Aantal berichten : 209 Registratiedatum : 27-09-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 zo feb 20, 2011 8:01 pm
Pol
nu zijt ge wel an het overdrijven ze. om da wij tegen da klein grut zijn wilt da ni zeggen dat wij tegen averbode zijn, intgendeel wij zijn er altijd en overal zelfs op de oefenmatchen zijn er van ons aanwezig, is dit tegen de club zijn? ik denk het niet, jij hebt het mis!!!
Voor gisteren zijn er dit seizoen al 2 keer everbeur-roeselare gespeeld, toen hebben wij geen acties ondernomen! Hoe komt het dat dan dat we gisteren een actie (niet tegen averbode, niet tegen roeselare, enkel tegen KG) ondernomen? Omdat hij het verleden niet kon laten rusten. Het was hij die in december in een lokale west-vlaamse krant en op de site van roeselare, ons rotte appels noemde en de goede naam van Marcus door het slijk haalde!! Niet wij hebben het verleden terug boven gehaald, maar hij WIE WIND ZAAIT KAN STORM OOGSTEN!!
pol
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 20-02-11
Onderwerp: @dejavue zo feb 20, 2011 8:08 pm
Jullie menen ook echt dat jullie,en jullie alleen, Everbeur zijn he. De spelers moeten zich bij jullie groepje(die gisteren die teksten opgehangen hebben) komen excuseren als wij verliezen?? Hoe zielig is dit???? Ben benieuwd of je nu ook zo ''eerlijk'' bent om toe te geven dat dit een feit is!
Nog even dit:
Gisteren waren er heel veel mensen die Kevin aanvielen,verbaal! Dat is het verleden zoals ik al eerder zei,Blijf ons steunen ook al komt roeselare. Vorige week was de bekerfinale,Roeselare wint,dankzij Hendrik en Hoho,de match kantelde na zijn invalbeurt,vind ik dat dat gezegd mag worden. Als je de dagen erna de reacties op het gastenboek van Roeselare leest,en die reacties komen van supporters van maaseik,denk ik, dat gaat er echt over. Iemand verwensen en wat weet ik nog allemaal,die kerel heeft de dood voor ogen gehad. Sorry maar er is altijd nog iets zoals respect tonen voor mensen. Hopelijk geef je me hierin gelijk. Je kan tegen iemand supporteren,dat begrijp ik en is volkomen normaal,maar de manier waarop???
Er zijn echt wel grenzen vind ik!
pol
Onderwerp: @swaque zo feb 20, 2011 8:14 pm
Luister,die dingen zijn idd verschenen en het kan goed zijn dat hij dingen heeft gezegd,dat weet ik niet. Maar iemand zo vernederen is er echt over,lees vorig antwoord van @dejavue! En er waren gisteren echt mensen die tegen ons supporterden! Want je hoorde ze enkel toen Kevin tijdens de TO opwarmden of nog meer toen hij inkwam! sorry maar dit is je echt tegen je ploeg opstellen. Ik ben juist harder beginnen roepen voor ons en klappen! Nog een vraagje,er werd hier eerder vernoemd dat er verschillende spelers van roeselare jullie(het groepje) gelijk gaven wat jullie ophingen en riepen naar Kevin. Wie waren die spelers dan,als het toch gezegd is geweest door hun. Geloof ik totaal niets van!
Khoop echt dat ons everbeur weer vuurwerk gaat geven de volgende thuismatch op de hei!!!! Zoals verleden jaar!!!!
Swaque
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 zo feb 20, 2011 8:58 pm
Pol
Ik vind nog steeds dat je fout zit!! Het is niet omdat je tegen iets of iemand supportert dat je dan tegen je eigen team supportert, dit is gewoon onzin!!! enkele voorbeelden het zingen van "halen kan ni mee olé olé" is dan tegen je eigen team supporteren. Het roepen van "dat heeft hij bij ons geleerd" als bv Rossiers of Vangoethem in het net opslagen, is dit tegen je club supporteren?
Dat er in de zaal zaken tegen KG geroepen zijn bewijst gewoon da niet alleen wij zo over hem denken maar dat er meer mensen in averbode die problemen hebben met zijn uitspraken en gedragingen!!
Swaque
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 zo feb 20, 2011 9:11 pm
pol schreef:
Jullie menen ook echt dat jullie,en jullie alleen, Everbeur zijn he. De spelers moeten zich bij jullie groepje(die gisteren die teksten opgehangen hebben) komen excuseren als wij verliezen?? Hoe zielig is dit???? Ben benieuwd of je nu ook zo ''eerlijk'' bent om toe te geven dat dit een feit is!
Nog even dit:
Gisteren waren er heel veel mensen die Kevin aanvielen,verbaal! Dat is het verleden zoals ik al eerder zei,Blijf ons steunen ook al komt roeselare. Vorige week was de bekerfinale,Roeselare wint,dankzij Hendrik en Hoho,de match kantelde na zijn invalbeurt,vind ik dat dat gezegd mag worden. Als je de dagen erna de reacties op het gastenboek van Roeselare leest,en die reacties komen van supporters van maaseik,denk ik, dat gaat er echt over. Iemand verwensen en wat weet ik nog allemaal,die kerel heeft de dood voor ogen gehad. Sorry maar er is altijd nog iets zoals respect tonen voor mensen. Hopelijk geef je me hierin gelijk. Je kan tegen iemand supporteren,dat begrijp ik en is volkomen normaal,maar de manier waarop???
Er zijn echt wel grenzen vind ik!
Pol
je schiet hier 2 grote kemels
1) KG deed de bekerfinale kantelen met zijn invalbeurt? Laat me ni lachen, zijn eerste receptie ging al compleet de mist in! 2) Wij zijn everbeur niet! waar haal je dat? De spelers moeten zich komen excuseren na het verlies in Menen? waar haal je dat? Na de match in Menen zijn een aantal spelers uit vrije wil zich komen excuseeren bij de supporters voor het geleverde niveau! Een mooie geste als je weet dat die match op een uurtje gedaan was en dat je daarvoor 4 uur in de auto hebt gezeten. Wat is hier zielig aan? Geef nu "eerlijk" toe dat je hier totaal de mist in gaat!!!
pol
Onderwerp: @swaque zo feb 20, 2011 10:12 pm
waar staat dat ik gezegd heb dat het door kevin was dat de bekerfinale kantelde??? eerst lezen aub vooraleer reageren. ik heb gezegd dat het de verdienste was van Hendrik en doordat Hoho in de 4e set ingekomen was.
Mijn excuses voor de fout die ik gezegd heb over de spelers en hun excuses.
en je kan idd zingen en roepen dat doe ik zelf ook,maar zoals het er gisteren aan toeging op de hei was echt niet-everbeurs!! Op zijn everbeurs supporteren is idd zoals er gezegd wordt door te zingen ''halen kan niet mee ole ole'' en dergelijke,of zoals in de good-old-days toen het cafetaria nog onder was en na 2 sets alle deuren moesten geopend worden voor de rook en hitte ;-) (erg jammer dat die tijd weg is want toen had echt iedereen schrik om op de hei komen te spelen,waar of niet???) Hopelijk komen die dagen terug naar de hei!
Maar hopelijk begrijpen jullie ook die supporters die het gisteren erover vonden gaan tegen Kevin.
DUFF-MAN
Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 05-10-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 ma feb 21, 2011 1:53 am
luister pol... KG heeft dit enkel en alleen aan zichzelf te danken. het verleden terug oprakelen in de pers... heel normaal dat daar reactie op komt. als er iemand u beledigd reageer jij daar toch ook op? KG mag zelfs van geluk spreken dat er niet meer gesupporterd wordt zoals vroeger... hij zou al blijtens naar huis gegaan hebben. maar jij bent toch echt slecht geinformeerd kan ik lezen... en tegen KG iets roepen is niet gelijkaan tegen everbeur supporteren hé...ter info: KG speelt nu bij roeselare...
nog een paar spreekwoorden voor KG: wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten...het zijn zen eigen luizen die bijten... wie wind zaait zal storm oogsten
Swaque
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 ma feb 21, 2011 11:25 pm
pol,
Het eerst was een fout van mij. Te snel gelezen! Ik begrijp dat er mensen zijn die het erover vonden gaan. Maar als je weet wat voor een laffe persoon KG echt is, had het er VEEEEEEEEEEEEEEEEL erger kunnen aan toe gaan!!!!! Wij hebben gewoon zijn woorden tegen ons, tegen hem gebruikt. Wa er hier op mijne PC nog staat van posters die we niet gebruikt hebben, zijn een pak erger
Genoeg gezeverd over KG, op naar zaterdag tegen Lennik!!!!
everzwijn
Aantal berichten : 643 Registratiedatum : 29-09-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 di feb 22, 2011 1:44 pm
Volleybal Liga Averbode - Roeselare
Opslagdruk wordt Averbode fataal Het Nieuwsblad,dinsdag 22 februari 2011,Auteur: (lgh)
Scherpenheuvel-ZichemSCHERPENHEUVEL-ZICHEM - Na een aarzelende start groeide Stephen Shittu uit tot één van de sterkhouders bij Averbode, maar hij kon evenmin beletten dat Roeselare het met duidelijke 0-3-cijfers haalde.
'Wij maakten het Roeselare vandaag te makkelijk', aldus de 37-jarige hardklopper. 'We hadden wel de intentie om een goede prestatie neer te zetten, maar we maakten te veel fouten, zowel in de receptie als bij de service.'
'In de laatste set lieten we niet minder dan zeven opslagmissers noteren, zo is het natuurlijk onmogelijk om de set te winnen. In die eerste set was het wel close: we vochten van 16-22 terug tot 23-23 en we kwamen zelfs een paar keer dicht bij een setbal, maar het mocht niet zijn.'
'Spijtig, want als we die eerste set kunnen verzilveren, zetten we Roeselare onder druk en dan had het best een heel andere wedstrijd kunnen worden. In het spel lagen we immers niet onder, het was eerder hun opslagdruk die het verschil maakte.'
Ontgoocheld
'Achteraf bekeken ben ik toch wat ontgoocheld', vervolgt Shittu. 'Ik ken heel wat mensen in Roeselare, ik had heel graag gewonnen tegen die jongens. Nu kan ik alleen maar hopen dat we uit deze wedstrijd de nodige lessen trekken.'
'De play-offs zijn maar pas begonnen en er volgt nog een hele reeks toppers. Daar kijk ik enorm naar uit: ik heb er het hele seizoen naar toegeleefd en de komende weken wil ik mij nog eens tonen.'
'Ik ben er overigens van overtuigd dat we het potentieel hebben om het de topdrie moeilijk te maken. Het moet onze ambitie zijn om dat in de komende wedstrijden waar te maken, en dan denk ik in eerste instantie aan de wedstrijd van volgend weekend bij Lennik.'
'Met een 3-1-zege in de reguliere competitie bewezen we al dat we die jongens pijn kunnen doen. Het moet voor ons een uitdaging zijn om dat op verplaatsing nog eens over te doen.'
everzwijn
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 wo feb 23, 2011 2:01 am
Oefenmatch Waremme-Averbode...Wes--->ziek, niet aanwezig.....en voor Pol:enkel 2 echte supporters aanwezig. Set1:22-25 met Wim,Ondrej,Stephen,Joppe,Ruben,Allan en Roel libero Set2:18-25 zelfde ploeg. Set3:23-25 met Ruben ipv Roel en Roel ipv Ruben en op 8-14 Dejan voor Stephen. Set4:15-25 zelfde ploeg als einde set3 maar deze maal met Allan op libero en op 9-11 Wannes voor Ondrej. Proficiat voor de vertimmerde ploeg.
Dretske
Aantal berichten : 81 Registratiedatum : 01-10-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 wo feb 23, 2011 4:32 pm
2 echte supporters... Ja da klopt, maar er zullen er wel meerdere zijn maar die moesten gisteren allemaal werken. En die waren niet op de hoogte van enige vriendenmatch...
pol
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 wo feb 23, 2011 7:41 pm
Proficiat met de winst voor de oefenmatch. En respect voor die 2 supporters die op post waren.
Hopelijk kunnen we die zieke wes recupereren voor zaterdag in lennik. want tzal moeilijk worden,maar moeilijk kan ook! Ben eens benieuwd wat gaat gebeuren moest maaseik na zaterdag op 5 punten gezet worden. Want hun volgende match is tegen ons!!! en we gaan ons vel dan zeeeeeeeeeeeer duur verkopen!!!!!!!!!!!
number12
Aantal berichten : 60 Registratiedatum : 02-10-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 wo feb 23, 2011 9:17 pm
Weet iemand hier mischien al meer over :
Toyota Wouters zou stoppen met sponseren
Hopelijk klopt dit niet want het ging zo goed
Swaque
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 wo feb 23, 2011 11:33 pm
@dretske: Had everzwijn da nu eens op het forum gezet dan hadden we kunnen gaan @number 12: hij zou alvast geen geld meer willen voorschieten, logisch denk ik als je al +/-100000euro gesponserd hebt dit jaar. Laat ons hopen dat de geruchten weer overwaaien, maar we staan weer voor een zeer moeilijke periode, de processen deze zomer, het mislopen van de gelden van het scholenproject! Hopelijk krijgt Dieter het schip terug op koers, maar daar zitten we nog ver van af denk ik!
everzwijn
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 vr feb 25, 2011 3:27 am
@ Pol: Iets moet mij toch nog van het hart. Tot voor kort had ik geen probleem met Kevin, ik heb hem altijd nog de hand toe gestoken.Al had hij verleden seizoen mijn beste vriend een dolk in de rug gestoken en het bestuur van de club verwenst voor al wat lelijk was(ik was er bij toen dit gebeurde)! Begin dit seizoen hebben we gezegd “let bygones be bygones” en laten we Dieter zijn werk doen.En Dieter doet zijn werk voortreffelijk tot nu toe.Alles was stil op het forum en rond de club, tot begin dit jaar er iemand van zich moest laten horen.In een krant en op het voorblad van de site van Roeselare was dan te lezen wat kevin van onze club denkt!! Het was dom van hem om te denken dat dit artikel enkel in de "vlaanders" zou gelezen worden en nog dommer om oude koeien uit de gracht te halen.Dat hij ons rotte appels noemde zit ik niet mee , maar dat hij dan nog de club aanvalt en vooral iemand die zich niet kan verdedigen was voor ons toch wat te veel. Hij mag de club, Marcus en ons zwart maken in een krantenartikel en op het voorblad van de site van Roeselare maar wij zouden dan niet in onze eigen zaal hem van hetzelfde laken een broek mogen geven.Het is zoals we nog al melden “wie wind zaait zal storm oogsten” . Als je toch supporter van Everbeur bent en de oude tijd in de victoria nog weet moet je ook weten dat toen die tijd zo iemand onder politie begeleiding naar zijn wagen moest. Ik ben nu +-20 jaar bij de club en het is de eerste maal dat er een oud speler zo iets uithaalt. Al de andere bedanken ons nu nog wat we voor hen gedaan hebben! Ik hoop dat het nu tot een einde komt en Dieter wensen wij geluk voor de toekomst!!!
everzwijn
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 vr feb 25, 2011 1:06 pm
Lennik moet opletten'
Volleybal Liga Asse-Lennik - Averbode Fernand Walder meent dat Averbode Brabantse rivaal pijn kan doen Het nieuwsblad,vrijdag 25 februari 2011,Auteur: Luc Groffils
SCHERPENHEUVEL-ZICHEM - Fernand Walder volgt Averbode dit seizoen van op wat meer afstand, maar hij acht de huidige kern wel in staat om Asse-Lennik zaterdag een lelijke pad in de korf te zetten.
‘Op het einde van vorig seizoen heb ik mijn functie van technisch directeur neergelegd', aldus Fernand Walder.
‘Maar ik ben nog steeds de officiële vertegenwoordiger van de club bij de Liga en in de mate van het mogelijke ben ik aanwezig op de wedstrijden.'
‘Als je bedenkt dat er begin augustus nog geen sprake was van een ploeg, vind ik trouwens dat Averbode aan een verbazend sterk seizoen bezig is. De anciens doen het heel behoorlijk, Paulides toont dat hij nog steeds een topper is, maar de progressie van de jongeren doet mij nog het meest plezier.'
‘Ruben Van Hirtum begon heel sterk, kende nadien een dipje wegens een enkelblessure, maar zaterdag heeft hij tegen Roeselare laten zien dat hij er aanvallend weer helemaal staat. En Wim Deville is de voorbije jaren zachtjesaan geëvolueerd tot een efficiënte middenman met een heel vervelende service.'
‘Deze groep moet in staat zijn om in de play-offs een rol van betekenis te spelen', meent Fernand Walder.
‘Roeselare en Maaseik zullen misschien te sterk blijken, maar Lennik, dat toch ook finale-ambities heeft, zal op zijn tellen moeten passen. In de reguliere competitie kregen de jongens van Alain Dardenne in de Hel op de Hei al een 3-1-nederlaag in de maag gesplitst. Het zou me echt niet verbazen als Averbode die jongens zaterdag opnieuw een pad in de korf zou zetten door er puntjes te gaan sprokkelen.'
‘Het is duidelijk dat Dieter Melis bij Averbode een uitstekende job doet', besluit Walder. ‘En dat niet alleen op sportief, maar ook op extra-sportief vlak.'
‘Als hij erin slaagt om verder komaf te maken met de problemen uit het verleden, zou ik het best wel zien zitten om opnieuw op de kar te springen en mijn ervaring ten dienste van de club te stellen. We zien wel wat de toekomst brengt...'
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 za feb 26, 2011 2:41 pm
"Als hij er in slaagt om verder komaf te maken met de problemen uit het verleden, zou ik het best wel zien zitten om opnieuw op de kar te springen"
Die is blijkbaar al vergeten dat onder zijn voorzitterschap de meeste problemen zijn gemaakt. Ik vraag me af of "op de kar springen" hetzelfde is als "langs de kassa passeren".........
Stavros
Aantal berichten : 165 Registratiedatum : 29-09-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 za feb 26, 2011 3:03 pm
Dat is inderdaad weer een straf artikel. Eerst uw functie neerleggen omdat het er totaal niet goed uitzag voor de club en nu iemand anders de problemen probeert op te lossen (waar hij zelf mee verantwoordelijk voor was) terug op de kar willen springen. Laat Dieter a.u.b. zijn werk doen, want inderdaad, deze doet dat uitstekend zowel sportief als extra-sportief. Daarom denk ik ook niet dat het nodig is om terug te gaan halen wat in het verleden ook niet gefunctioneerd heeft. Men heeft met Dieter en Alan genoeg ervaring in huis om een nieuwe wind door de club te laten waaien. Hopelijk kan Dieter zijn werk verder afmaken, dat dit een moeilijke klus word daar is iedereen zich wel van bewust, maar hoop doet leven.
Beacher
Aantal berichten : 41 Registratiedatum : 02-10-08
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 za feb 26, 2011 4:22 pm
Het is wel de bedoeling om vooruit te gaan met de club, niet achteruit. Deze heeft zijn waarde in het verleden reeds bewezen. Buiten "knikken" als God De Vader of zijn Zoon iets zei zou ik begot niet weten wat deze voor de club betekend heeft.
dejavue
Aantal berichten : 17 Registratiedatum : 25-07-10
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 za feb 26, 2011 5:25 pm
@Fernand Grapjas!!!!
Dag Fernand
Lamarqueuse
Aantal berichten : 15 Registratiedatum : 20-08-10 Leeftijd : 51 Woonplaats : France
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 zo feb 27, 2011 2:29 am
Ja nooit verwacht maar toch Set 1, 2 en begin 3 met Allan,Ondrej,Wim,Stephen,Joppe,Ruben en Dieter Set3 op 11-3 Dejan voor Stephen en bij 13-4 Roel voor Allan !!!OK toch verlies Set 4 en 5 met Wim,Dejan,Joppe,Roel,Ondrej,Ruben en Dieter terug vechtlust, Roel geweldig de ploeg mee getrokken Proficiat aan spelers en trainers voor de prestatie Maaseik mag dan gewonnen hebben in Roeselare,,Wij geven ons nog niet gewonnen Maar +-30 supporters aanwezig Zij die er niet waren hebben wat gemist
Stavros
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 zo feb 27, 2011 4:02 pm
Geweldge prestatie mannen!! Uit een verloren positie mooi teruggevochten. Deze lijn proberen door te trekken en dan hebben we een mooi seizoen achter de rug. Proficiat!!!
Swaque
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 zo feb 27, 2011 4:22 pm
het kan verkeren schreef Bredero!!!
Na de derde set had niemand nog geld ingezet op een overwinning van onze jongens, maar onder impuls van roel hebben we toch nog het tij kunnen keren!!!
Proficiat aan spelers en trainerstaf!!
Stavros
Onderwerp: Re: Ploeg 2010-2011 ma feb 28, 2011 2:15 pm
Donderdag 03-03 om 22h Frieten met stoofvlees in het rond punt!!!!!!!