Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Ploeg 2010-2011

Ga naar beneden 
+33
Everbeuurrr <3
hoplasa
ballenjongen
Al Pacino
rukkertje2011
pol
josvolley
dirk
Rond Punt
everbeur GO
Admin
verken
Stafke
number12
Lamarqueuse
jefvanida
dejavue
Sven sophie
Chris
DUFF-MAN
LucD
Herman Vleminckx
Olszytan
Il_Principito
boemelaar
Beacher
Sarr
Kees Kist
Dretske
fransv
everzwijn
Stavros
Swaque
37 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 25  Volgende
AuteurBericht
everzwijn

everzwijn

Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimedi maa 01, 2011 1:29 pm

Volleybal Play-offs Asse-Lennik - Averbode

Vechtlust levert Averbode knappe zege op
Het Nieuwsblad,dinsdag 01 maart 2011,Auteur: (lgh)
Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 E3geh36r17r1fohirtumjpg
Ruben Van Hirtum vel
© Luc Verbruggen (Vel)
Scherpenheuvel-ZichemSCHERPENHEUVEL-ZICHEM - In een fel bevochten Brabantse derby gaf Averbode de ambities van Asse-Lennik een flinke knauw. Onder impuls van Van Hirtum en Nuijts boog Averbode een 2-1-achterstand om in 2-3-winst.

'Het was een bizarre wedstrijd', vertelt uitblinker Ruben Van Hirtum. 'Wij konden een gelijkopgaande eerste set nipt binnenhalen, maar daarna werden we twee sets lang weggespeeld door een ontketende thuisploeg. Bij hen lukte alles, terwijl wij geen bal meer tegen de grond kregen en zo kwamen er zware 25-13- en 25-14-cijfers op het bord.'

'De inbreng van Simovski en Nuijts deed de wedstrijd kantelen. Roel Nuijts pakte bij het begin van de vierde set meteen uit met enkele knappe punten en daar trokken we ons aan op. De receptie werd stabieler, het enthousiasme en de vechtlust keerden terug en stilaan knokten we onszelf opnieuw in de wedstrijd.'

'In de laatste twee sets gingen er enorm veel ballen naar positie vier en op die manier konden we Lennik serieus pijn doen: Roel Nuijts scoorde bij zijn invalbeurt 11punten en zelf werd ik topschutter met 19punten.'

Tiebreakzege

'Het doet deugd om te kunnen tonen dat ik er na mijn enkelblessure weer helemaal sta, maar het belangrijkste is natuurlijk dat we uiteindelijk nog een tiebreakzege pakten.'

Het was overigens al de tweede keer op rij dat Averbode in de play-offs met 2-3 gaat winnen bij Lennik.

'Die 2-3-thuisnederlaag betekent natuurlijk een flinke streep door de ambities van Asse-Lennik,' vervolgt Van Hirtum, 'maar ik ben vooral blij dat we zelf zoveel mentale weerbaarheid toonden.'

'Na de derde set leken we tegen sterk blokkend Asse-Lennik immers dood en begraven, maar door onze vechtlust slaagden we er toch nog in om de wedstrijd te doen kantelen.'

'Het zal best wel kloppen dat Asse-Lennik ons op één of andere manier goed ligt, maar zo'n prestatie geeft in elk geval een pak vertrouwen voor de komende toppers in deze play-offs.'

Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque

Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimewo maa 02, 2011 12:04 am

Nog eventjes een woord aan Fernando:
BLIJF WEG!!!! Jij kreeg een zeer royale som als TD en voorzitter, en voor wat de doen? De andere kant uit te kijken toen de club dieper in de stront terecht kwam! Laat Dieter aub doen, hij weet waar hij mee bezig is, jij hebt al bewezen dat je dit niet kunt!!

Nog eventjes een woord aan KG:
Goed ingevallen tegen maaseik, toch 29% goeie recepties Twisted Evil

Nu het goeie nieuws:
Morgen om half 6 (start opwarming) oefenmatch in Puurs!!!

Nu het nog beter nieuws
Overmorgen om 22u Stoofvlees frut in het Rondpunt!!!

I Like It

everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimedo maa 03, 2011 12:39 am

Oefenmatch Puurs-Averbode:
Set1:17-25 met Wim,Allan,Ruben,Joppe,Ondrej,Stephen en Dieter.
Set2:23-25 met dezelfde ploeg maar bij 11-15 Roel voor Ruben.
Set3:15-25 Dejan voor Stephen en bij 13-18 Ruben voor Allan.
Set4:26-24 Wannes voor Ondrej en Wes voor Dieter.
Set5:13-15 met Allan voor Ruben.
Proficiat jongens cheers
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimevr maa 04, 2011 5:45 pm

Volleybal Liga - Play-offs Maaseik - Averbode

Averbode ruikt zijn kans in Maaseik
Het Nieuwsblad,vrijdag 04 maart 2011, Auteur: (lgh)
Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 E2gql371ene1foroel1jpgh
Wanneer Roel Nuijts in zijn dagje is, blijkt hij niet te stoppen. Luk verbruggen
© Luc Verbruggen (Vel)

SCHERPENHEUVEL-ZICHEM - Na de knappe 2-3-zege in Lennik is het duidelijk dat Averbode de start van de play-offs niet gemist heeft. Wat Ivo Verheyden betreft, mag er zaterdag nog een zege in Maaseik bijkomen.

'Dit is misschien wel het ideale moment om Maaseik te treffen', aldus pr-man Ivo Verheyden, 'Vanuit hun standpunt bekeken is die wedstrijd tegen Averbode allicht niet meer dan een tussendoortje, geprangd tussen die twee cruciale confrontaties met het Poolse Jastrzebski.'

'Voor een Belgische club is het niet evident om de Final Four van de Champions League te halen, het zou niet meer dan logisch zijn dat men in Maaseik meer bezig is met de terugmatch tegen de Polen dan met die thuismatch tegen ons.'

'Daar komt nog bij dat de Limburgers dinsdag in Polen een serieuze opdoffer kregen door in de vierde set een 7-11 voorsprong - en meteen ook de wedstrijd - uit handen te geven.'

Wisselvalligheid

'Diezelfde wisselvalligheid was er ook in de bekerfinale en voor mijn part mag dat zaterdag nog zo zijn. Al bij al komt het dus niet slecht uit dat we uitgerekend nu naar Maaseik moeten trekken.'

'Bij ons zit de sfeer er goed in', vervolgt Ivo Verheyden. 'We hadden gehoopt om twee punten te puren uit onze eerste drie play-offduels en door die 2-3 zege bij Lennik hebben we die al binnen. Bovendien is in die wedstrijd gebleken dat onze wisselspelers wel degelijk een meerwaarde kunnen betekenen.'

'Het was immers de ingekomen Roel Nuijts die de wedstrijd in de vierde set deed kantelen. Dat was zeker niet de eerste keer: ik herinner mij dat hij vorig seizoen in de play-offs Maaseik op dezelfde manier heeft doodgedaan.'

'Een man als Roel is van goudwaarde voor de groep: hij komt altijd scherp in en als hij een begenadigde dag heeft, is hij niet af te stoppen. In Maaseik gaan we onze huid duur verkopen: elk puntje dat we er kunnen meegraaien, is pure bonus.'

Lamarqueuse

Lamarqueuse

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 20-08-10
Leeftijd : 51

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimezo maa 06, 2011 2:23 am

Noliko Maaseik 3 0 Toyota Wouters Averbode Sad
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimezo maa 06, 2011 8:39 pm

Lamarqueuse schreef:
Noliko Maaseik 3 0 Toyota Wouters Averbode Sad

Ja zeker Sad Sad en Maaseik was wel te pakken Exclamation

Maaseik-Averbode:
Set1:25-18 met de ploeg die verleden week in Lennik de winst binnen haalde.Wim, ondrej,Ruben,Roel,Joppe,Dejan en Dieter.
bij 17-13 Allan voor Ruben.
Set2:25-23 zelfde spelers als begin set1 en bij 5-5 Allan voor Roel. en we stonden 19-21 voor Mad
Set3:25-11 zelfde spelers als einde set1 en bij 13-8 Stephen voor Dejan maar de veer is gebroken, op 23-10 Wannes voor Ondrej.

Ik ben ziek naar huis gegaan,,,,er was geen reden om te vieren Exclamation

Stavros

Stavros

Aantal berichten : 165

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimezo maa 06, 2011 9:09 pm

Een wedstrijd om snel te vergeten. Veel fouten aan beide kanten. Na het verlies van set twee, die we hadden kunnen/moeten winnen, was de veer gebroken bij onze spelers. Maar het is niet persé in Maaseik dat we de punten moeten gaan halen. De volgende vijf wedstrijden met 2x Halen, 2x Menen en thuis tegen Lennik zijn veel belangrijker. Hopelijk kunnen onze spelers zich nog eens opladen om er een mooie eindsprint van te maken.
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimema maa 07, 2011 7:53 pm

Volleybal Liga - Play-offs Maaseik - Averbode

Averbode moet bladzijde nu snel omslaan
Het Nieuwsblad,maandag 07 maart 2011, Auteur: (lgh)
Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 E7gn4373ap21fobellajpgh
© Luc Verbruggen (Vel)
SCHERPENHEUVEL-ZICHEM - Averbode kon in Maaseik niet voor de verrassing zorgen. Tegen een sterk spelende thuisploeg zat er voor de jongens van Dieter Melis zelfs geen setje in.

'We begonnen nochtans niet slecht', vertelt T2 Petr Bella, 'Tot 12-12 hielden we gelijke tred, maar toen Klapwijk aan de opslag kwam, was de set voorbij. We probeerden alles, maar noch met time-outs, noch met wissels slaagden we erin om zijn reeks te stoppen: voor we het goed beseften, stonden er 21-13-cijfers op het bord.'

'De tweede set was een stuk closer. Tot de kaap van de 20punten bleven we in het spoor van de Limburgers, maar toen Sidibe met jumpservices voor drie punten op rij zorgde, was het pleit alweer beslecht. De derde set was er te veel aan: we slaagden er niet meer in om een vuist te maken en gingen met zware 25-11-cijfers ten onder.'

Geen schande

'Maaseik was echt te sterk', vervolgt Bella. 'Vital Heynen liet Van Decraen en Van Harskamp rusten, maar los daarvan speelden de Limburgers heel geconcentreerd en gedreven. Na de tiebreak in Halen kan Maaseik zich geen verder puntenverlies meer permitteren en dat was er zaterdag ook aan te zien.'

'Voor ons is het geen schande om te verliezen van een sterkere tegenstander, maar aan die derde set houd ik wel een slecht gevoel over. Het is immers nooit leuk om een wedstrijd af te sluiten met een regelrechte afstraffing.'

'Die bladzijde moeten we nu zo vlug mogelijk omslaan en focussen op de komende thuismatch tegen Menen', besluit Petr Bella. 'Voor ons is dat een sleutelwedstrijd. Als we de vierde plaats willen vasthouden - dat is toch onze ambitie - mogen we voor eigen volk geen steek laten vallen tegen een rechtstreekse concurrent.'

'Bovendien hebben we tegen Menen nog wat recht te zetten: die zware 3-0-nederlaag uit de reguliere competitie zijn we nog niet vergeten.'

everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimema maa 07, 2011 10:17 pm

morgen oefenmatch thuis tegen het st Quentin van Herman Vleminckx Exclamation
Opwarming 15h30 Exclamation

Ist zo goe Dretske Question lol!
Dretske

Dretske

Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimedi maa 08, 2011 6:50 pm

Als het goe is dan mag het ook gezegd worden...

Everzwijn, het is goe. Laughing
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimedi maa 08, 2011 8:38 pm

Oefenmatch Averbode-St Quentin:

Set1:25-18 met Wim,Ruben,Ondrej,Stephen,Joppe,Allan en Dieter.
Set2:18-25 zelfde ploeg.
Set3:17-25 met Roel voor Ruben en bij 16-21 Wannes voor Ondrej.
Set4:25-14 met delfde als begin set3 en bij 13-8 Dejan voor Stephen.
Set5:13-15 dezelfde als set1.

Te veel fouten in receptie, tegen zaterdag zal het een stuk beter moeten gaan. Crying or Very sad
Maar beter vandaag verliezen dan zaterdag. Laughing
Toch proficiat voor spelers en trainers Exclamation
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimedo maa 10, 2011 8:48 pm

Uit "destreekkrant" van 09/03/2011

Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Seizoen2010201136
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimevr maa 11, 2011 1:41 pm

Volleybal Liga - Play-offs Averbode - Menen

Averbode heeft één en ander recht te zetten
Het Nieuwsblad,vrijdag 11 maart 2011,Auteur: (lgh)
Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 E3g6237a7381devillejpgh
Wim Deville smasht. Vel
© Luc Verbruggen (Vel)

SCHERPENHEUVEL-ZICHEM - Na de 2-3-zege bij Lennik kreeg Averbode uitzicht op de derde plaats. Als de abdijjongens die ambitie willen waarmaken, mogen ze morgen (20.30uur) zeker geen steek laten vallen in de thuiswedstrijd tegen Menen.

'Tegen Lennik deden we natuurlijk een uitstekende zaak,' aldus middenman Wim Deville, 'maar we konden die positieve lijn niet doortrekken in Maaseik. Als we daar op niveau spelen, zit er zeker meer in dan een droge 3-0-nederlaag.'

'We voelden immers dat de Limburgers niet in hun dagje waren, maar we maakten jammer genoeg te veel fouten om hen echt te kunnen bedreigen. Een gemiste kans, maar nu moeten we weer vooruit kijken en focussen op de wedstrijden tegen Menen en Halen. Die zijn cruciaal voor het verdere verloop van de play-offs.'

'Tegen Menen zal er geen gebrek aan motivatie zijn', vervolgt de 22-jarige middenman. 'We beseffen maar al te goed dat we tegen die jongens één en ander recht te zetten hebben. Op de slotdag van de reguliere competitie gingen we in Menen immers met 3-0 voor de bijl en we speelden er onze zwakste wedstrijd van het seizoen.'

Revanche

'We zijn onze supporters een klinkende revanche verschuldigd. Ik hoop dat we de klus in drie of vier sets kunnen klaren, maar als we onze foutenlast niet kunnen beperken, zou het even goed een vijfsetter kunnen worden en dan weet je maar nooit.'

De kans dat Wim Deville volgend seizoen nog bij Averbode speelt, is overigens niet bijster groot. 'Na vier seizoenen Averbode heb ik het gevoel dat het tijd is om te vertrekken', besluit Deville.

'Ik legde hier een mooi parkoers af en leerde veel bij, maar nu ben ik stilaan toe aan een nieuwe uitdaging. Ik denk dan niet meteen aan een topcompetitie als de Italiaanse, maar ik heb wel de ambitie om het een niveau hoger te proberen, hetzij in eigen land, hetzij in het buitenland.'

'Van mijn manager vernam ik dat er contacten zijn, maar er is nog niets definitief. Intussen doe ik heel hard mijn best om me bij Averbode in de belangstelling te spelen.'
____________________________________________________________________________________________________________________

volleynieuws.be

Wie wil Europees spelen?
vrijdag, 11 maart 2011 11:23

Zou het kunnen dat de zevende plaats in de Liga A nog recht geeft op een Europees ticket?

In ieder geval zwellen de geruchten meer en meer aan dat Averbode, Halen én Menen volgend seizoen niet Europees willen spelen. Zo wordt de ploeg die de play downs kan winnen misschien nog naar Europa gestuurd.
In ieder geval scherpt dit de motivatie bij Antwerpen en Puurs. De overwinning van Antwerpen geeft het team 2 punten voorsprong op Puurs. Als beide teams een foutloos parcours afleggen zal het onderlinge duel in Antwerpen er ongetwijfeld één worden op het scherp van de snee. Puurs dient het dit weekend eerst op te nemen tegen Waremme.

everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimezo maa 13, 2011 3:48 am

Averbode-Menen:

Set1:25-22 met Allan,Wim,Joppe,Ondej,Stephen,Ruben en Wes!!
Set2:33-35 met dezelfde ploeg en 1 keer wannes voor servis Stephen.
Set3:23-25 zelfde maar bij kweet ni meer(emotie te groot Sad ) Roel voor Ruben.
Set4:25-21 zelfde als einde set3.
Set5:8-15 nog wa wissels maar het kalf is verdronken. Neutral

Allan heeft een geweldige match gespeeld en aan de Wes zal het ook ni gelegen hebben.
Ok hij maakte fouten, maar als ge voor de rest(oefenmachen) geen kans krijgt zou je voor minder.
Men ziet het ongenoege in de ploeg ivm de betalingen Exclamation Exclamation
Spelers die niet tevreden zijn spelen ook niet goed.
Sorry Dieter voor al het goede werk dat ge al gedaan hebt maar waarom vandaag Dejan geen kans geven Question Question
Ik zeg niet dat we de match dan winnen maar het zou wel wat meer animo in de ploeg gebracht hebben.
Iedereen krijgt een kans ,,,enkel Dejan NIET scratch

En is dit het begin van het einde Question Question Een goede 100 toeschouwers en geen diners Question Question Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Stavros

Stavros

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimezo maa 13, 2011 1:52 pm

We kunnen onze jongens zeker geen gebrek aan inzet verwijten. Voor mij was ook Alan gisteren veruit de man van de match. Ik kan dan ook de reactie van everzwijn begrijpen als je de statistieken bekijkt. Een score van 16 op 36 (44%) is niet goed. Als dat voldoende is om niet gewisseld te worden dan kan je je daaromtrend inderdaad vragen stellen. Maar rekening houdend met de situatie waarin moet gewerkt worden geef ik iedereen nog het voordeel van de twijfel. We slepen ons naar het einde van het seizoen. Hopelijk alleen naar het einde van het seizoen...................
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimema maa 14, 2011 1:49 pm

VOLLEYBAL LIGA - Play-offs AVERBODE 2 - MENEN 3

Dieter Melis: 'Stilaan tijd om te gaan coachen'
Het Nieuwsblad,maandag 14 maart 2011,Auteur: (lgh)

Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 E9g8337cb2u1averbodejpg
Allan Van De Loo smasht over het blok van Coucke en Coolman.
© Luc Verbruggen (Vel)

SCHERPENHEUVEL-ZICHEM - Averbode en Menen maakten er zaterdag een avondvullend spektakel van. Dieter Melis, die zelf niet in actie kwam, zag zijn jongens na een boeiende match in de tiebreak met 8-15 ten onder gaan.

'Ik vond dat het stilaan tijd werd om te gaan coachen', aldus Melis na afloop.

'Tot nu toe ben ik daar dit seizoen nog niet toe gekomen en per slot van rekening heb je langs de lijn toch meer overzicht dan op het terrein. Bovendien was ik van oordeel dat Wesley Torfs klaar was om de libero-functie van mij over te nemen.'

'Dat we vandaag met 2-3 verloren, ligt trouwens zeker niet aan hem. Hij maakte wel enkele foutjes, maar speelde over het algemeen toch een degelijke wedstrijd. Normaal gezien zal Wesley in de resterende wedstrijden van deze play-offs dan ook blijven staan als libero.'

'Op het einde van de tweede set is de wedstrijd gekanteld', vervolgt Melis, 'We gaven een 23-21-voorsprong uit handen, lieten in een lange nek-aan-nek-race nog enkele uitstekende kansen onbenut en gingen uiteindelijk met 33-35 onderuit. Als we die set verzilveren, komen we 2-0 voor en dan hebben we heel wat meer ademruimte.'

'Positief is echter dat we ook bij een 1-2-achterstand bleven knokken. Allan Van de Loo ging voorop in de strijd en zette ons op weg naar een tiebreak, zodat we alvast niet met lege handen achterbleven. Daarin liep het echter grondig fout: we misten onze start en konden de kloof nadien niet meer dichten.'

'Ik vond Menen vandaag overigens een sterke tegenstander. Die jongens maakten heel weinig fouten en konden rekenen op een erg efficiënte Schouren. De jonge Nederlander gaat heel hoog en we hebben hem vandaag te weinig kunnen afstoppen. Dat is zeker een werkpunt voor de terugmatch.'

'Nu schakelen de play-offs een versnelling hoger', besluit Dieter Melis. 'Woensdag Halen, zaterdag opnieuw Menen, het gaat plots heel snel. Eigenlijk vind ik dat geen slechte zaak: als speler geraak je zo in een soort van flow en dan presteer je op je best.'

everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimewo maa 16, 2011 1:14 pm

Volleybal Liga - Play-offs HALEN - AVERBODE

Kan Averbode nog eens winnen in Halen?
Het Nieuwsblad,woensdag 16 maart 2011,Auteur: (lgh)

SCHERPENHEUVEL-ZICHEM - Na de 2-3-nederlaag tegen Menen wil Averbode heel graag opnieuw met een overwinning aanknopen in de derby bij Halen.

Scherpenheuvel-Zichem‘Ik heb een wrang gevoel overgehouden aan de die thuismatch tegen Menen', aldus p.r. Ivo Verheyden.

‘Niet alleen omdat het altijd pijnlijk is om in eigen zaal te verliezen, maar ook omdat we ons in de derde set een paar keer benadeeld voelden door de scheidsrechter.'

‘Maar we moeten de hand natuurlijk ook in eigen boezem durven steken: in de tweede set vergaten we de klus immers af te maken en in de tiebreak hebben we gewoon niet meegedaan. Als we in Halen willen winnen, zullen we op de cruciale momenten toch een stuk efficiënter voor de dag moeten komen.'

Moeilijke wedstrijd

‘Ik verwacht een moeilijke wedstrijd', vervolgt Verheyden.

‘Zowel voor de beker als in de competitie gingen we dit seizoen al met 1-3 winnen in Halen, ik ben er dan ook van overtuigd dat de thuisploeg heel geprikkeld aan de wedstrijd gaat beginnen. En daar komt nog bij dat de Limburgers heel goed op dreef zijn: in deze play-offs hebben ze Maaseik en Roeselare al een puntje afgesnoept.'

‘Een derby is natuurlijk altijd iets speciaals, maar we zullen echt wel op onze tellen moeten passen. In principe rekenen we op dezelfde ploeg als zaterdag tegen Menen en dat betekent dus dat Dieter Melis zich zal beperken tot de coaching en dat Wesley Torfs opnieuw als libero wordt uitgespeeld.'
Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Dsc3190h

Sarr

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 26-03-10

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimedo maa 17, 2011 12:44 am

3-0 van kwaad naar erger, geen fut, geen vechtlust!!! Neutral wat is er mis?
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimedo maa 17, 2011 12:59 am

Halen- Averbode: Embarassed NOG NOOIT ZO VROEG THUIS GEWEEST Exclamation Evil or Very Mad
Proficiat aan Wannes Rosiers en zijn ploeg voor de overwinning.

Set1:25-20 met Wim,Joppe,Stephen,Ondrej,Allan,Ruben en Wes.Bij 17-14 Roel voor Ruben
Set3:29-27 met dezelfde als einde set1......zelfs twee setballen gehad maar niet kunnen afmaken.
Set3:25-23 met dezelfde als set2 en bij 13-14 Dejan voor Joppe (licht gekwetst ???)

We spelen zonder opslagdruk, enkel de opslagen van Ondrej zijn nog wat.
De spelers geven een uitgebluste indruk, uitgenomen Allan die weer de beste van Averbode was.
Als we zo blijven spelen halen we geen enkel punt meer in de playoffs pale
Voor zaterdag ga ik passen Exclamation Ik ga de lange verplaatsing niet meer doen na de afgang in Menen van verleden keer Mad
Ik hoop van harte dat Averbode kan winnen zaterdag,, maar sorry jongens ik wil dit geen twee keer meer meemaken Crying or Very sad

ZO VOEL IK MIJ NU lol!

Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Cid7285fbdb98cc4c7a9cee
Swaque

Swaque

Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimedo maa 17, 2011 1:36 am

Ja mannekes, wa was da!!!
Verliezen van Halen doet altijd pijn, ma een droge 3-0, is toch een beetje te veel van het goede (Halen was dan nog ni zo goe aan het spelen!)
Dat de fut eruit is, da ziet iedereen, dit is al sinds de match in Puurs (buiten de opflakkering in Lennik). Ik snap onze jongens wel, het is moeilijk om jezelf op te laden als je moet wachten op je geld! maar ik hoop wel dat onze jongens snapen dat het voor ons, de supporters, ook ni plezant is om op verplaatsing te gaan en om 10u al terug in den auto te zitten na 3-0 verloren te hebben. Als de goesting er niet meer is jongens, zeg het de supporters dan, dan kunnen wij beter in de zetel thuis blijven zitten (alé of in het rondpunt Very Happy )
Ik hoop op beterschap zaterdag, anders kunnen de play-offs nog lang duren
Stavros

Stavros

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimedo maa 17, 2011 2:51 pm

Men zegt altijd, dat je uit een slechte situatie of wedstrijd, het positieve moet onthouden. Dat positieve was gisteren dat de speaker van Halen meer dan de helft van de wedstrijd achter glas (zoals sommige dieren in de zoo van antwerpen..) moest werken omdat zijn gewone installatie het niet deed. Daarmee was het toch al wat beter dan in normale omstandigheden. Dat was het enige positieve dat ik van deze wedstrijd kan onthouden. Voor de rest was het huilen met de pet op.
Hopelijk kan men de batterijen nog eens opladen voor de laatste fase van de play-offs. Maar wie kan het onze jongens kwalijk nemen gezien de omstandigheden waarin moet gewerkt worden. Ik stel me alleen nog de vraag, wanneer barst de bom..........
Tot zaterdag, in Menen!!

Donderdag,31-3 in t'rond punt: Gebraad met kroketten en groentenkrans

Dretske

Dretske

Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimedo maa 17, 2011 4:13 pm

Is da varkens- of rundsgebraad?? Cool
Il_Principito

Il_Principito

Aantal berichten : 30

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimedo maa 17, 2011 5:38 pm

[quote="Stavros"]. Dat positieve was gisteren dat de speaker van Halen meer dan de helft van de wedstrijd achter glas (zoals sommige dieren in de zoo van antwerpen..) moest werken omdat zijn gewone installatie het niet deed. Daarmee was het toch al wat beter dan in normale omstandigheden. Dat was het enige positieve dat ik van deze wedstrijd kan onthouden.

volgend seizoen zie je deze brave man affraid misschien bij elke "thuismatch".
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimevr maa 18, 2011 3:22 am

1 goed ding!!! De site van Everbeur is back in business Exclamation Razz
Men kan terug zijn businessdiners reserveren Exclamation Exclamation
Ieder die 75€ te veel heeft kan boeken!!!
Elke euro is welkom Exclamation Exclamation
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitimevr maa 18, 2011 12:28 pm

VOLLEYBAL LIGA - PLAY-OFFS AVERBODE

Wesley Torfs: 'Averbode kon Halense receptie niet ontregelen'
Het Nieuwsblad,vrijdag 18 maart 2011,Auteur: (lgh)
Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 E3grl37kcm21torfsjpgh17
Wesley Torfs
© Eric Noens

SCHERPENHEUVEL-ZICHEM - Averbode is er niet in geslaagd om Halen een vierde keer op rij te kloppen. Integendeel zelfs, de jongens van Dieter Melis kregen van de Limburgers een zware 3-0-nederlaag in de maag gesplitst.

'We wisten dat het moeilijk zou worden', aldus Wesley Torfs, die opnieuw zijn kans kreeg als libero. 'Halen is immers de ploeg in vorm: de Limburgers hebben heus niet toevallig een puntje gepakt tegen Maaseik en Roeselare.'

'We wisten dan ook dat het heel belangrijk was om de Halense receptie te ontregelen, maar daar zijn we niet in geslaagd. In de vorige matchen lukte het wel om Urnaut of Tolse in de problemen te brengen, maar nu lieten we te veel opslagmissers noteren, zodat de Halense receptie drie sets lang overeind bleef.'

'En als enkele sterkhouders dan ook nog hun dagje niet hebben, kan je natuurlijk niet winnen. Ondanks onze foutenlast hebben we het in de laatste twee sets nog heel spannend kunnen houden, maar op de cruciale momenten zat de arbitrage wat tegen of ontbrak de spirit om terug te vechten.'

'Na twee nederlagen is het hoog tijd om ons te herpakken: zaterdag en woensdag moeten we het opnieuw tegen Menen en Halen opnemen en we gaan er alles aan doen om revanche te nemen.'

Kans grijpen

'Ook voor mij zijn het belangrijke weken', vervolgt Wesley Torfs, die meteen na de wedstrijd ijs aan zijn elleboog deed. 'Ik sukkel momenteel met een ontsteking van de slijmbeurs: met wat rust is dat gemakkelijk te verhelpen, maar het is niets ernstigs en met een drukverband lukt het wel om te blijven spelen.'

'Na al mijn blessureleed ben ik immers heel blij dat ik van Dieter Melis een nieuwe kans gekregen heb en die wil ik met beide handen grijpen.'

'Ik ben me ervan bewust dat ik nog te veel foutjes maak en dat ik de komende weken nog moet groeien in mijn rol als libero. Maar voor volgend seizoen moet ik nu tonen wat ik in mijn mars heb.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 17 Icon_minitime

Ploeg 2010-2011
Terug naar boven 
Pagina 17 van 25Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 25  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ploeg 2009-2010
» Beker 2009-2010
» wensen voor 2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: