Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 match antwerp

Ga naar beneden 
+7
Beacher
Swaque
Stavros
DUFF-MAN
Il_Principito
number12
everzwijn
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: match antwerp   match antwerp Icon_minitimezo okt 12, 2008 2:31 am

Het was te denken dat die van Antwepen super gemotiveerd zouden zijn met al die exen van everbeur.
Enkel de eerste set was nog goed van onze kant.
Voor de rest was het knokken met een tweede set om snel te vergeten.
Maar wat klagen we hebben 1 punt kunnen mee naar huis brengen.
In de marge hebben we vernomen dat onze Stavros is aangeklaagd door de manager voor laster en eerroof.
Ge moet maar durven en zeker omdat in Antwerpen een moeder haar kleine ging troosten met de woorden "Stil maar, niet alle mensen in Averbode zijn slecht enkel die van het bestuur van de volleybal".
Moeten we nog meer zeggen!!!!!Amen.
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimezo okt 12, 2008 9:53 am

Inderdaad , een zeer zwakke wedstrijd tegen al die andere ex-everbeurspelers die dan nog een eitje wilde pellen.
André vond ik zeer zwak coachen , Bernasconi was duidelijk niet in zijn beste doen. antwerp is een zeer degelijke ploeg maar een everbeur op normaal niveau neemt hier de volle buit mee naar huis .Of was er meer aan de hand , wilden ze staken of wa , feit is dat ze zwak waren . Als Stavros er nog was zouden we het mischien wel weten, maar dat van laster en eerroof daar had hij zich kunnen aan verwachten , zoals hij tekeer gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Il_Principito

Il_Principito


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimezo okt 12, 2008 11:37 am

let maar op je woorden Everzwijn, straks klagen ze jou ook nog aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimezo okt 12, 2008 12:54 pm

aangeklaagd voor laster en eerroof?? wat heeft hij dan ge(mis)zegd??
vind het wel laf als ge met iemand ni overeen komt om hem direct aan te klagen.
en eerroof.... wat ze met dennis doen(of deden,heb gelezen dat het opgelost is) is broodroof, en das nog veel erger
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimezo okt 12, 2008 1:01 pm

Number12, wat Stavros verkondigde was misschien wat cru uitgedrukt maar is wel de waarheid.
Iedereen heeft het in de mond maar drurven het niet zeggen.(bang van de boeman?)
Ga maar eens aan de spelers in Antwerpen vragen hoe ze daar denken over het bestuur van Averbode.
Ik heb daar gisteren geen enkel goed woord gehoord.
Ik was verlegen om me van Averbode te noemen en zeker van de volleybal!
Stavros we staan achter u.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimezo okt 12, 2008 2:43 pm

Voor de start van de competitie zou iedereen getekend hebben om zeven op negen te halen in de twee uitwedstrijden tegen PNV en Antwerpen en de thuismatch tegen Lennik. De manier waarop kan inderdaad beter maar je mag niet vergeten dat je met een geweldig jong team op het veld staat en dat de voorbereiding alles behalve vlekkeloos was. Het kan alleen maar beteren en de punten die we nu hebben pakken ze ons niet meer af. Set één en vier was gisteren niet zo slecht en in de laatste set zat er zeker winst in. Daar geven we het zelf weg. Ik denk dat als de ambitie is om bij de eerste zes te eindigen in de normale competitie we dus wel op schema zitten. Je zal nog met hoogtes en laagtes rekening moeten houden de eerst volgende matchen. Maar als je punten pakt terwijl je sterkhouders in een mindere dag zijn belooft dit veel goeds de dag dat dit alles in de plooi valt.

De randanimatie: Elk nadeel heeft zijn voordeel. We weten nu tenminste wie het volgende slachtoffer is en gelukkig is het deze keer niet iemand van spelers of trainers. Voor de rest ga ik er hier niet veel woorden aan vuil maken en zal ik zoals steeds mijn gedacht zeggen op dit open forum. Als je zoals ik een groot bakkes hebt moet je tegen een tegenstoot kunnen maar blijkbaar denkt niet iedereen er zo over. Nu, voor mij geen probleem, ik ben groot genoeg om zelf mijn plan te trekken en mezelf te verdedigen dus.... op naar de volgende wedstrijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimezo okt 12, 2008 2:52 pm

zeer slechte match van ons, maar we zullen ons moeten troosten met het feit dat antwerpen maar 1 punt dichter bijkomt en geen 3.

Nu dat we deze week goed nieuws gekregen hadden dat den dennis vanaf maandag terug mee mag trainen begint er een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van everbeur met als titel "Wie we niet op onze manier wegkrijgen klagen we aan voor laster en eerroof".

Na de T-shirt actie voor den dennis, volgende thuismatch allemaal in gevangenisplunje????

Inderdaad verken wat wij daar gehoord hebben van een niet nadergenoemde spelersvrouw deed mij plaats vervangende schaamte voelen voor de handelingswijze van het bestuur. ik quote "niet alle mensen van everbeur zijn slecht enkel het bestuur, ons betalen doen ze niet maar wel het lef hebben om bij ons vrijkaarten te komen vragen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Beacher

Beacher


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-10-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimezo okt 12, 2008 3:20 pm

Ik wist niet waar ik het had toen ik hoorde over die aanklacht. Nu laat hij zijn ware gelaat echt zien. Zelf altijd recht voor de raap en namennoemend en nu iemand aanklagen voor een reactie op een forum. Je ziet dat hij de terugkomst van Dennis slecht kan verwerken en daarom moet hij zijn frustratie op een ander uitwerken. Nu heeft hij wel iemand genomen die geen bang heeft om te reageren of om het met de woorden van stavros te zeggen "Als je in een stront begint te roeren zal hij nog harder beginnen te stinken." Wel,wel manager je bent groot in de winst maar héééééél klein in het verlies. Shame on you !!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Il_Principito

Il_Principito


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimezo okt 12, 2008 6:34 pm

ssssssttttttt beacher, straks zit je nog naast de Stavros in de bak
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimema okt 13, 2008 3:24 pm

Gerucht of geen gerucht. In de marge van de wedstrijd zaterdag in Antwerpen heeft een attente support(er)ster de schrijnwerker horen zeggen dat hij binnen twee weken de nieuwe trainer van Averbode is. Of het waar of niet waar is zal de toekomst uitwijzen. Zeker te volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimema okt 13, 2008 3:46 pm

weten die k******s van het bestuur dan niet dat er veel jongeren speciaal naar everbeur komen om met den Dré te werken
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimema okt 13, 2008 8:29 pm

Zou het kunnen dat André ook al iets in de mot heeft want ik vond hem zaterdag niet echt goe bezig , hij lag in zijne stoel precies alsof hij op congé was . Ik vond dat hij Bernasconi gerust even mocht vervangen door Kowalski of was het om hem het vertrouwen te geven . De beste stuurlui staan natuurlijk aan wal hé .
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimema okt 13, 2008 8:30 pm

Wa heeft de schrijnwerker al bewezen, geen klote. Vraagt ma aan puurs hoe blij da ze zijn da ze ervan af zijn!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
jefvanida

jefvanida


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 28-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimema okt 13, 2008 9:06 pm

Wat de schrijnwerker al dan niet bewezen heeft doet hier niet ter zake. Ze willen gewoon André buitensmijten en dan moeten ze toch ne opvolger hebben, zelfs als die niks kan........
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimema okt 13, 2008 11:50 pm

Niets dan goed nieuws vandaag: Dennis terug op training en de "schrijnwerker" Koen Bayens zou de nieuwe trainer van waremme worden. Misschien eindelijk wat rust rond de spelersgroep en trainersstaf. Velen zullen blij zijn met dit goede nieuws maar ik kan het me levendig voorstellen dat er enkele zijn die serieus in hun gat gebeten zijn (of moet ik poep zeggen om niet kwetsend over te komen).
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimedi okt 14, 2008 12:19 am

Eindelijk eens goe nieuws, hopelijk kan den dennis dieje trainingsachterstand van 2 weken snel inhalen. Hopelijk blijft het nu de volgende weken rond de spelers en trainerstaff wa rustig
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: andre   match antwerp Icon_minitimedi okt 14, 2008 4:15 am

Zeg met al die miserie zouden we nog vergeten om André(trainer) een gelukkig verjaardag te wensen en André(broer van Marcus) te feliciteren met de geboorte van zijn kleine. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimedi okt 14, 2008 11:16 am

Nog meer goed nieuws dat ik gisteren vergeten te vermelden ben. Er staat een nieuw raam op onze plaats in de kantine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimedi okt 14, 2008 1:11 pm

Maar weer een gesloten raam zeker??? Als ze terug sfeer
willen zouden ze toch slimmer moeten zijn. A ja slimmer.... Shocked
Alee voor de rest toch goe nieuws. rendeer
Happy B-day Dre!!! king
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimedi okt 14, 2008 7:34 pm

Proficiat andré met je verjaardag drunken

Proficiat aan papa andré en nonkel marcus!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimedi okt 14, 2008 8:27 pm

Ik zie juist op het nieuws dat er in Anderlecht een rusthuis gesloten is omdat er patienten werden verwaarloosd. "tt 151:Verschillende patienten sliepen op matrassen op de grond, de verantwoordelijke werd aangehouden.. Shit !!
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: verhuis   match antwerp Icon_minitimewo okt 15, 2008 12:57 am

Het bewijs dat de spelers zelf hun verhuis moeten doen kan je vinden op het forum van volleyweb.be
Terug naar boven Ga naar beneden
Il_Principito

Il_Principito


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimewo okt 15, 2008 12:47 pm

Amaai straks zit "de bak" vol met mensen van Everbeur. het kan daar nog volle bak worden dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
jefvanida

jefvanida


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 28-09-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimewo okt 15, 2008 8:36 pm

In den bak is't naar't schijnt nie slecht zenne. Er werken daar van die sexy vrouwelijke cipiers. Allez Stavros, 't komt nog goe met u.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beacher

Beacher


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 02-10-08

match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitimewo okt 15, 2008 11:59 pm

Van iemand zonder geld kan men het geld niet stelen. Iemand zonder hersens kan moeilijk een hersenschudding krijgen. Van iemand zonder eer kan men zijn eer niet roven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





match antwerp Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
match antwerp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dennis Deroey
» Ploeg 2009-2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: