Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Ploeg 2010-2011

Ga naar beneden 
+33
Everbeuurrr <3
hoplasa
ballenjongen
Al Pacino
rukkertje2011
pol
josvolley
dirk
Rond Punt
everbeur GO
Admin
verken
Stafke
number12
Lamarqueuse
jefvanida
dejavue
Sven sophie
Chris
DUFF-MAN
LucD
Herman Vleminckx
Olszytan
Il_Principito
boemelaar
Beacher
Sarr
Kees Kist
Dretske
fransv
everzwijn
Stavros
Swaque
37 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Volgende
AuteurBericht
Kees Kist

Kees Kist

Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 15-01-10

Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimeza jul 10, 2010 1:54 pm

Er is goed nieuws op komst in verband met het voortbestaan van de club. Er zou iemand gevonden zijn die de club financieel wil bijstaan om uit de put te geraken. Proficiat aan Johan G. die niet opgegeven heeft om een oplossing te vinden. Het was echt de laatste reddingsboei om de club verder te laten bestaan. Hopelijk leert men uit de fouten van het verleden en houd men mensen als GDV en zijn zoon nu weg van het beleid van de club (in eender welke hoedanigheid). Ik denk dat deze twee genoeg bewezen hebben dat hun manier van werken niet de juiste is voor onze club. En dan bedoel ik zowel financieel als menselijk. Hopelijk komt daar snel duidelijkheid over zodat er terug met vereende krachten kan gewerkt worden aan een nieuwe toekomst voor de club, zonder ruzies, zonder heimelijke overeenkomsten en op een eerlijke en open manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn

Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimeza jul 10, 2010 2:06 pm

Kees ik denk dat u dit bedoelde en ik moet zeggen het is zeer goed nieuws.Merci Johan!

TOYOTA WOUTERS AVERBODE

Beste vrienden en supporters en sponsors van de volleybalclub uit Averbode, Zéér goed nieuws !

Door toedoen van de super heer Remy Wouters en nog enkele gemotiveerde mensen zal de club blijven bestaan . Vorige week heb ik over een mirakel gesproken en op de

allerlaatste moment echt om 5 voor 12 heb ik een superdeal kunnen afsluiten. Alle lof naar Remy toe .

Het zwoegen en blijven vechten tot de laatste snik heeft dan toch zijn vruchten afgeworpen. Doch wil dit niet zeggen dat het schip aan wal is. Neen er zal in de toekomst

door zoveel mogelijk mensen moeten inspanningen geleverd worden.Lees sponsoring en vele maken één grote is mijn motto.

Daarom heb ik met alle partijen in gesprek geweest en duidelijkheid willen scheppen. Tot nu toe was er te weinig open communicatie en bracht allerhande problemen met

zich mee.

Toyota Wouters Averbode moet terug de openstaande club worden waar iedereen zich thuisvoelt en schouder aan schouder gewerkt wordt. De hel op de hei moet van ons

zijn en daar bedoel ik iedereen mee. Geen elitair gedoe maar een club waar iedereen de perfecte service kan krijgen.

Doch ik ben er nog niet helemaal want de situatie was echt verschrikkelijk. De eerste goede stappen zijn gezet en we zullen dit moeten blijven volhouden.

Tot nu toe heb ik een persstop voorzien omdat ik wilde vermijden dat er onjuiste info de wereld in ging. Na het bouwverlof ga ik trachten een soort instuif opendeur info dag

te organiseren. Let wel op ik kan niks gratis weggeven want elke cent heb ik nodig om de mensen waar er schulden zijn te betalen.

Hoe Toyota Wouters Averbode voor de dag gaat komen tijdens de volgende competitie ? zal dan allemaal uitgelegd worden door de coach en de asist- coach.

Ik hoop ergens een datum te kunnen prikken en hoop op een enorme opkomst zodat er weer samen kan gewerkt worden op een correcte manier.

Natuurlijk zijn tips over sponsoring of hulp ivm events etc altijd ZEER welkom. Iedereen wou dat de club bleef bestaan dus ik vraag nu eveneens help me

de club in leven te houden met ons allen.

Ik hoop je zo snel mogelijk nog meer positief nieuws te kunnen geven. Alvast een mooie vakantie en tot begin augustus te Averbode.

Groeten Johan Geyskens
Stavros

Stavros

Aantal berichten : 165

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimeza jul 10, 2010 2:23 pm

Dat is inderdaad goed nieuws. Hopelijk krijgt Johan het nu structureel ook in orde. En natuurlijk zonder GDV en co, ik denk dat dit de enige oplossing is om er terug iets van te maken. Zoals je kan lezen is de erfenis die men achterlaat niet van de poes. De cijfers liegen er niet om, om dan nog maar te zwijgen over de menselijke puinhoop en de realaties met stad- bond en andere besturen. Kortom deze mensen hebben niet alleen de koe leeggemolken, ze hebben er begot den hele uier onderuit getrokken. Maar allé, hoop doet leven en misschien word het terug wat plezanter. Het zal zeker niet gemakkellijk worden, maar moeilijk gaat ook, zolang het maar eerlijk gaat.
Swaque

Swaque

Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimema jul 12, 2010 7:12 pm

Eindelijk eens een beetje goed nieuws over onze club!!
Ik hoop echt dat Johan G onze geliefde club terug op de juiste rails krijgt, dat dit niet gemakkelijk gaat zijn daarvan zijn we ons nu allemaal wel van bewust! Maar moeilijk gaat ook en waar een wil is is een weg om maar een aantel cliches te gebruiken!!
boemelaar

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 03-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimema jul 12, 2010 7:44 pm

Ik denk dat we als supporters de Johan dan ook alle mogelijke steun moeten geven en doen wat we kunnen. En als we GDV en aanhangsels zien moeten we eens kijken wie er pek met veren heeft liggen, zo deden ze dat vroeger ook. Twisted Evil
Swaque

Swaque

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimema jul 12, 2010 8:46 pm

boemelaar schreef:
Ik denk dat we als supporters de Johan dan ook alle mogelijke steun moeten geven en doen wat we kunnen. En als we GDV en aanhangsels zien moeten we eens kijken wie er pek met veren heeft liggen, zo deden ze dat vroeger ook. Twisted Evil

100% gelijk boemelaar!

Ik zal eens bellen na Gerard Kiek voor veren, zorg jij voor pek?? Twisted Evil Twisted Evil
Sven sophie

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 13-07-10

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimedi jul 13, 2010 1:05 pm

Sinds mijn gesprekken met de club ben ik dit forum aan het volgen.

Dit is de eerste keer dat ik een positief verhaal lees.
Hopelijk kan deze club blijven bestaan. Veel succes alvast volgend seizoen.

Sven
Kees Kist

Kees Kist

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimedi jul 13, 2010 8:32 pm

Er was onder het bewind van GDV en zijn zoon dan ook niets positiefs te melden. De erfenis dat deze twee achterlaten liegt er niet om. Toch is er bij velen nu terug wat hoop gerezen, en hopelijk terecht. Deze twee zullen het er zeker niet bij laten, nu ze weten dat er misschien terug wat geld is. Inmiddels is GDV al zijn miserie aan het doorschuiven naar den Tom. Hij stelt deze verantwoordelijk voor alles dat er is misgelopen. Gelukkig weet iedereen binnen de club wel beter. We moeten positief blijven maar er zal op de info vergadering toch het één en ander moeten duidelijk gemaakt worden. Er zijn heel wat knelpunten die verstrengeld zijn tussen de volleybal en deze mensen. Bijvoorbeeld de trainer, werken bij... en trainer zijn van de club. Enzo zijn er nog vele zaken....Nu, één ding is voor velen wel een must, het zal zonder deze twee moeten gebeuren of het zal heel moeilijk worden om mensen te vinden die terug de kar wil trekken. En daarmee bedoel ik niet werken achter de schermen of een adviserende rol maar gewoon eruit. Ik kijk al uit naar de vergadering begin Augustus. En nu hoopvol genieten van een welverdiende vakantie...
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimevr jul 16, 2010 10:20 pm

Nieuwe sponsor voor Averbode
woensdag, 14 juli 2010 08:08
Volleybalclub Averbode heeft een nieuwe sponsor gevonden.

De naam wordt binnenkort officieel bekend gemaakt maar door het nieuwe contract kan de club volgend seizoen alvast op hetzelfde niveau verder werken. De deal geeft ook meer ruimte om in de nabije toekomst transfers te doen.

Bron: het Nieuwsblad

DUFF-MAN

DUFF-MAN

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimeza jul 17, 2010 3:30 pm

allemaal zeer goed nieuws.... maar als het VOOR deze niewe sponsor dan zo slecht ging.... waarom waren ze dan (4 maanden terug) met simovski bezig confused
was da een laatste stuiptrek van GDV ?? de prijzen van de huizen gaan omhoog ( lees ivo en herman) dus ook het buget van de club??.... of kan iemand mij dan zeggen warom een club met zoveel schuld, met jovica bezig was???
boemelaar

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 18, 2010 12:16 am

grootheidswaanzin van GDV, wat anders
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimeza jul 24, 2010 12:51 am

Beste allemaal,

Aangaande de bijéénkomst (waarvan datum nog moet vastgelegd worden )hebben we een kleine pré-info samengesteld.

Wat staat er nog te gebeuren en wat moet er nog ingevuld worden. Het huidige (te)kleine bestuur is te onmachtig om de club

op ere-divisie niveau te runnen.Dat is niet alleen een probleem van werkkracht maar ook een probleem van netwerk.

Door de ligging van Averbode hebben we praktisch géén kmo activiteiten in de gemeente. De plaatselijke middenstand doet

haar duit in het zakje waarvoor onze dank. Doch om de club echt te kunnen runnen zoals het hoort komen we tot de conclusie

dat we te weinig impact en medewerking hebben van lobbyisten ten voordele van de club. Zoals in andere clubs op nationaal

vlak hebben we niet direkt een bekende personaliteit die onze ploeg een nationale uitstraling geeft. Niet op politiek vlak noch

op industrieel vlak.Dit brengt met zich mee dat er nergens kan gaan gepraat worden om onze club voor te stellen.

Iedereen wil dat het "monument Volley Averbode" blijft bestaan maar een echte input om dit te realiseren hebben we tot heden

enkel verkregen door de goodwill van Remy Wouters .

Wij zoeken noch een ere-voorzitter met naam en faam in de regio Diest-Aarschot-Westerlo-Tessenderlo of liefst Nationaal !

We zoeken personen die in "raad der wijzen" willen zetelen en zodoende advies en input kunnen geven en meehelpen de structuren

van de club uit te tekenen. Deze raad is héél belangrijk in het begin van het seizoen en moet daarna niet persé wekelijks bijeenkomen

maar eventueel maandelijks een korte overzichtsbijeenkomst organiseren ism het dagelijks bestuur.

Iemand die gecontroleerd wordt presteerd steeds beter en heeft meer vertrouwen in zijn doen en laten en is steeds bereid om

gecorrigeerd te worden. Zo kunnen we samen Economie en Sport en Vrije tijd combineren op een professioneel niveau.

Voor de Events zijn er handen te kort. Voor de Logistiek hebben we handen te kort. Voor de boekhouding hebben we handen te kort.

Tot nu toe staan de beste stuurlui aan wal en staan ze er nog steeds, ondanks de smeekbede van de kleine bestuursgroep.

Dank zij Remy Wouters is het schip terug drijvend maar nog NIET zeewaardig ! We vragen nu eens uitdrukkelijk dat de goede

stuurlieden de wal verlaten en mee op het drijvend schip willen plaatsnemen. Samen kunnen we het schip richting zee sturen

met een kapitein en een goede bemanning zoals het hoort maar enkel alles jullie de moed bijeenrapen en de stap zetten richting

dek.

We blijven erin geloven dat jullie allemaal willen dat de club blijft bestaan maar nu moeten we ook in staat gesteld worden dit te doen

met jullie echte steun.

Het was 5 voor 12 en we hebben het terug gebracht naar 11.30 maar we moeten zeker en vast naar 7.00 gaan zodat iedereen

goed geluimd de dag bijna zorgeloos kan aanvatten.

Daarom stel ik voor dat eenieder eens voor zichzelf uitmaakt wat hij wil en kan doen ivm redding Volley Toyota Wouters Averbode

ik persoonlijk ben géén Mark Uytterhoeven maar als dat in Mechelen is gelukt dan moet dit percentueel gewijs ook te Averbode kunnen

lukken.

Diegene die hun medewerking op een discrete manier willen betonen kunnen zeker en vast een email sturen en zal ik er persoonlijk

voor zorgen dat dit zo blijft.Voor diegene die de politiekers willen activeren en de industrielen kan dit eveneens zeer discreet verlopen.

Voor diegene die extra in de picture willen staan géén probleem we zullen er voor zorgen.

Tegen de bijeenkomst zouden we graag reeds resultaten en of reacties willen hebben anders zal het niet veel zin hebben om te blijven

beuken en beuken om een opening te vinden naar sponsoring toe( lees redding)

Met sportieve groeten

co-ordinator Red Volley Averbode ism met het kleine bestuur van Volley Toyota Wouters Averbode.

Johan
dejavue

dejavue

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-07-10

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimezo jul 25, 2010 3:11 pm

Vier jaar geleden vertrok er ook een schip van de goede hoop richting open zee. Met de open zee in zicht werden er al enkele overboord gegooid, anderen sprongen zelf overboord en sommigen werden in open zee via de loopbrug "gestraft" om in zee te springen. Degene die nu de oproep plaatst om terug op het dek te springen was op deze boottocht helaas niet aanwezig. Ik bewonder het initiatief om nog te proberen te redden wat er te redden valt, maar je kan niet verwachten dat vroegere medewerkers zomaar blind op het dek gaan springen nawat ze de vorige rit meegemaakt hebben. Ik denk dat er in de eerste plaats een duidelijk voorbeeld langs uwer zijde moet komen over wat er in de toekomstplannen gaat gebeuren met de twee vorige "kapiteins". Dit zal voor velen een breekpunt zijn om te beslissen al of niet mee te varen. Toch niet vergeten, dat er van degene die overboord gegooid zijn, er enkele direct alarm hebben geslagen dat op deze manier het schip zou zinken. Als er wat meer geluisterd zou zijn naar deze mensen zou het nu geen 11h30 zijn maar 10h en dat zou ook een mooi uur geweest zijn om goedgeluimd op te staan. Je mag het initiatief niet aan de medewerkers laten. Kom zelf naar buiten met plannen en initiatieven. Laat kordaat weten wat je van plan bent met Guy en Mark. Kortom, ik denk als er in deze zaken wat meer duidelijkheid komt dat het schip vanzelf zal beginnen te drijven
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimeza jul 31, 2010 2:17 pm

Goed nieuws!
Net vernomen dat de ploeg zou volledig zijn.
Namen zijn gekend maar we moeten nog wachten om deze openbaar te maken.
Swaque

Swaque

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimema aug 02, 2010 8:29 pm

Is er eigenlijk al iets geweten wanneer de vergadering gaat doorgaan?
jefvanida

jefvanida

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 28-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 03, 2010 12:00 am

Ja, ik ben ook benieuwd want ondertussen is't al begin augustus en is er nog niks bekend.
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 03, 2010 3:20 pm

Net slecht nieuws gekregen van Johan Geyskens.

Beste allemaal,

Wegens privé- redenen ben ik niet langer meer verbonden met volleybalclub Averbode.

Je kan u steeds wenden naar de heren beheerders Verheyden en Camps of naar de bestuursleden.

Met de groeten

Johan

Dus van een vergadering zal er niet veel in huis komen.
En de oude drievuldigheid zal nu wel aanblijven zeker!!!!
boemelaar

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 03, 2010 4:22 pm

????????Wat is er gebeurd?????????

Na alle hoopvolle tekenen van de laatste tijd is dit wel een koude douche... confused
Kees Kist

Kees Kist

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 03, 2010 4:51 pm

Dan is er ook geen reden meer om de geruchten omtrend de nieuwe ploeg niet bekend te maken
Setters: Ondrej Kust en Wannes Cornelis
Midden: Wim Deville en Andrew Benson (schot) (speelde vorig seizoen in teneriffe samen met ex-everbeur Ben Pipes)
Opposite: Thomas Andel (tjech) (speelde vorig seizoen bij unterhaching)
Receptie: Ruben Van Hirtum, Roel Nuyts en Allan V/D Loo (ex-maaseik en vorig seizoen Berlijn)
Libero's:Wesley Torfs en er werd gisteren onderhandeld met een belgische libero van lennik.....

Voila, dat is voorlopig de ploeg die in de wandelgangen de ronde doet. Natuurlijk was dit voor de beslissing van Johan. Uit respect voor deze zijn werk hebben we deze ploeg (of geruchten) bewust van het forum gehouden.
Swaque

Swaque

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 03, 2010 8:01 pm

Deze ploeg zou normaal gezien moeten kunnen overleven in de Belgische competitie.

Spijtig da Johan zich terug trekt, hoe het nu verder moet weet ik ni.

Kees Kist

Kees Kist

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 03, 2010 8:07 pm

Wedden dat GDV terug zijn entree maakt ?
Il_Principito

Il_Principito

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 03, 2010 9:05 pm

[quote="Kees Kist"]Wedden dat GDV terug zijn entree maakt ?[/quote

Die is nooit weggeweest.
everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 05, 2010 12:38 pm

wat wij al wisten,nu bevestiging.

Aljosa Urnaut naar Halen
donderdag, 05 augustus 2010 09:09
Ereklasser Aquacare Halen heeft de 22-jarige Aljosa Urnaut (2m02) aangeworven als receptie-hoek.
Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Aljosaurnaut

De jeugdige Maaseikenaar is de zoon van oud-topspeler en trainer André Urnaut. De youngster tekende bij Halen een contract van één seizoen met optie. Aljosa Urnaut speelde voorheen bij Averbode, Palma de Mallorca en in de Sloveense competitie.

Bron: het Belang van Limburg

everzwijn

everzwijn

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimeza aug 07, 2010 12:15 am

Vandaag vernomen dat er nog een testspeler naar Averbode komt.
Volgende week zal je wel zien wie! ;o))
Kees Kist

Kees Kist

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 08, 2010 8:57 pm

Vandaag op de beach in Knokke gehoord dat het om de broer van Jovica Simovski zou gaan. Het word alweer duidelijker welke familie er terug de plak gaat zwaaien in de club.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ploeg 2010-2011   Ploeg 2010-2011 - Pagina 4 Icon_minitime

Ploeg 2010-2011
Terug naar boven 
Pagina 4 van 25Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ploeg 2009-2010
» Beker 2009-2010
» wensen voor 2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: