Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Ploeg 2010-2011

Ga naar beneden 
+33
Everbeuurrr <3
hoplasa
ballenjongen
Al Pacino
rukkertje2011
pol
josvolley
dirk
Rond Punt
everbeur GO
Admin
verken
Stafke
number12
Lamarqueuse
jefvanida
dejavue
Sven sophie
Chris
DUFF-MAN
LucD
Herman Vleminckx
Olszytan
Il_Principito
boemelaar
Beacher
Sarr
Kees Kist
Dretske
fransv
everzwijn
Stavros
Swaque
37 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 25  Volgende
AuteurBericht
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 06, 2010 9:23 pm

er komt schot in de zaak, werd eindelijk tijd!!!!

Van de Loo zou ook met waremme bezig zijn.

Nog transfernieuws, de zoon van Johan Geskyens,Olivier zou komen als 2de opposite
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Kist

Kees Kist


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 15-01-10

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimema jun 07, 2010 4:26 pm

Wat navraag gedaan over onze nieuwe passeur en de meningen zijn hierover zeer positief. Toch één belangrijke anekdote: In het seizoen dat hij in Moers speelde(2007-2008) is hij daar vertrokken halfweg het seizoen vanwege........ niet tijdige betalingen door de club. Hij is toen terug even in zijn vaderland gaan spelen. Welkom in de hel !!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 09, 2010 5:17 pm

Een unieke kans
woensdag, 09 juni 2010 13:47
Afgelopen weekend behaalde Dieter Melis met Tim Joosen de eerste beachzege van het seizoen. Melis wil het daarbij niet laten. Hij mikt op een niet Belgische titel, maar maakt ook volop werk van een volgende uitdaging: het trainerschap bij Averbode.
Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Dietermelis


Het was pas Melis' eerste zege na drie manches in het Belgisch beachcircuit. Gewoonlijk is het duo Joosen-Melis dan al aan minstens twee overwinningen toe, maar dit seizoen moesten ze zich tevreden stellen met een derde en een negende plaats.

In Brussel was het wél prijs.

'We merken dat er heel wat jongere beachteams opduiken die ons behoorlijk concurrentie aandoen. Maar misschien valt dat ook op omdat wij een dagje ouder worden. Wél blijven we minstens drie keer per week trainen, in Wijnegem of op de Antwerpse Linkeroever.'

'Natuurlijk kijken we na al die jaren anders aan tegen deze competitie. Er waren jaren bij dat we bijna alles wonnen, behalve de slotfinale in Knokke. Dit seizoen willen we misschien voor de laatste keer nog eens een Belgische titel op onze erelijst zetten.'

Op de internationale scène vind je Joosen en Melis niet meer.

'Daarvoor moet je te veel onkosten maken', aldus Melis. 'Daar komt bij dat de European Tour failliet is en dat je dan aan de World Tour zou moeten meedoen. Nog zwaarder dus. Coucke en Francart kwamen vorige week nog van een kale reis uit Warschau terug.'

'Ondanks tal van gemaakte beloften kwamen ze niet op de tabellen en moest er geloot worden tussen hen en een ander koppel om te weten wie wél mocht spelen. Dan krijg je er natuurlijk ook genoeg van. Zoiets kan natuurlijk niet', aldus Melis nog.

Dieter Melis staat binnen enkele weken ook voor een compleet nieuwe uitdaging: hij wordt trainer van Averbode, de club waarvoor hij vele jaren speelde.

'Dit is een unieke kans. Ze boden me de job aan en ik er graag op ingegaan', legt Melis uit. 'Ik heb weliswaar nog niet zo veel ervaring als trainer, maar in 27 jaar volleybal heb ik veel trainers zien komen en gaan. Ik zal het beste uit al die trainingen distilleren.'

'Verder denk ik dat ik kan werken met een groep. Dat is zeker ook belangrijk. Bovendien sta ik er niet alleen voor. Ik begin er met een team aan, met mensen die advies kunnen geven dus. Er kruipt wél meer tijd in dan ik gedacht had, ondervond ik al.'

Dieter Melis krijgt geen makkelijke erfenis te verwerken. Onder Herman Vleminckx was Averbode de beste ploeg van de voorbije play-offs.

'Als spelverdeler Andrej Eloï zijn duim niet had gebroken, zat er zelfs een finaleplaats in', weet Melis. 'Intussen verliet ook een zestal spelers de club. Het wordt dus uitkijken naar goede vervangers. We hebben al Ondrej Kust, een Tsjech die voor het Franse Chaumont uitkwam. Verder kwamen Wesley Torfs (Booischot) en Wannes Cornelis (Kasterlee) over, maar we moeten er zeker nog een viertal versterkingen bijhalen om weer onze rol in de hoogste afdeling te kunnen spelen.'

Bron: het Nieuwsblad
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 13, 2010 2:13 pm

Gisteren met Bobke naar de beach in Kortrijk geweest.
We hebben Roel,Wes,Dries en Joske aan het werk gezien en ze gaan allemaal door naar vandaag zondag!
Joske de Bob bedankt u voor de douche-champoo....de chalet ruikt geweldig nu lol! champoo!!!

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Bob1g
Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Bob2q
Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Bob3v


Laatst aangepast door everzwijn op ma jun 14, 2010 8:56 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
fransv

fransv


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 27-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 13, 2010 3:55 pm

KNOKKe, heuh ??? kortrijk zal ook goe zijn zeker !
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 13, 2010 4:46 pm

Met Bobke erbij kan het ook KNOKKE geweest zijn in Kortrijk. Remember Lennik............
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 13, 2010 5:19 pm

Stavros schreef:
Met Bobke erbij kan het ook KNOKKE geweest zijn in Kortrijk. Remember Lennik............

Ja Stavros dat is zo als ge nog ni bekomen bent van da geweld!! Laughing En zagen dat die Bob kan Razz
En daarbij nog ne zonneslag, ik zit met ne kop zo rood als ne kalkoen!! Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 13, 2010 5:42 pm

Goe gezopen, ja..... Als je van in Kortrijk de zee al ziet liggen.... En alle andere symptomen wijzen ook in die richting: ne rooie kop, zagen, orientatieproblemen, om dan nog maar te zwijgen over de kalkoen. Je kent het liedje: Weet je wat ik zie als ik gedronken heb, allemaal beestjes......... gewoonweg gezopen, man.....
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimema jun 14, 2010 8:58 pm

Terug bij levenden!!! lol!
Kortrijk is aangepast.

En Stavros ik was bob!!!Dus ni zat!
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimedi jun 15, 2010 1:13 am

Net een bericht gehad!!!!!
"Ex speler van Averbode zit vast Portugal omdat de club hem zijn ticket naar huis niet wil geven"
"Hij heeft twee weken geleden nog een mail gezonden naar een verantwoordelijke van de club maar heeft tot hier toe nog geen antwoord ontvangen."

Zou het geld nu al op zijn???
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimedi jun 15, 2010 11:08 am

tja... als ze hun mails even snel checken als dat ze hunne site veranderen, gaat hem nog ne ferme verlof hebben in Portugal Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimedi jun 15, 2010 1:55 pm

Ik dacht dat de miserie even voorbij was maar ik heb deze morgen een zeer kwade Fred aan de lijn gehad. Die zit in Portugal nog steeds te wachten op het hem beloofde en contractueel vastgelegde retour ticket naar Brazilie. Zoals steeds werd voor zijn vertrek naar Portugal belooft dat alles zou in orde komen en men hem zijn ticket of reservatie zou doormailen. Reeds meerdere mails heeft Fred gestuurd naar bestuursleden, maar helaas krijgt hij van niemand antwoord. Ook de telefoon word door bepaalde bestuurslui niet opgenomen. Hij gaat vandaag of morgen nog éénmaal via een andere weg proberen en anders komt hij zijn ticket "persoonlijk" ophalen. Ik herhaal: Diee was niet kwaad, maar razend kwaad. Stopt die ellende hier dan nooit.........

Ocharme de vele nieuwe buitenlanders die hier volgend jaar zullen spelen. Ook zij zullen moeten opletten om op het einde van de rit al hun centen te krijgen. En nieuwelingen zijn hier gemakkelijke slachtoffers......
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 16, 2010 9:20 pm

Wat wij al lang vertelde nu ook in hln en op volleynieuws.be.

Tsjech Ondre Kust nieuwe spelverdeler VC Averbode
dinsdag, 15 juni 2010 10:28
Bij volleybalclub Averbode is men steeds erg karig met het doorgeven van de nieuwe aangetrokken spelers en dat is naar het komende seizoen niet anders, hoewel het nieuwe trainersduo Dieter Melis-Pter Bela toch heel wat nieuwkomers zal moeten inpassen.

De clubleiding wil eigenlijk alles in één keer mededelen.

Het feit dat er een opvolger gevonden is voor spelverdeler Andre Eloë die komend seizoen opnieuw bij Maaseik speelt, werd nog niet officieel bevestigd maar het gaat om de 29-jarige Ondre Kust die het afgelopen seizoen voor het Franse Chaumont speelde. Kust is 1m93 groot en heeft ook een goede service want hij scoorde in het voorbije seizoen toch 17 aces. Voor de rest is het afwachten wie er met Wim Deville, Ruben Van Hirtum, Roel Nuyts (drie blijvers) en de nieuwe libero Wesley Torfs in de basis zal spelen.

De start van de competitie is voor Averbode ook al niet om te lachen met op de openingsdag (02/10) een verplaatsing naar Roeselare, dan een thuismatch tegen nieuwkomer Kapellen en een thuismatch tegen Maaseik. De eerste bekermatch (achtste finale) levert Averbode een verplaatsing naar de buren van Halen op en voor de winnaar hiervan wacht een dubbele confrontatie met Roeselare.

Bron: het Laatste Nieuws
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimeza jun 26, 2010 1:21 am

Net nog een sms gehad van Fred.
Hij is serieus pist op het bestuur van Averbode.
Hij heeft nog altijd geen ticket gekregen van de club.
Ze houden hem gewoon aan het lijntje. Evil or Very Mad
Ik vraag me af wat zijn goede vriend Ondrej Kust hiervan gaat vinden als hij weet hoe het er hier aan toe gaat(niet vergeten Fred en Ondrej hebben nog samen gespeeld in Frankrijk)
Ik denk dat Kust gaat zeggen "kust de kl....." nog voor hij in Averbode is. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimeza jun 26, 2010 10:34 pm

Soms komt uit een onverwachte hoek eens positief nieuws. Blij om te weten dat er nog mensen zijn die zich echt bekommeren om de toekomst van onze club. Zelfs ik weet niet goed hoe ik me moet voelen indien deze wending de gepaste vormen aan neemt. Maar, hoop doet leven....De eerste intensies zijn alvast positief te noemen, nl: alle negatieve invloeden overboord. Daarmee bedoelt men dat de helft (eerste twee in rangorde) van de heilige familie sito, presto de club moet verlaten. Dat men hierin zal slagen laat ik op dit ogenblik nog in het midden, maar dat dit de enige redding van onze club kan betekenen wisten wij al reeds jaren.....
Wat deze mensen als ravage in onze club aangericht hebben tart elke verbeelding. Eigenbelang, machtsspelletjes en zichzelf voordelen permiteren op kosten van de club ZOU bij deze mensen de normaalste zaak van de wereld betekenen. Hopelijk kan hier iemand paal en perk aan stellen en ziet de toekomst er weer wat rooskleuriger uit. Hoop doet leven... maar dat tergelijkertijd het gerucht de kop op steekt dat men aan het onderhandelen is met een oekraiener met dubbele nationaliteit (dus betalen aan twee bonden), waar men in het bestuur unaniem overeenstemming bereikt heeft dat deze te duur is voor onze club, GDV beslist dat deze toch zal komen....doet ons weer wat hoop ontnemen. Deze was reeds vorig jaar in beeld voor onze club via GDV, moest nu weg bij zijn club, en waarom moet deze nu persé weer naar onze club komen (zelfs via beloftes dat GDV zelf wat onkosten zou betalen). Als daar geen eigenbelang mee gemoeid is, weet ik het ook niet.

PS: Als wij gaan eten, betalen wij, kan iedereen dat binnen de club zeggen..... of... dit zijn mogelijke sponsors... of...ik heb reeds veel geld in de club gestoken (zonder te blozen wat men er heeft uitgehaald) en betaald men niets!!!. Gelukkig begint alles wat aan het licht te komen en komt de waarheid ooit boven. Wij vechten reeds jaren tegen deze praktijken en ooit, misschien ooit komt de echte waarheid aan het licht.

In de naam van "GOD DE VADER" zijn "ZOON" en wat mij betreft ook de "HEILIGE GEEST" Amen.... HOPE TO SEE YOU NEVER AGAIN.

Ik zou het belangrijkste nog vergeten te vemelden: Op een vergadering van het bestuur is ter sprake gekomen dat men gaat proberen mij de toegang tot de sporthal te ontzeggen........GOOD LUCK!!!...... Als ge in een stront roert gaat deze nog harder stinken....
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 27, 2010 3:35 am

everzwijn schreef:
Net nog een sms gehad van Fred.
Hij is serieus pist op het bestuur van Averbode.
Hij heeft nog altijd geen ticket gekregen van de club.
Ze houden hem gewoon aan het lijntje. Evil or Very Mad
Ik vraag me af wat zijn goede vriend Ondrej Kust hiervan gaat vinden als hij weet hoe het er hier aan toe gaat(niet vergeten Fred en Ondrej hebben nog samen gespeeld in Frankrijk)
Ik denk dat Kust gaat zeggen "kust de kl....." nog voor hij in Averbode is. Twisted Evil

Na telefoon van de vriendin van Frederico vernomen dat volgens de club het ticket betaalt is(op maandag) maar er niks op de rekening te zien is op zaterdag?????
Is men hier weer iemand met een kluitje in het riet aan't sturen of is er een kink in de kabel?????
Ik hoop dat ze eindelijk het fatsoen gaan hebben om eerlijk te handelen en Fred geven waar hij recht op heeft. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
boemelaar




Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 03-10-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimema jun 28, 2010 1:53 pm

@ Stavros: wat zijn deze nieuwe ontwikkelingen dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimedi jun 29, 2010 4:55 pm

Allez, tis dus nog niet in orde met de Fred zijn ticket.
Net nog een ontgochelde en boze Fred aan de lijn gehad.
Het geld voor zijn ticket is nog altijd niet gestort....ze zijn hem dus wel degelijk aan het lijntje aan't houden!!! Mad
Kunnen ze nu niet recht uit tegen de mensen zeggen waar het op staat.
Het gaat weer zo ver komen dat er eerst gerechterlijke stappen moeten ondernomen worden voor er wat van in huis komt. Sad
Fred ik hoop van ganser harte dat het voor u dat in orde komt want dit verdien je niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimedi jun 29, 2010 8:33 pm

bestuur... ik ben verlegen in uw plaats. Straks gaan ze weer zeggen dat er geen spelers willen komen door de negatieve kritiek op dit forum. De waarheid is echter dat de laatste jaren er meer spelers bedrogen zijn geweest, dan niet. Waar zou het probleem nu liggen?? scratch Al dat achterbakse gedoe (spelers niet correct betalen enz.) is als een boemerang aant terugkomen in hun gezicht. leren ze het dan nooit Rolling Eyes .... ne portugees mogen we dus waarschijnlijk ook al vergeten in de toekomst
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimedi jun 29, 2010 10:36 pm

Vernomen van Fred dat vandaag kort na mijn vorige post toch noch het geld gestort is.
In naam van Frederico bedankt aan Ivo om alles nog in orde te brengen. Razz
Tis te hopen dat we vanaf nu in rustiger vaarwater komen. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 07, 2010 12:18 am

Het is zo stil rond de ploeg.....zou Everbeur dan toch ter ziele zijn net zoals hunne site.
Ik heb wel gehoord dat gdv voor de zoveelste maal zijn ontslag gegeven heeft.
Maar ja wie gelooft da nog Exclamation Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Kist

Kees Kist


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 15-01-10

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 07, 2010 10:55 am

Het zou dit keer wel eens eens "vluchten" kunnen zijn in de plaats van een ontslag. Zoals de meeste wel weten zit de club op dit ogenblik met het water tot aan de lippen. Er is de voorbije week dan ook veel, en met open vizier gepraat over het verleden en de toekomst van de club. Degene die dit bewonderenswaardig initiatief genomen heeft, om nog te proberen te redden wat er te redden valt, heeft ook al snel moeten ondervinden ,wat het beleid van de laatste jaren, allemaal heeft aangericht in onze club. Er is (bijna) niemand nog bereid om te helpen of om de club uit het moeras te helpen trekken. Steeds komt men tot dezelfde conclussie: "Wij gaan de shit niet opkuisen die deze mensen gecreeerd hebben".
Toen deze mensen de club overnamen, heeft men ontzettend veel kritiek gegeven op het vorige bestuur. Ook werden er toen cijfers op het toenmalige forum gezet om maar aan te tonen hoe "slecht" men dit beleid wel vond. Wel, ik denk dat het tijd is om de balans te maken van de laatste jaren. Met andere woorden het beleid van GDV en co.
Dit bestuur is begonnen met een schuldenberg van 300 000 euro, met als voordeel dat er door het vorige bestuur reeds een onderhandelde oplossing was ,met de welgekende brouwerij, ter waarde van 100 000 euro en dat men nog een sponsering van lotto te goed had ter waarde van 40 000 euro. Werkelijke schuld dus 160 000 euro.
Op dit ogenblik is er terug een schuldenberg van 300 000 euro met als nadeel dat er nog voor meer dan 100 000 euro processen boven het hoofd van de club hangen. Processen die je nooit kan winnen. Werkelijke schuld dus 400 000 euro.
Conclusie: Dit beleid heeft de club nog 200 a 250 000 euro verder in de schuld gewerkt. Om nog maar te zwijgen over de schade die is aangericht t.o.v. medewerkers, spelers, sponsers, stadsbestuur, bondsbestuur.......
Wel ik zat in het vorige bestuur en heb met lede ogen jullie kritiek ontvangen en aanvaard. Ik ben eens benieuwd naar jullie reactie nu. Wie ga je als verantwoordelijke van dit debacle aanstellen. Zoals steeds in jullie beleid zullen anderen de schuld krijgen maar de tijd heeft uitgewezen dat jullie beleid nog slechter en onmenselijker was dan het vorige.
Hopelijk vind men nog een oplossing voor het voortbestaan van deze (eens zo) mooie club.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beacher

Beacher


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-10-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 07, 2010 11:28 am

Onlangs heeft er nog iemand van dit bestuur de uitspraak gedaan: Als ik aan de volleybal niet meer kan verdienen, dan stop ik ermee. Dat zegt wel genoeg over deze mensen hun bedoelingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Il_Principito

Il_Principito


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 29-09-08

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 07, 2010 12:01 pm

Blijkbaar wil men starten met een kern van 8 spelers. Aangevuld met een paar jeugdspelers.
Het was nog niet duidelijk dat Melis en Bella ook tot die kern van 8 spelers behoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 07-07-10

Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Niet eenvoudig...   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 07, 2010 4:30 pm

Het leiden (lijden) van een club in moeilijke omstandigheden is niet altijd evident en eenvoudig. Ik zeg steeds - ondanks de bakken kritiek die ik kreeg bij het verlaten van het bestuur - dat het goed is dat er nog zotten bestaan om dit "belangeloos" te doen. Mijn Averbode periode zal ik niet snel vergeten want ik heb er te mooie momenten beleefd, maar ik heb er toen ook heel veel tijd én geld ingestopt.
Het zou echt heel spijtig zijn dat deze club de activiteiten zou stopzetten omwille van de koppigheid van 1 persoon, trouwens de persoon die me dingen in mijn mond gelegd heeft, die me dingen "opgestookt" heeft,... maar die te laf was/is om zelf verantwoordelijkheid op te nemen.
Nog steeds heb ik enorm veel respect voor de mensen die zich actief bezog houden met een club, een vereniging,... indien dit in eerlijkheid en democratisch gebeurt. Niet als een persoon die "solo slim" wenst te spelen, of voor eigen roem en... geld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ploeg 2010-2011
Terug naar boven 
Pagina 3 van 25Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 25  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ploeg 2009-2010
» Beker 2009-2010
» wensen voor 2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: