Aantal berichten : 209 Registratiedatum : 27-09-08
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut za mei 30, 2009 7:51 pm
ge moet de mensen de kans geven om hunne mening te posten!!! over de gebroeders eloe valt weinig te zeggen, super transfers. Andre heeft twee seizoenen geleden bewezen dat hij ne klasse passeur is, alleen toch even afwachten hoe hij een jaar dubai verteerd heeft, maar dat mag geen probleem vormen. Marcus is één van de slimste spelers die op de Belgische volleybalvelden rond loopt, dat hebben we het voorbije seizoen kunnen bewonderen. Ik vraag me alleen af hoe dat de finaciële situatie van een maand geleden toen alle buitenlanders mochten vertrekken nu deze transfers toelaat, dit even terzijde.
number12
Aantal berichten : 60 Registratiedatum : 02-10-08
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut za mei 30, 2009 8:34 pm
Het valt alleen op dat als er kritiek te uiten valt dat iedereen er hier op los vliegt maar bij een positief geval niet . punt. Wat betreft het financiele is het inderdaad raar dat het nu wel ineens kan. of heeft GDV gesponserd?
DUFF-MAN
Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 05-10-08
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut zo mei 31, 2009 3:45 pm
number 12 zei: Of kan er niks positief van af wegens jullie de enige die hier voor de moment niet positief is bent gij.... wij praten over volleybal, de spelers, trainers en bestuur, maar gij valt hier de mensen op dit forum aan. en idd ge moet de mensen wel de tijd geven om te reageren. en ook wisten veel mensen(net zoals nog andere zaken) dit al langer.... dus is er ook geen reden om nu verbaast te doen over deze transfer
number12
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut zo mei 31, 2009 4:03 pm
Het is mijn bedoeling niet om jullie aan te vallen , ik stel vast dat het hier nu heel stil is ,ook al is er goed nieuws. Omdat jullie nu ALLES weten wilt dat toch niet zeggen dat de andere supporters ook alles weten . Als ge dan toch alles weet , geef dan de opstelling eens voor volgend seizoen, wie komt/blijft er nog ......., ben benieuwd
everzwijn
Aantal berichten : 643 Registratiedatum : 29-09-08
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut ma jun 01, 2009 12:35 am
number12 schreef:
Het is mijn bedoeling niet om jullie aan te vallen , ik stel vast dat het hier nu heel stil is ,ook al is er goed nieuws. Omdat jullie nu ALLES weten wilt dat toch niet zeggen dat de andere supporters ook alles weten . Als ge dan toch alles weet , geef dan de opstelling eens voor volgend seizoen, wie komt/blijft er nog ......., ben benieuwd
Luister wat Marcus en André betreft kunnen we enkel zeer blij om zijn. En voor de rest kunnen(mogen) we nog geen namen noemen. Er zijn zeker nog een paar serieuse spelers in aantocht en er is ook al een naam voor een nieuwe voorzitter. Over een trainer circuleren er nog een paar namen met één zeer uitgesproken top. Afwachten tot de clubleiding de namen openbaar zal maken.
number12
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut ma jun 01, 2009 10:08 am
Merci
DUFF-MAN
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut ma jun 01, 2009 12:38 pm
het is uw bedoeling wel om ons aan te vallen.... ge probeert het alleen te verdoezelen en nu begint ge te zeveren dat ik ALLES weet, en da heb ik nooit gezegd... maar weeral een voorbeeld da ge negatief bent tegenover ons en daarbij het is hier de laatste tijd redelijk stil... goed nieuws, slecht nieuws, of geen nieuws....dus ge moet ni zeveren da we niet blij zijn met het nieuws maar ja, als ge maar ne stok hebt om mee te slagen he.........ben is benieuwd in welke slachtofferrol ge u nu weer gaar wringen
number12
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut ma jun 01, 2009 5:19 pm
ik heb hier goei leermeesters
Swaque
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut di jun 02, 2009 12:45 am
Vandaag naar de eerste manche geweest van de beach in Gent. Goe weer en een paar leuke weetjes
- Wist je dat de persoon wiens naam genoemd wordt als nieuwe voorzitter een frequent gebruiker is van dit forum?
- Wist je dat de kans dat de we volgend jaar een buitenlander als trainer gaan hebben met 1/3 is gestegen. En swaque geen frans taalbad zal moeten nemen eerder een Portugees, il principito.
- Wist je dat er vele mensen zich afvragen hoe het komt dat er geld is voor transfers maar dat er een deel van de lonen nog steeds niet betaald zijn. En voor de nonbelievers bel maar eens naar Sporta of de Bond.
Swaque
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut vr jun 05, 2009 4:11 pm
Vandaag in het laatste nieuws was den ivo nog eens aan het woord
- We zoeken nog ne 2de setter en ne middenman - Er zijn nog 2 pistes open voor een nieuwe trainer Sasha (wij hebben hier toch iets anders over gehoord in Gent) en iemand anders (laat aub die persoon iemand anders zijn dan den schrijnwerker) - Voor simovski heeft nog geen andere ploeg zich gemeld, begrijpen wie begrijpen kan - We zijn nog steeds opzoek naar ne nieuwe hoofdsponsor
Il_Principito
Aantal berichten : 30 Registratiedatum : 29-09-08
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut vr jun 05, 2009 4:40 pm
Swaque schreef:
- Wist je dat de persoon wiens naam genoemd wordt als nieuwe voorzitter een frequent gebruiker is van dit forum?
Duff-Man for president?
DUFF-MAN
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut vr jun 05, 2009 8:32 pm
oeoeoew yeeaaa!! i'm gonna cleaning out the closet!!
Swaque
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut vr jun 05, 2009 10:37 pm
Il_Principito schreef:
Swaque schreef:
Duff-Man for president?
Duff in plaats van Primus
DUFF-MAN
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut ma jun 08, 2009 12:33 pm
héhé.... ik ben een paar dagen president, en de club is al gered..... oewyeaaa!!!
Swaque
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut ma jun 08, 2009 6:03 pm
Nog niet te rap victorie kraaien hé mannen. Tis en blijft een gerucht eerst zien en dan geloven
everzwijn
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut do jun 11, 2009 9:04 am
De 36-jarige Braziliaan Otavio R.F. Machado is de nieuwe trainer van volley-ereklasser VC Handelsgids Averbode. Otavio was tot heden werkzaam in de Braziliaanse competitie
Swaque
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut do jun 11, 2009 7:21 pm
ik zat er ni ver naast me zenne naam.
Swaque
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut za jun 20, 2009 3:16 pm
Weer schokkend nieuws gekregen daarnet,
Na Andrej mag nu ook de Ben andere oorden opzoeken, begrijpen wie begrijpen kan dat je niemand van je succes trainingsduo van vorig seizoen WIL houden.
Dretske
Aantal berichten : 81 Registratiedatum : 01-10-08
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut za jun 20, 2009 4:12 pm
Ja da begrijpt natuurlijk niemand maar ik weet al wat den uitleg gaat zijn.... We willen het beste voor de club.... Zever gezever... Wette wa ik da op zeg: WHO TOOK MY BADJAS?????
everzwijn
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut za jun 20, 2009 6:07 pm
En wie gaat er dan T2 worden??? Zeker den Dieter, want den Diet vertelde ons al dat hij zowat van alles nr2 ging worden. Tweede setter,tweede libero,tweede aanvaller en waarom niet T2. Vraag is wie worden BR1 en BR2. Ik kan misschien gaan solliciteren voor BR1, ik ben dan toch mee pensioen en heb dan alle tijd.
DUFF-MAN
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut za jun 20, 2009 6:12 pm
tja, voor mij komt het niet als een verrassing. everbeur heeft een traditie hoog te houden om mensen die veel voor de club gedaan hebben te dumpen. denk maar aan Tim Verschuren en Franky Rijmen. maar ik denk dat de ware reden is: hij komt tegoe overeen met het klikske achter de venster. zoals ik nogal gezegd heb is het meer een persoonlijke kruistocht... ik zou zeggen... hou u gewoon bezig met besturen en laat uw ego achterwegen
number12
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut zo jun 21, 2009 10:30 pm
Marcus zal wel T2 worden , hij heeft de trainer toch ook aangebracht en later trainer worden ?
Swaque
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut ma jun 22, 2009 12:55 am
number12 schreef:
Marcus zal wel T2 worden , hij heeft de trainer toch ook aangebracht en later trainer worden ?
Das het laatste wat ik ook gehoord heb
everzwijn
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut do jun 25, 2009 8:30 am
Heb bevestiging gekregen Marcus T2
Dretske
Aantal berichten : 81 Registratiedatum : 01-10-08
Onderwerp: Re: Andrej Urnaut vr jul 03, 2009 12:33 pm
Vandaag in HLN: Andre Urnaut is de nieuwe trainer van Berlijn. Daar zal het bestuur toch iets slimmer zijn als hier.