Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 di maa 30, 2010 10:26 am
Ja inderdaad zoals Beacher al aangaf; hij had de keuze.... En toch kiest hij voor Antwerpen... Er zal weer veel overblijven qua transfers...
Gisteren trouwens iemand gesproken die 2 maal de week met Simovski belt en die heeft bevestigd dat Jovica niet van plan is om de eerste 5 jaar terug te keren naar Averbode.... Dus da verhaaltje mag de heilige familie ook stilletjes gaan opbergen.
Dus Wannes weg, Jovica komt niet terug... Ik zou in bepaalde mensen hun plaats toch redelijk verlegen beginnen te worden..
everzwijn
Aantal berichten : 643 Registratiedatum : 29-09-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 wo maa 31, 2010 12:05 am
nog een krantenknipsel van over een paar weken uit hln.
en één van vandaag uit het nieuwsblad.
everzwijn
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do apr 01, 2010 4:48 am
Gewonnen in Lennik met 2-3 (25/26-24/26-25/0-18/25-12/15) Het heeft ons bloed, zweet en tranen gekost maar we hebben het toch gehaald.
De ref hadden we zeker niet tegen, al begreep ik zijn beslissingen niet altijd even goed. In set 4 verliezen we André(vinger uit de kom) maar Brage heeft hem zeer goed vervangen(proficiat gast) Na de match hebben Kris, Marcus en Bobke( )dan André naar het hospitaal gedaan om zijn vinger terug in orde te brengen.
Proficiat aan alle spelers en trainers!!!!!
DUFF-MAN
Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 05-10-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do apr 01, 2010 12:45 pm
proficiat aal spelers en trainers! zeer spijtig van André zenne vinger, ma ik denk toch da er iet in over is ze, zoals ze hem daar ingepakt hebben
Hum
Aantal berichten : 4 Registratiedatum : 05-05-09
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do apr 01, 2010 12:48 pm
Hij had toch nog energie genoeg om in den hemel te gaan zitten...
DUFF-MAN schreef:
proficiat aal spelers en trainers! zeer spijtig van André zenne vinger, ma ik denk toch da er iet in over is ze, zoals ze hem daar ingepakt hebben
Beacher
Aantal berichten : 41 Registratiedatum : 02-10-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do apr 01, 2010 1:05 pm
Geweldige wedstrijd gespeeld als team. Proficiat jongens !!!! Goed ingekomen van Brage op een zeer moeilijk momment. Ik vond de eerste scheidsrechter sportief goed, maar wat een zwakke lijnrechters had die man naast zich staan. Ballen buiten geven die duidelijk in waren en vica verca, touchés totaal niet gezien en bij sevice stond de Lennikspeler bijna in het midden van het terrein en nog had de lijnrechter het niet gezien. Sterk van de eerste scheidsrechter om dit telkens durven (meestal terecht) te overroulen. Tenslotte was het in Lennik.....Natuurlijk krijg je dan discussies bij zulke punten. Over racisme in de sport gesproken... Die verantwoordelijke van Lennik zal nu wel eens twee keren nadenken voordat hij iemand, die gekwetst op de grond ligt, denigrerend uitmaakt voor "zwarte". "Bobke tyson" plakte hem daar ferm op het reclamepaneel...en terecht.
SPOEDIG HERSTEL ANDRE!!!!!!!
everzwijn
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do apr 01, 2010 1:44 pm
Hum schreef:
DUFF-MAN schreef:
Hum hij mag toch zijn supporters op de hoogte brengen zeker!
DUFF-MAN
Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 05-10-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do apr 01, 2010 2:48 pm
Hum schreef:
leg het verband eens uit tussen een gebroken vinger en minder energie? of ben jij zo iemand die redeneert: ni kunnen vballen met die vinger = ni op café kunnen gaan??
Beacher
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do apr 01, 2010 4:10 pm
Op de site van Roeselare, in het artikel van de voorbeschouwing naar hun wedstrijd tegen Antwerpen, kan men het volgende lezen: De derde wedstrijd gaat tussen VC Euphony Asse-Lennik en Group d'Arte Averbode. Wat ons betreft mogen de mannen van Herman Vleminckx nog eens stunten want ondanks alle problemen rond de club spelen ze misschien wel het beste volleybal van alle ploegen in deze play-offs.
Een mooi en verdiend compliment!!!!
Problemen rond de club............ Welke problemen........... Dat is hier de normale gang van zaken. (Spijtig genoeg)
Swaque
Aantal berichten : 209 Registratiedatum : 27-09-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do apr 01, 2010 6:24 pm
Ja jongens da was een matchke gisteren, 2 ploegen die aan elkaar meer dan waard waren , niet altijd volley van het hoogste niveau maar des te meer spanning Set 1 25-23 een set die nooit mag verloren worden, 4 à 5 punten voorgestaan. er was niks verloren Set 2 23-25 Setje genomen, de scheidsrechter moest een paar keer zijn lijnrechters overrullen (de lijnrechters waren heeeeeeeeeeeeeeeel zwak), een deel van het thuispubliek begon met flesjes water naar de scheidrechter te smijten en de match lag voor de eerste keer minuten stil Set 3 25-20 Verdiend gewonnen door lennik, op het laatste nog even paniek toen roel uitviel met een schouderblessure Set 4 18-25 En hier komt de spanning!!!!! bij 15-17 of toch zoiets in de buurt probeert andré een slimme 2 de bal te spelen maar Wounembanie wil slagen op die bal en de vingers van andré over slaat, een zeer spijtig geval waar in mijn ogen de parel uit kameroen deze actie niet zo had willen zien eindigen, hij heeft hierna geen enkele bal meer binnengeslagen. Tijdens de verzorging van andré, gaat nota bene de terreinverantwoordelijke van Lennik zwaar in de fout door over een speler rascistische opmerkingen te roepen, een schande voor Lennik het belgische volleybal, de reactie van Sugar "Bobke" Jackson was ook niet mals, hij pakte dieje paljas eens goe vast en zegde eens ferm zijn gedacht!!!! Na minuten wacten wordt het spel hervat met brage in de ploeg, die een bere macht speelde (net als de rest).
Set 5 12-15 Het averbode legioen ging uit zijn dak!!!!! "Het is stil aan de overkant" werd gezongen onder het toezicht van de in allerijl opgetrommelde politie (die in mijn ogen niet voor ons bedoeld wren maar voor het thuispubliek.
Hopelijk komt andré snel terug het zou zo jammer zijn om zo zijn seizoen te eindigen, veel sterkte jongen
number12
Aantal berichten : 60 Registratiedatum : 02-10-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do apr 01, 2010 7:59 pm
De Serviër Velibor Ivanovic volgt vanaf volgend seizoen Sacha Koulberg op als trainer van de Belgische bekerfinalist Dauphines Charleroi. Dat maakte de Waalse volleybalclub vandaag bekend.
Ivanovic trainde eerder in België Tongeren in het seizoen 2004-2005. Destijds werd hij met de Limburgse vrouwen vicekampioen van België. De titel was voor Dauphines Charleroi. Als speler was Ivanovic actief bij Genk, Herentals en Averbode. (belga/adv)
Beacher
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do apr 01, 2010 8:19 pm
Dan zou Sacha Koulberg onze volgende trainer wel eens kunnen zijn. Deze was eind vorig seizoen ook serieus in beeld bij Averbode. Toffe gast, alleen vrees ik dat hij een beetje te goed bevriend is met ons nieuwe opperhoofd (lees zoon).
Sarr
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 26-03-10
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do apr 01, 2010 9:22 pm
Waarom niet doorgaan met Vleminckx? Hij doet toch prima werk in de play offs, en de spelers zijn ook tevreden denk ik
Te lezen op gastenboek van roeselare: Gisteren aandachtig toeschouwer Lennik-Everbeur ( als neutrale toeschouwer). Een onkundige zwakke leiding( bij momente de eerste volledig de pedalen verloren). Dan Eloi blesseert vinger, tijdens verzorging vliegt Ben Hoeyberghs de Lennikse zaalwachter naar de keel en werpt hem 5 meter verder tegen de muur. Wat doet de Loddere , zaalwachter en Ben buiten de zaal gezet. En dat is het. Krijgt dit nog een staartje ?? Nadien wel enkele politiemensen gezien. Nog meegeven dat de ( "zo gevreesde") Everbeurclan rustig was. Maar onaanvaardbaar van Ben Hoeyberghs ...
everzwijn
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 vr apr 02, 2010 3:01 am
Sarr schreef:
Waarom niet doorgaan met Vleminckx? Hij doet toch prima werk in de play offs, en de spelers zijn ook tevreden denk ik
Te lezen op gastenboek van roeselare: Gisteren aandachtig toeschouwer Lennik-Everbeur ( als neutrale toeschouwer). Een onkundige zwakke leiding( bij momente de eerste volledig de pedalen verloren). Dan Eloi blesseert vinger, tijdens verzorging vliegt Ben Hoeyberghs de Lennikse zaalwachter naar de keel en werpt hem 5 meter verder tegen de muur. Wat doet de Loddere , zaalwachter en Ben buiten de zaal gezet. En dat is het. Krijgt dit nog een staartje ?? Nadien wel enkele politiemensen gezien. Nog meegeven dat de ( "zo gevreesde") Everbeurclan rustig was. Maar onaanvaardbaar van Ben Hoeyberghs ...
1. Ooit aan gedacht, Herman plukt de vruchten van Otavio. 2. Ben verdedigde enkel zijn spelers....de zaalwachter had André uitgemaakt voor zwarte. Ik dacht dat racisme uit den boze was..er zijn al meerdere clubs veroordeelt hiervoor. Als de Brazilianen alles verstaan hadden dan hadden ze hetzelfde gedaan. Bedankt Bob om het op te nemen voor de spelers!!!
Laatst aangepast door everzwijn op do apr 22, 2010 5:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Stavros
Aantal berichten : 165 Registratiedatum : 29-09-08
Ik betwijfel dat het een "neutrale" toeschouwer is die zoiets op het gastenboek van Roeselare plaatst. Als er een speler gekwetst op de grond ligt en een verantwoordelijke van de zaal maakt daar een gemene racistische opmerking tegen dan kan ik Bobke volledig begrijpen. Die zaalwachter heeft geluk gehad dat noch Marcus of noch Fred verstond wat hij zei of de gevolgen zouden nog wat erger geweest zijn. Dus, Bobke, trek het u niet aan wat men hierover zegt of denkt. Het siert u als mens dat je het zo hebt opgenomen voor je spelers. Wij weten dat er iets ernstigs gezegd was want anders reageer jij zo niet. Velen met het hart op de juiste plaats zouden hetzelfde gedaan hebben.
Over het al of niet doorgaan met Vleminckx ga ik niet te veel woorden aan vuilmaken. Deze plukt inderdaad de vruchten van het werk van Marcus en Otavio. Deze laatste heeft voorspeld dat we in de play-offs iedereen zouden verslaan. De resultaten spelen nu inderdaad in Herman zijn voordeel. Ik ben nooit een Vleminckx fan geweest en zal het na wat ik hoor en gezien heb ook nooit worden. De manier waarop die met een talent als Ruben omgaat vind ik echt typerend aan zo iemand. Je kan vinden dat iemand te speels, te fel, of te onbesuisd is maar dat is de taak van een trainer om bij jonge mensen dat te veranderen. Maar dat doen en kunnen alleen toptrainers. Hij is nu gewoon bezig met Ruben weg te jagen van de club. Spijtig, want dat is een groot talent met de juiste mentaliteit. Eigenlijk moet je hopen dat hij volgend seizoen aanblijft. Als je ziet wie er allemaal vertrekt dan weet je dat je echt terug van nul moet beginnen. Eens zien waar het schip dan strandt.....
Ok, jullie hebben gelijk ivm met Vleminckx. Maar vleminckx kan er ook niet aan doen (denk ik)wat er jammer genoeg met Otavio gebeurd is. Daar zijn die zogezegde toplui van een bestuur de schuldige van. Maar weet niet genoeg van heel de situatie om me hierover uit te spreken. En het is inderdaad niet juist wat hij met Ruben doet. Zeker te woensdag niet in Lennik.
Antwerpen is bijna rond met de ploeg voor volgend seizoen. Blijven: Van Goethem, Van Den Bosch en libero De Bond. Nieuw: Sven Sophie (Puurs), De schrijver Leonard (Zulte), Backaert Wim (PNV), Proost Kristoff (PNV), De Ren Bart (Mortsel) en De Ren Jan (Mortsel) Men is nog op zoek naar een opposite. Men zou Krolis graag houden maar deze is in beeld bij Lennik en bij enkele ploegen uit de serie B in Italie. Nog zonder club: Verschueren,Haesevoets en Brouns. Gofflo verhuist naar het Limburgse Achel.
Musti, Dretske en Kareltje nog geen ploeg??? Hoe gaat dat spreekwoord alweer?? De laatsten zullen de eersten zijn?? (p.s. cynisch bedoelt e voor ik hier weer een berg reactie moet verwerken voor een verkeerd spreekwoord.) Wel raar dat ik hier vorige week een reactie kreeg dat Antwerpen ook met problemen zit... Daar weten de spelers wel waar ze aan toe zijn.. Als Krolis blijft of ze vinden hiervoor een goed alternatief dan hebben zij toch een zeer degelijk team als je met fin. problemen zou kampen.
@sarr; vorige week in het laatste nieuws: Wannes tekent bij Halen.
De hoofdsponsor van Antwerpen heeft zijn sponsorcontract verlengt maar daarvoor moest het hele bestuur opstappen. Ze nemen een nieuwe start met welbepaalde doelen voor ogen (bron: volleynieuws.be). Bij ons is het juist andersom, hier zorgt men ervoor dat de sponsors opstappen als ze zich willen vergewissen over de toestand van de club. Ik hoor juist nog vertellen dat Group d'Arte een sponsorovereenkomst zou hebben voor twee seizoenen maar door ruzie met.....jawel "De zoon " besloten heeft om er na dit seizoen mee te stoppen. Dat is al het tweede jaar op rij dat er een hoofdsponsor om dezelfde reden opstapt.
everzwijn
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 zo apr 04, 2010 3:25 am
Raar Fernand ziet altijd een andere wedstrijd dan de rest van de wereld! Geen woord over de racistische opmerking van de zaalverantwoordelijke en het was niet de pols maar de ringvinger van André. Om van de rest nog maar te zwijgen!!!!
everzwijn
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 wo apr 07, 2010 5:48 pm
everzwijn
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 do apr 08, 2010 12:46 am
Eerste puntenverlies in de play-offs. Brage heeft het zeker niet slecht gedaan. Te zwakke receptie om het Antwerpen moeilijk te maken. Hopen dat het zaterdag beter is tegen Halen.
everzwijn
Onderwerp: Re: Ploeg 2009-2010 vr apr 09, 2010 2:24 am
Laatste etentje met de ploeg van Tinne!!! De ploeg had een cadeautje voor haar. Mooi werk Kit. Tinne u blijft voor ons altijd nr 1
van Herman,Bobke,Marcus,André,Ruben,Roel,Brage,Wim,Dieter,Fred,Wannes,Kevin,Mitch,Wes,Jochem,Kris,Luc,Robke en Eddy. Lucien en Adrienne zorgden voor het lekkere eten.
Laatst aangepast door everzwijn op zo apr 11, 2010 3:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Stavros
Aantal berichten : 165 Registratiedatum : 29-09-08
Het was inderdaad zeer lekker het eten gisteren, om maar te zwijgen over de rest van een fantastische avond. Plots verscheen er in ons supporterslokaal een mini bus uit Noorwegen...... de rest van de avond was echt niet normaal. Dat belooft voor de laatste thuismatch zaterdag. Met dank aan hotel "MARCUS" @everzwijn: Ik herken precies dat "verken" op de massagetafel van Tinne.