Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 ma maa 22, 2010 2:48 pm
Maar weten jullie nu hoe het zit met Rosiers , blijft hij , of heeft hij inderdaad al getekend in Halen , of kan hij nog ergens anders naartoe want zoals hij nu speelt kan hij gerust naar Roeselare?
Dretske
Aantal berichten : 81 Registratiedatum : 01-10-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 di maa 23, 2010 12:13 am
Kijk wat ik vond op de site van maaseik:
Op de vierde speeldag van de play-offs won NOLIKO Maaseik met 3-0 (25-18, 25- 14 en 25-20) van Precura Antwerpen (zie verslag op onze site). Door deze zege en door de 3-0 nederlaag van Knack Randstad Roeselare in Aquacare Averbode komt NOLIKO Maaseik aan de leiding van deze play-off-ronde: evenveel punten als Roeselare (11) en één punt voorsprong op Averbode.
Als u goed gelezen hebt ziet u er duidelijk Aquacare Averbode staan... Wel wel ze nemen ons nog steeds niet serieus. Ze zullen er nog spijt van krijgen, want op de laatste speeldag van de play-offs eten welle HAK!!!
everzwijn
Aantal berichten : 643 Registratiedatum : 29-09-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 di maa 23, 2010 2:33 am
Dretske schreef:
Kijk wat ik vond op de site van maaseik:
Op de vierde speeldag van de play-offs won NOLIKO Maaseik met 3-0 (25-18, 25- 14 en 25-20) van Precura Antwerpen (zie verslag op onze site). Door deze zege en door de 3-0 nederlaag van Knack Randstad Roeselare in Aquacare Averbode komt NOLIKO Maaseik aan de leiding van deze play-off-ronde: evenveel punten als Roeselare (11) en één punt voorsprong op Averbode.
Als u goed gelezen hebt ziet u er duidelijk Aquacare Averbode staan... Wel wel ze nemen ons nog steeds niet serieus. Ze zullen er nog spijt van krijgen, want op de laatste speeldag van de play-offs eten welle HAK!!!
Ja maar Dretske ze spreken toch al zo lang van een fusie tussen Halen en Averbode....Misschien is het nu zo ver.
Beacher
Aantal berichten : 41 Registratiedatum : 02-10-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 di maa 23, 2010 2:16 pm
Juist de prachtige reportage gezien die ROB zondag heeft uitgezonden. Wat een wedstrijd en wat een sfeer. Het valt me wel steeds op dat onzen trainer soms wat uit zijn botten kan slagen. "Het is van 1302 geleden dat men dat hier nog meegemaakt heeft". Die is vergeten dat wij vorig seizoen OP Roeselare en OP Maaseik zijn gaan winnen en dat we thuis in de halve finale van de beker de wedstrijd + de golden set gewonnen hebben van Roeselare. Dus bij ons is het nog maar geleden van 2009 maar ik kan het me voorstellen dat het bij hem geleden is van 1302 (of langer..). Niettegenstaande blijft het een geweldige prestatie.
Hum
Aantal berichten : 4 Registratiedatum : 05-05-09
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 di maa 23, 2010 2:40 pm
Beacher schreef:
Juist de prachtige reportage gezien die ROB zondag heeft uitgezonden. Wat een wedstrijd en wat een sfeer. Het valt me wel steeds op dat onzen trainer soms wat uit zijn botten kan slagen. "Het is van 1302 geleden dat men dat hier nog meegemaakt heeft". Die is vergeten dat wij vorig seizoen OP Roeselare en OP Maaseik zijn gaan winnen en dat we thuis in de halve finale van de beker de wedstrijd + de golden set gewonnen hebben van Roeselare. Dus bij ons is het nog maar geleden van 2009 maar ik kan het me voorstellen dat het bij hem geleden is van 1302 (of langer..). Niettegenstaande blijft het een geweldige prestatie.
Wat ís er eigenlijk in 1302 in Averbode gebeurd? Het Groenigheveld ligt dacht ik toch dichter bij Roeselare dan bij Everbeur he.
everzwijn
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do maa 25, 2010 3:56 am
Ons eerste verlies in de de play-offs 2-3. Toch proficiat aan spelers en trainers. Zondag terug beter.
Aantal berichten : 209 Registratiedatum : 27-09-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do maa 25, 2010 12:11 pm
Vandaag uitspraak geweest in de zaak; urnaut en deroey. De juiste bedragen volgen nog; ma da gaat de club +/-75000€ kosten
DUFF-MAN
Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 05-10-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do maa 25, 2010 1:10 pm
Da moest er natuurlijk van komen he! Als ge iedereen tegen zen kaar rijdt en financieel ni correct handelt hebt ge zoiets aan de hand he! Wat een beleid!! Dit kon vermeden worden door de mensen (die goed werk voor de club geleved hebben) op juiste wijze te betalen en te BEHANDELEN!!! gaan ze nu nog ne sponsor moeten zoeken om al de boetes en processen te betalen .... ze zeggen allemaal om de(goede ) naam van de club niet door het slijk te sleuren, maar wa ze zelf aant creeren zijn is veel erger (EN DUURDER!!) dat wa text op een forum zalle!
Stavros
Aantal berichten : 165 Registratiedatum : 29-09-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do maa 25, 2010 3:05 pm
Juist terug van het gerechtgebouw in Leuven. Wij hebben daar de openbare zitting (uitspraak) gevolgd van het conflict tussen de club en enkele van onze vorige medewerkers. Uit respect voor deze mensen zal ik (nog) geen bedragen op het forum plaatsen. Maar dat ze allebei volledig in hun recht zijn gesteld dat mag alleman weten. Natuurlijk zal de club nog in beroep gaan maar uiteindelijk zal recht zegevieren. Je kan zomaar geen contracten negeren of denken dat je boven de wet staat. Dat is hetgeen wij hier al enkele jaren willen duidelijk maken. Waarschijnlijk zal men weer andere mensen verantwoordelijk stellen voor deze gang van zaken maar dat degenen die deze beslissingen genomen hebben er hun conclusies maar uit trekken. De bedragen die zijn uitgesproken zijn niet van de poes. Uiteindelijk is het hinken op twee gedachten, tevreden voor degenen die krijgen waar ze recht op hebben, anderzijds kan het de doodsteek van de club worden. Maar uiteindelijk moet men zijn verantwoordelijkheid maar opnemen voor hetgeen men doet. Wie hiervoor zal moeten opdraaien blijft een open vraag voor mij. Alhoewel.........ik herinner me een gesprek dat ik op één van de eerste trainingen had met de zoon. Deze zei dat onze twee medewerkers geen poot hadden om op te staan en dat hij een krak was als het op papierwerk of processen aankwam. Jammer maar helaas, wie laatst lacht............
Il_Principito
Aantal berichten : 30 Registratiedatum : 29-09-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do maa 25, 2010 3:36 pm
Hopelijk worden de 2 fantasten die hier verantwoordelijk voor zijn gestraft!
boemelaar
Aantal berichten : 46 Registratiedatum : 03-10-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do maa 25, 2010 6:25 pm
Dit wordt op de VZW verhaald waardoor die misschien failliet zal gaan en het einde van Everbeur zal een feit zijn. Bij een VZW worden dan de bestuursleden persoonlijk aansprakelijk gesteld (in dit geval als ik mij niet vergis Ivo en Herman) en zij zullen voor een lange tijd de ellende van anderen mogen betalen. Ofwel kan de VWZ het wel betalen maar dan zal dat seizoen de degradatie niet te vermijden zijn en dan zal het waarschijnlijk nog het einde van de club zijn. Conclusie is dat dit een erg droevige dag is voor de volleyliefhebber.
PS: Wat heeft Van Gendt gisteren eigenlijk tegen Marcus gezegd dat zo erg was?
Dretske
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do maa 25, 2010 6:48 pm
Ja jongens ooit moest het er van komen e... Idd wat een droevige dag.. Ik ben wel zeer curieus wie het nu weer gedaan heeft En nu, gaan we nu ook Simovski nog halen?? Ik denk het niet, nee want die is al lang op de hoogte van deze uitspraken!! Hij zal ook wel slim genoeg zijn en waarschijnlijk bij Maaseik tekenen...
Beacher
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do maa 25, 2010 8:03 pm
Degenen die de fouten gemaakt hebben zullen inderdaad de dans ontspringen. De leden van de vzw zullen de kosten moeten dragen. Zoals deze mensen werken, en dan bedoel ik de hele heilige familie, is het gemakkelijk om riscos of zulke absurde beslissingen te nemen op naam of kosten van de club. Als puntje bij paaltje komt kunnen ze hen niets maken. En wetende dat er nog een serieuze "patat" in de pijpleiding zit...........
Sarr
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 26-03-10
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 vr maa 26, 2010 1:12 pm
Vandaag in het Laatste nieuws:
Wannes Rosiers tekent voor Halen, Dennis Deroey hoogst waarschijnlijk naar Maaseik!
De arbeidsrechtbank in Leuven heeft gisteren uitspraak gedaan in de zaak andrej urnaut tegen Averbode. De club moet een bedrag van 56.000 euro plus patronale lasten en intresten (samen ongeveer 100.000€) ophoesten om het onrechtmatig ontslag van zijn (ex-)trainer te vergoeden. Ook de klacht van speler Dennis Deroey tegen het niet betalen van achterstallige onkosten werd aanvaard. Er zou ook een nieuwe klacht zijn van, Machado, die in het begin van het seizoen coach was in Averbode.
Dit betekent het einde volgens mij...
everzwijn
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 vr maa 26, 2010 2:37 pm
Zouden we ons ni beter met dit seizoen bezig houden en genieten van elk moment?Dit komt ook de spelers van dit jaar niet ten goede!
Dretske
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 vr maa 26, 2010 2:40 pm
Ja tis te hopen dat de heilige familie zwaar gestraft wordt... Maar ze zullen waarschijnlijk weer de dans ontspringen, want daar zijn ze natuurlijk heer en meester in... In het ontlopen van straffen of het op iemand anders steken.... Proficiat aan Wannes en Dennis met jullie transfer... Wij zouden jullie liever in Averbode zien, maar dat is ook weer onmogelijk gemaakt door Las Familias!!!! Het ga jullie goed. En al nieuws over Simovski???
DUFF-MAN
Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 05-10-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 vr maa 26, 2010 2:43 pm
Volgens mij gaan ze nog in beroep gaan, zodat deze zaak nog wat aansleept,en volgend seizoen gewoon spelen (lees: put nog wa dieper maken)....Een zeer spijtige zaak voor de club, en ook voor de vzw-leden die uiteindelijk verantwoordelijk zullen gested worden. De mensen die deze vloek over de club hebben gehaald werden eerst als redders binnen gehaald, maar ipv dat, is het (waarschijnlijk) ons einde geworden. En het erge is ook dat ze gewoon wegwandelen, opzoek naar een andere club om "hun zaakjes te doen"
boemelaar
Aantal berichten : 46 Registratiedatum : 03-10-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 vr maa 26, 2010 3:58 pm
Dit lijkt mij ook het einde. De thuismatch tegen Halen zal wel eens de laatste ooit kunnen zijn. Laten we ervan genieten en proberen in schoonheid af te sluiten.
everzwijn
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 vr maa 26, 2010 8:58 pm
Swaque
Aantal berichten : 209 Registratiedatum : 27-09-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 zo maa 28, 2010 9:30 pm
Roeselare - averbode (gestart met marcus) set1 23-25 set2 25-23 set3 22-25 WIJ HEBBEN EEN PUNT set4 25-14 effe terug met de voeten op de grond, komaan jongens set5 15-11 Spijtig , er zat meer in
Bedankt stavros voor de tussenstanden
Laatst aangepast door Swaque op zo maa 28, 2010 11:24 pm; in totaal 11 keer bewerkt
number12
Aantal berichten : 60 Registratiedatum : 02-10-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 zo maa 28, 2010 10:27 pm
sterk bezig , mee of zonder marcus ?
everzwijn
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 ma maa 29, 2010 4:50 am
number12 schreef:
sterk bezig , mee of zonder marcus ?
met Marcus,,,,,maar als we de tweede set niet weg geven is het 0-3. Een paar foutjes nekken ons. Maar wat gedaan is, is gedaan...we hebben 1 punt...goed gedaan jongens. Proficiat aan spelers en trainers.
Dretske
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 ma maa 29, 2010 1:20 pm
Vandaag in het laatste nieuws: Sven Sophie tekent in Antwerpen... Ja jongens wie wilt er nog voor ons spelen??? Die mannen lezen de krant ook e!! Als daar dingen in komen over 100 000 euro schulden en dergelijke, ik zou ook 2 keer nadenken zalle. Nu het positieve: proficiat aan spelers en trainers om nog als enige ploeg in alle play-offs wedstrijden punten te pakken.
jupil
Aantal berichten : 4 Registratiedatum : 16-11-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 ma maa 29, 2010 9:26 pm
Dretske schreef:
Vandaag in het laatste nieuws: Sven Sophie tekent in Antwerpen... Ja jongens wie wilt er nog voor ons spelen??? Die mannen lezen de krant ook e!! Als daar dingen in komen over 100 000 euro schulden en dergelijke, ik zou ook 2 keer nadenken zalle. Nu het positieve: proficiat aan spelers en trainers om nog als enige ploeg in alle play-offs wedstrijden punten te pakken.
Dretske in Antwerpen is het ook zo goed niet. Ik hoor dat de spelers, die willen blijven, ook fors moeten inleveren.
Beacher
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 ma maa 29, 2010 9:58 pm
Het zal nergens makkelijk zijn om alles rond te krijgen maar je kan er niet omheen dat Sophie de keuze had tussen Averbode en Antwerpen en dan toch voor Antwerpen kiest. Hoor maar eens rond bij spelers, ze hebben er wat bang van om voor Averbode te tekenen. Niet moeilijk natuurlijk als je elke maand om je geld moet bedelen.