Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Everbeur-Puurs

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Everbeur-Puurs Empty
BerichtOnderwerp: Everbeur-Puurs   Everbeur-Puurs Icon_minitimeza nov 29, 2008 9:23 am

Everbeur-Puurs Puurs1eg7
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Everbeur-Puurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everbeur-Puurs   Everbeur-Puurs Icon_minitimeza nov 29, 2008 10:41 pm

Het everzwijn heeft zijn tanden stuk gebeten What a Face ,,,daarom zal ik de stand van in mijn zetel moeten volgen.
Ik hoop dat Swaque en Stavros mij op de hoogte houden.
Everbeur-Puurs:
Set1:22-25 eentje voor den toog zullen we maar zeggen.Volgens Swaque zijnt de arbiters
Set2.25-18 al veel beter.....ik freit hie men kas op. Mad
Set3:25-23 allez nog 1 set winnen Basketball
Set4:25-17 op naar de finale. cheers Roeslare here we come Twisted Evil
Proficiat aan spelers en trainers

http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMF29112008_084
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Everbeur-Puurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everbeur-Puurs   Everbeur-Puurs Icon_minitimezo nov 30, 2008 3:05 am

weeral gewonne!!!! op na roeselare en den bonte os.
Spijtig dat het everzwijn ne slagtand kwijt is Laughing Laughing Laughing (verslag volgt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Everbeur-Puurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everbeur-Puurs   Everbeur-Puurs Icon_minitimezo nov 30, 2008 3:37 am

Een delegatie van het duitse moers was daar om Dennis te scouten. Spijtig dat ik niet kan antwoorden op de site met mijn duim op de neus en de rest van mijn vingers spelen trompet. Een heel goeie raad aan Dennis: Doe gewoon je contract uit en al de rest komt vanzelf. En indien je zelf raad nodig hebt vraag het altijd vrijblijvend aan ons. Het kost je geen bal maar je hebt altijd de beste raad ter beschikking. (Van bescheidenheid gesproken).
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Everbeur-Puurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everbeur-Puurs   Everbeur-Puurs Icon_minitimezo nov 30, 2008 7:12 pm

Gisteren onze jongens weeral zien winnen, op naar de halve finale tegen roeselare bounce bounce bounce

Set 1 22-25
moeilijke start, een beetje zoals tegen maaseik. Altijd een punt of 3 , 4 achtergestaan dan toch nog knap terug gekomen tot 22-22, maar toen maakte Puurs het uit 22-25

Set 2 25-18
Alles loopt gesmeerd, jovica smijt een paar bommekes ni normaal

Set 3 25-23
Knap weerwerk van puurs, maar toch zijn we op de cruciale punten beter en maken we het mooi af.

Set 4 25-17
Bij Puurs is de veer gebroken, gemakkelijke laatste set op naar de halve finale tegen Roeselare, de bonte os en ons carine tongue tongue tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Everbeur-Puurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everbeur-Puurs   Everbeur-Puurs Icon_minitimezo nov 30, 2008 7:21 pm

In het begin van het seizoen mocht hij nog oprotten en werd hij met alle mogelijke middelen het leven zuur gemaakt door god de vader en zijn gevolg, maar nu dat ze geld geroken hebben zullen ze wel content zijn dat hij nog bij ons speelt. Dennis één goede raad blijf nog een half jaar, maak je studies af en kies volgend jaar de ploeg uit waar je wilt gaan spelen, want ze zullen in de rij staan. Voor ons is moers oké, ni te veraf zodat we geregeld nog kunnen komen zien, of anders kies iets warm met in de buurt een luchthaven waar ryan-air op vliegt zodat we er weekends kunnen van maken cheers cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Everbeur-Puurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everbeur-Puurs   Everbeur-Puurs Icon_minitimedi dec 02, 2008 9:58 am

Everbeur-Puurs Marcus2en0
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Everbeur-Puurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everbeur-Puurs   Everbeur-Puurs Icon_minitimedo dec 04, 2008 8:18 pm

goed nieuws van de blessurebank:

Het everzwijn heeft zenne slagtand terug gevonden lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Il_Principito

Il_Principito


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 29-09-08

Everbeur-Puurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everbeur-Puurs   Everbeur-Puurs Icon_minitimevr dec 05, 2008 3:37 pm

Speelt Jovica na nieuwjaar voor een andere ploeg? Shocked Shocked Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Everbeur-Puurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everbeur-Puurs   Everbeur-Puurs Icon_minitimevr dec 05, 2008 8:54 pm

ik hem vernomen van iemand dicht bij het bestuur dat hij zeker zou blijven tot het einde van het jaar, maar of da da klopt, da weet ik niet Arrow
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Everbeur-Puurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everbeur-Puurs   Everbeur-Puurs Icon_minitimevr dec 05, 2008 10:20 pm

hopelijk blijft hij nog tot volgend jaar, want zonder hem is everbeur onthoofd... hij heeft de beste aanvallende kwaliteiten. maar ja, ze zullen geld nodig hebben om hun financiele blunders goed te maken
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Everbeur-Puurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everbeur-Puurs   Everbeur-Puurs Icon_minitimeza jan 31, 2009 10:13 am

Everbeur-Puurs Wim1ku2
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Everbeur-Puurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everbeur-Puurs   Everbeur-Puurs Icon_minitimezo feb 01, 2009 1:46 am

Mooie match jongens.
Jovica subliem,Marcus zoals gewoonlijk perfect,en de andere jongens stuk voor stuk extra.
De Wim geweldig samen met Roel,Ruben en Ben.
Proficiat aan spelers en trainers.
Set1:25-19
Set2:25-9
Set3:25-13



http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMF31012009_078
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Everbeur-Puurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everbeur-Puurs   Everbeur-Puurs Icon_minitimema feb 02, 2009 11:32 am

Everbeur-Puurs Rams1qv9


http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMA03022009_004
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Everbeur-Puurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everbeur-Puurs   Everbeur-Puurs Icon_minitimewo feb 04, 2009 9:58 am

everzwijn schreef:
Everbeur-Puurs Rams1qv9



Ster vd trainer speeldag 16

http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMA03022009_004
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Everbeur-Puurs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everbeur-Puurs   Everbeur-Puurs Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Everbeur-Puurs
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Puurs - Everbeur
» Dankwoord Andrej Urnaut
» Puurs - Averbode.
» Halve finale Everbeur-Roeselare
» Everbeur - lennik

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: