Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het Laatste Nieuws

Ga naar beneden 
+10
straw
number12
Dretske
boemelaar
dirks
DUFF-MAN
Beacher
Stavros
everzwijn
Swaque
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 30, 2008 5:08 pm

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Vm10
Eindelijk iemand die bewijst dat GVM meer aan laster en eerroof doet dan Stavros. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
jefvanida

jefvanida


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 28-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 30, 2008 7:58 pm

K'ben eens benieuwd of het bestuur zich zal distantiëren van deze uitspraken of dat ze meedoen met het spelletje van god de vader..... hopen voor André op het beste maar 'k heb er geen goed oog in.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 30, 2008 8:14 pm

Dat is een proper artikel vind ik. Toch eens benieuwd naar het standpunt van de club nu. Honderd % achter de trainer, zoals men beweerde, of toch achter de artikels die verschenen zijn en dus tegen de trainer.
Het zal daar goe vol zitten op de rechtbank van "Laster en eerroof" Ik zal maar op tijd afrijden of ik heb geen plaats meer om te zitten op de beklaagdenbank.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 31, 2008 9:33 am

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Fernan10
Ik hoop dat er wa meer volk gaat zijn dan verleden Jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 31, 2008 12:14 pm

Intussen zou de club laten weten hebben dat ze zich distancieren van de bewuste artikels die zijn verschenen in VM en in het laatste nieuws. Dat wil dus zeggen dat God de vader volledig op eigen houtje werkt en zich van niets of niemand iets aantrekt. Er zijn mensen die voor minder beschuldigd zijn omdat ze de club zogezegd in discrediet hebben gebracht. Eens benieuwd of God de vader ook geschorst word of gooit hij zelf voor de negende keer zijn kap over de haag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 31, 2008 7:37 pm

we vieren bijna een jubileum van de serie "God de Vader en zijn ontslag".

Denk zelfs dat nog voor dit jaar gaat zijn, de post is al verwittigd ze brengen met het einde jaar voor de deur een nieuwe postzegel uit Twisted Evil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 07, 2008 5:33 pm

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Rubenom1
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimema nov 10, 2008 10:08 pm

Positief nieuws, Fernand is nog maar een goede week voorzitter en hij heeft toch al wat te weeg gebracht.
Tankkaarten en bons voor schoenen zouden in orde zijn.
Het goede mag ook gezegd worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 11, 2008 12:06 am

Eindelijk eens positief nieuws van 'den andere kant'.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 12, 2008 9:10 am

Reactie van Ivo na 0-3 tegen Puurs



http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=SL22Q57K&PostCode=3270[img]
Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 E8g8622mnui1mparcuszk1
Terug naar boven Ga naar beneden
jefvanida

jefvanida


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 28-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 12, 2008 10:34 am

Dieje weet ook niet wat 'm wil. Langs de ene kant de ploeg ophemelen, maar hun langs de andere kant liever de grond in boren. Zoals we reeds gewoon zijn in Everbeur.......
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 12, 2008 7:24 pm

ik lees toch nergens dat hij ze de grond inboort
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 13, 2008 10:03 am

Wat Jef wil zeggen is het volgende denk ik. Waar zat Ivo (verantwoordelijke PR) met de positieve commentaar op de moment dat ze de trainer in de grond aan het boren waren in de gazetten en in sport magazine? Toen heeft hij als verantwoordelijke niet gereageerd op al die onzin. Nu dat ze zien dat het sportief erg goed gaat zijn ze er ineens allemaal weer en is alles precies weer koek en ei. Ze vergeten echter dat er wonden geslagen zijn die moeilijk zullen genezen. Ik vind dat ook hypocriet om nu ploeg en trainer op te hemelen (terecht !!) terwijl men op het ogenblik dat men heel het team in discrediet bracht niemand durfde te reageren. Het is nochtans dezelfde trainer als toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
jefvanida

jefvanida


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 28-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 13, 2008 4:05 pm

Inderdaad Stavros, dat is hetgene wat ik bedoelde. Ofwel zeggen ze A ofwel zeggen ze B maar mensen met twee gezichten daar hou ik niet van.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 14, 2008 9:00 am

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Menento1

Als da laatste waar is dan is het einde nabij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 15, 2008 11:16 am

Het zal waarschijnlijk zijn zoals we gedacht hebben. Fernand zal als bliksemafleider fungeren voor God de vader en zijn zoon. Het zijn ook tenslotte deze twee die hem naar Averbode gehaald hebben. Dienst, wederdienst denk ik. Nu kunnen ze in stilte achter de schermen hun vuile spelletjes spelen en Fernand zal ze wel uitvoeren. Slim gezien van onze twee "heiligen".
Terug naar boven Ga naar beneden
ZieligenTiepDiejeStavros




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 15-11-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 15, 2008 2:16 pm

Stavros schreef:
Het zal waarschijnlijk zijn zoals we gedacht hebben. Fernand zal als bliksemafleider fungeren voor God de vader en zijn zoon. Het zijn ook tenslotte deze twee die hem naar Averbode gehaald hebben. Dienst, wederdienst denk ik. Nu kunnen ze in stilte achter de schermen hun vuile spelletjes spelen en Fernand zal ze wel uitvoeren. Slim gezien van onze twee "heiligen".

Man, man, dieje Stavros, da's toch echt de zieligste figuur da ge u kunt inbeelden.
Ik kom af en toe op dit forum terecht in de hoop iets over volleybal te lezen.
Jammergenoeg is het dan steeds stroomopwaarts waden tegen het oeverloos gezeur van dieje Stavros en nog een paar gatlikkers in zijn gevolg.

Dieje gast lijkt me nooit veel succes te hebben gekend in het echte leven en meent hier finaal nog wat roem te kunnen oogsten in een obscuur forumpje, gemotiveerd door een paar hielenlikkers die hem om, onverklaarbare reden, toch wat autoriteit schijnen toe te kennen.

Man, get a life!
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 15, 2008 4:55 pm

man man,

wie is hi het zielig manneke,

1) iedereen mag op dit "obscuur forum" zijne uitleg doen, dus ook gij de marionette van god de vader, niks zal hier verwijderd worden (wat een democratie lol! ) dat in tegenstelling tot het "officiële" forum waar het bestuur en zijn marionette elke vorm van commentaar op de gang van zaken verwijderen.

2) het succes van dit forum zal u wel een doorn in het oog zijn, meer bezoekers en post dan het despotenforum van het bestuur. Ik weet goe dat het merendeel van de bezoeken op het forum van de visbokal boven in de sporthal komen. Dus "ik kom hier ma af en toe kijken om iets te lezen over volleybal" vergeet het maar.

3) Iedereen van ons zegt wat hij wil en doet wa hij wil, da kunnen we niet van u de marionetten van het bestuur zeggen.

Om te eindigen, val ons maar aan, dat intresseert ons niet maar laat aub de spelers en trainers met rust!!!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 15, 2008 5:19 pm

Goe Swaque!Twisted Evil
Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Afb002kj6
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 15, 2008 5:32 pm

Als u het een "obscuur forum" vind, dan snap ik niet wat u bezielt om "af en toe" dit forum te bezoeken. Misschien op het officiele forum eens een kijkje gaan nemen. Daar is het al wel van 2 okt. geleden dat er nog iets gepost is i.v.m. de volleybal maar met wat geduld zult u daar wel aan uw trekken komen. Gelukkig kan je hier op dit forum u ei kwijt en wat u over mij en mijn "hielenlikkers" denkt interesseert mij geen reet. Het belangrijkste voor ons is dat de mensen die er iets mee te maken hebben het serieus appricieren dat er gereageerd word op toestanden die echt niet door de beugel kunnen.
En over succes in het leven, tja.... moet u maandag gaan werken? Ik niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 15, 2008 6:09 pm

Spijtig dat we daar niks voor krijgen om hielenlikker te zijn...
Maar ik zeg hier wa ik wil zegge en daarmee uit. tongue

Groetjes aan mijn collega's hielenlikkers....
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 15, 2008 6:37 pm

Ik hoop maar da Stavros ni in een hondenstront gelopen heeft. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
ZieligenTiepDiejeStavros




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 15-11-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 15, 2008 7:32 pm

Bedankt aan allen die zich spontaan hebben herkend in het signalement van "hielenlikker".
Voorspelbare reactie ook: "marionet van het bestuur", heb ik hier nog zien gebeuren bij de minste tegenwind (voor alle duidelijkheid, ik heb geen idee wie uw bestuur is).

Voor de rest: veel succes gewenst aan spelers, trainer, bestuur en goedmenende supports van Everbeur,
blijf de toppers het vuur aan de schenen leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 15, 2008 9:03 pm

Als voor u toch alles zo voorspelbaar is dan zou ik
nog maar eens in uwe glazen bol kijken dan weet
ge toch direkt wie 'ons bestuur' is.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16, 2008 5:18 am

vernomen in de wandelgang....
Een speler is in de spupermarkt delhaize tegen gehouden door de security omdat zijn aankoopbons, verstrekt door de club, niet in orde zouden zijn???????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Laatste Nieuws
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: