dit niks zijn voor Averbode? De spelers maar ook hun vriendinnen en dan is iedereen tevreden en het kan geld in de lade brengen. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimedo mei 14, 2009 10:18 pm

ja het everzwijn in zen blote, da zou geen zicht zijn hé lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 15, 2009 12:54 pm

DEPESTELE KEERT TERUG NAAR ROESELARE
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Frank Depestele (31) keert terug naar ons land. De spelverdeler heeft een contract van 4 jaar getekend bij Roeseare. Depestele speelde vorig seizoen bij de Griekse topclub Panathinaikos.
lijkt me een goei zet van roeselare, blijkbaar hebben ze nog geld genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 15, 2009 5:45 pm

Zeg maar hoe zit het nu bij ons?
Buitenlanders weg, Simon weg....dan is er niet veel meer over.
Wannes, Roel, Kevin, Wim en Ruben en daarmee ist op. Of heb ik nog iemand vergeten.
Ze kunnen misschien Zotteke,Walder en Kees Kist nog oproepen maar daar zou Andrej zeker zijn handen mee vol hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 15, 2009 6:41 pm

ja, bij ons is het echt heeel stil.ik hoop stilte voor de storm(wel late storm dan), maar ik denk dat het stilte voor de laatste zucht zal zijn.... is er eigelijk nog wel iemand die zich bezig houdt met transfers???
Terug naar boven Ga naar beneden
runarem




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-05-09

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 15, 2009 9:43 pm

de mannen van de Roxy misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 17, 2009 11:48 am

runarem schreef:
ben er mee bezig lol! lol!

ging jij niks ondernemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Beacher

Beacher


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-10-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 17, 2009 5:03 pm

Iedereen weet dat GVM terug met de transfers en met de club bezig is. Dat is weer een mooi spelletje dat er is gespeeld. In de hoofdrol deze keer Fernand, die zijn taak als bliksemafleider mooi heeft gespeeld. Maar wat wil je als je door deze mensen een ferm betaalde part time job hebt gekregen. Verleden week bevestigde de entourage van de passeur van Halen nog dat Van Meeuwen contact had opgenomen i.v.m. een overgang naar Averbode. In bondskringen wordt er al smalend gezegd: "De nar van het volleybal is back in business".
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 17, 2009 8:05 pm

heeft er iemand de tel bijgehouden de hoeveelste keer hij nu al weggegaan en teruggekomen is confused Fernand is dan ook niet afgetreden?
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 17, 2009 8:32 pm

Fernand zal dan wel als voorzitter af getreden zijn maar ze kunnen na GDV ook de zoon terug in dienst nemen.
Dan zitten we terug bij het oude,,,maar wie had anders verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
runarem




Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 04-05-09

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 17, 2009 9:27 pm

lossen jullie het dan op he
Terug naar boven Ga naar beneden
L.W.




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 08-01-09

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 17, 2009 11:16 pm

Tja mannekes, tzal kiezen worden he...gewoon stoppen is anders makkelijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimema mei 18, 2009 1:11 am

los het zelf is op runarem!! wa zit gij toch altijd te zagen da wij alles moeten oplossen.
gij waart toch aant vergaderen he! awel, zeg dan ook maar wat daar van verder gekomen is he. als wij een paar zaken aanhalen die eigelijk ni door de beugel kunnen komt gij steeds met hetzelfde liedje af: lossen jullie het op, zet de zaal gereed, doe dit doe dat.wij zijn supporters, ni meer of ni minder...en supporters mogen uitkomen voor hun menig, en zeker op dit forum. ik hoop da ge de volgende keer een beetje origineel voor de dag komt als ge nog iets post want ge ge zegt altijd maar 1 en hetzelfde ding. er zitten ni echt zakenmensen bij onze klik denk ik,dus zoek maar op een ander. maar als ze (heel goeie dan nog) spelers die niks misdaan hebben afbreken, dan reageren wij.
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimedo mei 21, 2009 10:59 am

ik vind het zo slecht nog niet dat HIJ terug is , dan is er hier terug wat ambianche.
Voor de trainer en sommige spelers is het mischien minder goe nieuws en over wie moeten jullie anders zeveren , iedereen is al weg .
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 22, 2009 12:17 pm

Alee we staan weer op txt... André ontslagen... Man man man,
4e plaats en bekerfinale en dan de trainer buiten: wie hier een
zinnig antwoord op heeft gelieve het mij eens te komen vertellen...
En komt nie af mee slechte communicatie en andere zever want
da is dikke zever!!! De trainer staat in voor het sportieve en is daar
met de hoogste onderscheiding in geslaagd!!!
Bedankt André voor het mooie seizoen en het gaat je goed!!

p.s. Andrè wees blij: u bent van de miserie af.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tranfernieuws en geruchten   Tranfernieuws en geruchten - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tranfernieuws en geruchten
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: