Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 match antwerp

Ga naar beneden 
+7
Beacher
Swaque
Stavros
DUFF-MAN
Il_Principito
number12
everzwijn
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 17, 2008 7:48 pm

Joske heeft met zijn ploeg Palma de Mallorca de start van de spaanse competitie niet gemist. Ze wonnen hun eerste wedstrijd op Grand Canaria met duidelijke 0-3 cijfers (19/25-10/25-11/25). Joske heeft in deze eerste wedstrijd reeds zijn kans gekregen om te spelen. Talent komt altijd boven drijven. Weer een jongere, opgeleid door de meester, die in een topteam zijn kans krijgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Il_Principito

Il_Principito


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 18, 2008 1:27 pm

Volleyballers zijn wantoestanden beu
Achterstallige lonen. Bedrijfswagens die niet worden aangegeven. Zwart geld. Maar ook de ziekteverzekering die niet in orde raakt en de echtgenote van een speler daardoor node thuis moet bevallen. Enkele spelers pikken de mistoestanden in de hoogste klasse van het Belgische volleybal niet meer.

Niet zo heel lang geleden speelden Wouter Verhelst en Tom Schrijvers bij Lennik. Vandaag zijn beide internationals aan de slag bij de twee kleppers van het Belgische volleybal, Roeselare en Maaseik. 'Wij durven nu onze mond open te doen, omdat we bij Maaseik en Roeselare zitten, waar alles goed geregeld is', zegt Schrijvers. 'Maar er zijn heel wat spelers in andere clubs die schrik hebben en daarom niets zeggen.'

Het beeld dat beide volley-internationals ophangen, is niet bepaald fraai. Eén verhaal typeert volgens Verhelst de mentaliteit. 'Enkele jaren geleden speelde Batista, een Braziliaan, bij Lennik. Zijn ziekenfonds was niet in orde, door laksheid van de club. Zijn vrouw was zwanger en had medische verzorging nodig. Omdat de papieren niet in orde waren, kon ze niet naar het ziekenhuis gaan. Ze is thuis moeten bevallen. Ze had een miskraam. Een paar weken later was het seizoen gedaan, en bleek dat Batista nog achterstallig loon moest krijgen. Een andere speler heeft gezegd: als jullie hem niet uitbetalen, schiet ik het hem voor. Dat is het toppunt, dat is mensonwaardig.'

Schrijvers treedt hem bij: 'Dat geeft aan hoever clubs kunnen gaan.'

Ook hij heeft staaltjes meegemaakt. 'Bedrijfswagens werden bijvoorbeeld niet aangegeven, hoewel dat gemakkelijk zichtbaar was als de belastingen zou langskomen: ze hingen vol reclame. Ik kreeg als speler bij Lennik een bedrijfswagen met de defecten van de vorige speler. Ik moest die reparaties zelf betalen. Niet dat iemand mij op voorhand verwittigde. Het werd rechtstreeks van mijn loon afgehouden.'

Dat valt voor bijvoorbeeld de belastingdiensten makkelijk te controleren, bijvoorbeeld door de loonfiches te checken. 'In heel wat clubs krijgen de spelers geen loonfiches, alleen op het einde van het jaar een papiertje', zegt Stijn Boeykens, secretaris van de spelersvakbond Sporta. 'Daar staat dan op: 1.000 euro op jaarbasis. Daarmee snijdt de speler in eigen vlees als de belastingen daar achterkomen. Bepaalde clubs zijn met niets in orde, maar spelen wel met niet-EU-spelers. Die moet je in theorie 65.000 euro op jaarbasis betalen.'

'Ach, dat wordt simpel opgelost, op een niet-illegale manier', reageert Schrijvers. 'Ze krijgen een contract voor een aantal maanden, een wagen, een appartement en een stuk in het zwart. En zo zijn er honderden voorbeelden van dingen die niet kunnen.'

'Sommige clubs maken misbruik van het feit dat er te weinig controle is en dat er geen degelijke, eenvormige wettelijke basis is', zegt Verhelst.

CAO

Daarom ijveren enkele spelers, met goedkeuring van het gros van de ereklassespelers (zie kaderstuk) en in samenspraak met Sporta, voor een collectieve arbeidsovereenkomst. 'Want dit kan zo niet verder', zegt Schrijvers. 'Nu zijn de ploegen die correct werken, de dupe van diegenen die niet correct werken.' Boeykens: 'Oneerlijke concurrentie, dus.'

Hoeveel van de tien ereklassers dan helemaal correct werken? 'Roeselare, Maaseik, Menen en Antwerp zijn volgens mij in orde', zegt Boeykens. 'Bij Lennik is er verbetering, is pakweg 75 procent van de contracten in orde. Bij Averbode is pakweg 10 procent van de contracten in orde. Question Question Question Question Van Puurs heb ik vorig jaar verhalen gehoord, maar hoor ik momenteel geen klachten. Ook bij Halen, Kruibeke of Vosselaar hoor ik niets, maar dat wil niet zeggen dat er geen problemen zijn.'


Hans Jacobs
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 18, 2008 2:15 pm

het masker valt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 18, 2008 5:15 pm

Ik schrik hier niet van. Ik ben ook het t'één en t'ander aan het uitpluizen en hoe dieper men graaft hoe meer shit er naar boven komt. Met sommige zaken weet men waarmee men begint maar niet waarmee ze eindigen. Het word misschien eens tijd dat de stal word uitgemest. Eens zien wie er dan zijn verantwoordelijkheid zal dragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 18, 2008 7:51 pm

Das al gen masker nie meer da gevallen is maar e bommeke!!! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 18, 2008 9:28 pm

Het bestuur is goed bezig met de boel naar de knoppen te helpen( als het al niet te laat is).
Als het dan op zijn gat zit zullen ze de schuld wel van zich af schuiven op die enkelen die de laatste jaren alles op het forum aankaarten.
Ze worden dan zo vlug mogelijk van het forum gesmeten en als dat niet lukt klagen ze u aan voor laster en eerroof.
Erg dat het weer op de kop van de spelers moet gebeuren.
Het is te hopen dat we volgend jaar nog volleybal hebben op de hei.
Terug naar boven Ga naar beneden
boemelaar




Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 03-10-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 18, 2008 9:35 pm

Volgens mij is de enige manier om everbeur verder te laten bestaan te zorgen dat zowel MS als GvM uit het bestuur worden gezet en vervangen worden door gemotiveerde competente mensen. Dus wat er moet gebeuren is eerst die mensen vinden voordat je op één of andere manier zorgt dat ze de voorgenoemden eruit liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 19, 2008 10:12 am

Volgens wat ik hoor MS en Gvm zijn er al niet meer , dus wie blijft er nog over om iets te doen , niemand . Gemotiveerde mensen , die vind men niet meer , ééntje mischien maar ge hebt er minstens 5 nodig + nog tal van andere werkkrachten . Binnen afzienbare tijd komt de beneliga eraan waar we ook niks aan hebben . Zogezegd meer kwaliteit en sponsers. Uitgezonderd de top 2 is de kwaliteit in Nederland zeker niet beter dan in Belgïe, en de sponsors die gaan toch maar naar Maaseik , Roeselare en in de toekomst naar Antwerp .De andere clubs hebben er niks aan , verdere verplaatsingen , geen supporters van de tegenstanders.... maar ja als Maaseik iets wil dan komt het er toch .
Maw , we zitten in het sukkelstraatje is het dan niet beter dat men er na dit jaar de brui aan geeft voordat men WEER een onoverbrugbare schuldenberg maakt ?????
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 19, 2008 1:01 pm

Dat ze er niet meer zijn bewijst dat ze niets officieel wat met de club hadden anders kan je zo maar niet vertrekken.
Met grote sier verkondigen dat ze de club weer op de rails zouden krijgen maar waar staan we nu.
Gemotiveerde mensen vinden?.....Wie wil er nog met deze mensen in zee gaan?
Iedereen die het wat goed met de club voor had maar wat veel voor zijn mening uit kwam moest er tussen uit.
Eerst moest de site van de supporters er aan geloven(te veel rake woorden), dan de helpers( op een paar goede mensen na), daarna de supportersclub(want die had te veel macht en wist te veel) en als laatste moet de club er aan geloven(1 jaar besparen en dan gooien met het geld,allez als de pelers niet buiten gepest worden).
Halen zal als grote overwinnaar uit de bus nog komen.
Maar ja veel zal het niet meer uithalen zeker alle kleine clubs zullen er uit moeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Benny




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 01-10-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: stavros & co   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 19, 2008 9:24 pm

Stavros & co, waarom nemen jullie de club niet over. Jullie weten precies alles veel beter. Dus doen zou ik zeggen.
En als jullie het niet doen zou ik beter zwijgen.

Dat er vrijwilligers zijn weggebleven ligt niet alleen aan het bestuur ?????,
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 19, 2008 9:44 pm

Benny ge weet goe genoeg dat er zaken gebeurd zijn en gebeuren die meer met maffia praktijken te maken hebben dan met volleybal. Maarja als je zelf een marjonet zijt van Don GVM en Don MS begrijpen we je frustraties wel omdat hier een aantal zaken aan het licht komen die op de andere site altijd gewist worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 19, 2008 10:19 pm

Benny, je kan morgen in de kranten lezen dat Averbode forfait geeft voor de europese campagne. Alweer een gevolg van het beleid waar u blijkbaar nog achter staat. Hierdoor word de club gedurende drie jaar uitgesloten van europees volleybal. Ik heb verleden jaar nog iemand met volle overtuiging horen zeggen dat hij het budget voor de europese campagne reeds rond had. Alweer een leugen dus. Helaas is dit budget opgesoupeerd aan een nutteloze transfer. Maar het is je volste recht om op te komen voor deze mensen, helaas beginnen de feiten voor zich te spreken. En zwijgen op dit forum is totaal niet aan de orde. Ik weet dat ik niet bekwaam ben om de club over te nemen en daarom doe ik dat ook niet. Het resultaat van mensen die denken dat ze da wel zijn...... word stilaan duidelijker en duidelijker. Ik doe nog altijd mijn hoed af voor de mensen die enkele jaren geleden het aandurfden om dit in handen te nemen. Maar de manier waarop en ten koste van wie en wat, daar moet ik van kotsen en ik blijkbaar niet alleen. Wat wij reeds twee jaar geleden voorspelden komt langzaam aan allemaal uit. En u mag denken wat u wil maar ook wij zouden liever hebben dat het anders was maar helaas... God de vader en zijn zoon hebben er anders over beslist en hopelijk komt er nog een heilige geest langs die dit kan rechtzetten want ik denk dat het er anders belabberd uitziet voor onze eens zo mooie club. Amen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 19, 2008 10:30 pm

Sportief nieuws: 7 op 9 in de competitie en geplaatst voor de kwart finale in de beker van belgie. Van een goede competitiestart gesproken. Vandaag in de eerste twee sets altijd een voorsprong van enkele punten gehad maar rond de twintig lieten we ze steeds terug in de wedstrijd komen. Het getuigt van mentale weerbaarheid dat we deze sets in ons voordeel konden beslissen. Een te vermelden moment in de tweede set bij 23 23 was de inbreng van Dennis. Ingebracht om de receptie te versterken sloeg hij een bal binnen om "u" tegen te zeggen. Ik hoef niet te vermelden wat een frustratie in deze smach zat. De derde set nooit in de problemen gekomen en.. opdracht volbracht. Op naar de derby tegen halen....hopelijk, want hier weet men nooit...
Terug naar boven Ga naar beneden
boemelaar




Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 03-10-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimema okt 20, 2008 9:48 am

De uitsluiting van europees volleybal is een goede zaak. Dit heeft tot nu toe enkel maar geld gekost en enkele seizoenen geleden veel geld (remember Rovaniemi). Ook dit seizoen was er een potentiele catastrofe want als we de eerste ronde overleefden moesten we naar Siberië wat het einde van de club had kunnen betekenen. Spijtig genoeg kan je europees spelen in het volley niet vergelijken met het voetbal want dit kost bij ons enkel geld. Vraag maar eens aan Halen waarom spelers vorig jaar meer als drie maanden moesten wachten op hun loon want dit was ook het gevolg van een uit de hand gelopen europees avontuur.

Is het nu officieel dat MS en GVM volledig uit het bestuur zijn (dus ook niet meer op vergaderingen) en wie zit dan nog in het bestuur buiten Herman en Ivo?
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimema okt 20, 2008 4:43 pm

Persoonlijk vind ik niet meedoen europees de beste zaak die men dan kan doen. Vooral indien men een ronde verder ging moest men naar Rusland , en dan... financïeel een ramp , gevolg : de club dieeeep in het rood , spelers die totaal geen geld meer gaan zien etc... en dan zijn we verder af. Langs de andere kant , er zijn ook spelers naar hier gekomen om dat we europees speelden, jonge gasten die ervaring konden opdoen, en nu dit...ook niet goed .
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimema okt 20, 2008 4:45 pm

Everzwijn , wat heeft dit met Halen te maken? Als grote overwinnaar? Dat ze eerst hun eigen problemen maar eens proberen op te lossen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimema okt 20, 2008 6:49 pm

En wat mee de supporters die al een trip geboekt hebben, hoe moeten zij dit regelen. Ge moet u financieel niet dood doen om na siberie en montenegro te gaan, maar da weet ge dan wel al langer als 3 weken voor de afreis
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimema okt 20, 2008 8:59 pm

Number12 we kunnen allen nog naar Halen alst op zijn gat zit.
GVM en MS wilden toch al lang een fusie met Halen das nu dan een makkie.
Een vooreel is dat de kleuren hetzelfde zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
jefvanida

jefvanida


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 28-09-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimema okt 20, 2008 11:20 pm

Die hebben gedacht "we zwijgen nog een tijdje dan hebben de supporters al geboekt en kunnen we die ook nog eens kloten". Wat hun deze keer verdorie goed gelukt is!!!!! Wie gaat mijn vliegtickets en hotel terugbetalen? Montenegro is niet een bestemming waar ik als toerist naartoe zou gaan, t'is begot enkel om de spelers een hart onder de riem te steken dat ik ging........ Zoiets weet ge toch al veeeeeeeel langer dan 3weken! Merci bestuur!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimema okt 20, 2008 11:36 pm

En vorig jaar maar zingen: wij gaan europa in.... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 22, 2008 5:37 pm

Deze namiddag werd er geoefend tegen Maaseik. Er zijn drie normale sets gespeeld 25 22-25 18 en 19 25. Daarna nog twee sets met "tweede bal", beide sets gewonnen door Maaseik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





match antwerp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: match antwerp   match antwerp - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
match antwerp
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dennis Deroey
» Ploeg 2009-2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: