Forum everbeur
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum everbeur

Forum voor de echte supporters van V.C. Everbeur
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het Laatste Nieuws

Ga naar beneden 
+10
straw
number12
Dretske
boemelaar
dirks
DUFF-MAN
Beacher
Stavros
everzwijn
Swaque
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
jefvanida

jefvanida


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 28-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 16, 2008 12:28 pm

Straffer nog, ik heb zelfs gehoord dat het zou gaan om "gestolen" aankoopbons. Hopelijk is het een gerucht en kan iemand mij het juiste verhaal vertellen.......
Terug naar boven Ga naar beneden
DUFF-MAN

DUFF-MAN


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 05-10-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 16, 2008 10:55 pm

als ik het goed voor heb bent gij de gatlikker zielige.
maar in al die jaren verandert ge soms van gat, en idd, van succes moet gij ni echt praten denk ik, maar toch meci om "tegen uw goesting" de spandoek voor de venster weg te doen
eve dit nog: de trainer staat met een jonge ploeg 2de!wij steunen die( waar niks mis mee is) ,gdv breekt de trainer af.... blijkbaar likt gij weer aant verkeerde kontje Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dirk




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 16-11-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: toch meer zeveraars dan ik dacht   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 16, 2008 11:17 pm

wat delhaize probleem was?
ge zou het beter vragen aan de mensen die er van op de hoogte zijn wat er gebeurd is?
Dan zou je misschien deze sponser niet in diskrediet brengen.
Maar ja jullie doen nie liever zeker.
Wij maar sponsers zoeken en jullie ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dretske

Dretske


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 01-10-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimema nov 17, 2008 12:01 am

Zeg dan wat er gebeurd is ipv rond de pot te draaien...
Spelers en trainers goe bezig!!!! Wie was da weer in de
voetbalmagazine die zijn EIGEN trainer in diskrediet bracht????
Dat waren ook wij zeker Question Question
A ja maar da leest heel vlaanderen en dan zijn er bepaalde
personen die graag BV zouden worden en de trainer wa af
breken ipv dit binnenshuis te houden... Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimema nov 17, 2008 1:07 am

Leg het dan uit hé dirk, wa wij weten is da er ne speler in ne winkel is tegengehouden met bons, verkregen via de club. In plaats van ons te beschuldigen van sponsers zwart te maken (ik zou zelfs ni weten over welke sponser het zou gaan, en is hier trouwens nergens op het forum geschreven dat deze van een sponser zouden komen)leg het dan uit en geef u visie!!!!! hier op dit forum hebt u en iedereen daartoe de kans
Terug naar boven Ga naar beneden
Swaque

Swaque


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 27-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimema nov 17, 2008 2:29 am

Gelezen op de site van roeselare, Hendrik gebleseerd uitgevallen met een rugblokkage
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimema nov 17, 2008 12:32 pm

Ik vind dirk zijn reactie ook wat overdreven. Niet wij hebben dat zaterdag rondverteld. Men vraagt hier alleen maar wat er werkelijk gebeurd is om misverstanden te vermijden. Maarja zoals steeds als er iets mis gaat moet men zondebokken zoeken en komt men nogal eens dikwijls bij ons terecht. Ik vind dat dretske daar wel een punt heeft. Als je dit vergelijkt met dingen die in kranten en tijdschriften verschenen zijn vraag ik mij toch ook af welke zaken de club het meest in discrediet hebben gebracht. Deze prul of de miserie die gdv verspreid heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Il_Principito

Il_Principito


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimema nov 17, 2008 4:16 pm

Hoe dood moet het "echte" everbeurforum wel niet zijn? Als nu ook al de notabele van het forum, "waar je alles over Everbeur kan lezen"( ze waren wel vergeten te vermelden den Dennis geschorst was) al naar hier moeten komen.

Nu die site heeft wel een educatieve waarde gehad. Vanaf het moment dat madamsoleil de site non grata werd, kregen we er een nieuw woord bij: CENSUUR
Terug naar boven Ga naar beneden
dirk




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 16-11-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: negatieve post   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimema nov 17, 2008 7:09 pm

Uitleg is geen probleem, maar misschien eerst er over praten en dan pas negatieve dingen posten.
Wat betreft probleem supermarkt, er zijn bij deze keten recent vrij veel aankoopbonnen gestolen, waar voor alle duidelijkheidheid Averbode niks mee te maken heeft.
Komen daar toch 2 buitenlanders aan de kassa met een hoopje aankoopbonnen kopen zeker. Meer moet ik dan toch niet meer verduidelijken alleen kan ik nog wel zeggen dat de betrokken supermarkt hier toch wel redelijk verveelt met zit en zich al meer dan eens hiervoor verontschuldigd hebben en aan de betrokken personen eens extra ging verwennen.

Dit had je me zaterdag simpel kunnen vragen ipv iets negatiefs te posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimema nov 17, 2008 11:39 pm

Als dat zo gebeurd is snap ik niet waar je je druk om maakt. Eigenlijk is dit een verhaal om eens ferm mee te lachen. Misschien beter reageren op de echte shit alvorens te reageren op zo een prul. Ik zie het negatieve niet dat hier gepost is in deze zaak. Ik zie er eerder het grappige van in en denk dat dit ook de bedoeling was. Als dat al niet meer kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
jefvanida

jefvanida


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 28-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 18, 2008 12:50 am

Waar is hier iets negatiefs over dat incident geschreven?????? Ik VRAAG toch maar gewoon om meer uitleg omdat een gerucht de ronde aan het doen is. Een synoniem van vragen is INFORMEREN. Ik heb mij totaal niet uitgesproken over iets, ik heb gewoon meer informatie gevraagd om mij, zonder vooroordelen tegenover wie dan ook, een juist beeld te kunnen vormen van de situatie. blijkbaar zijn er ineens een aantal mensen direct in hun gat gebeten en beginnen in't wildeweg ten aanval te gaan. Dus al schrijft ge hier iets neer in een taalgebruik dat absoluut niet door de beugel kan of schrijft ge iets dat wel fatsoenlijk is, zonder vooroordelen, 't speelt precies allemaal geen rol. Ge krijgt direct een stempel van "crapuul" op uwe rug en ge hoort automatisch tot dat clubke van "schijt aan het beleid". Awel merci, en ge moest eens weten, dit volledig buiten bovenstaande context maar niet onbelangrijk, wat geld dat wij daar elke match achterlaten op de volleybal, maar ja da zijn ook maar "peanuts" zeker?????
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 18, 2008 9:53 am

Positief nieuws dan. Of zal dit ook niet meer mogen?

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Jovicatm2
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 26, 2008 9:55 am

[IMG]https://2img.net/r/ihimizer/img56/4792/fernand1ub2.jpg[/IMG]


Laatst aangepast door everzwijn op vr dec 12, 2008 9:41 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 12, 2008 9:26 am

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Fernand1fh3
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Benefiet   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 14, 2008 12:25 pm

Marcus zal er ook zijn allen daarheen.
Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Benefiet1hw7
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: chrismas cup   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 14, 2008 12:58 pm

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Chrismascupod1
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 19, 2008 10:08 am

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Ruben2kt2
http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=3E2474MK&PostCode=3270
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: in de zondagskrant   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 24, 2008 9:53 am

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Europeesuf4
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: christmas cup   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 28, 2008 12:23 am

Toch een beetje europees.
Deze maal wel op tijd Swaque en ik.
De andere waren al vertrokken om 15h en stonden ongeduldig te wachten.
Ni veel volk van Averbode, waar blijft de steun voor de ploeg?????

Nieuwe regels....licht aanraken van het net is toegestaan....geen tto maar na de tweede set 10min pauze.

Everbeur- Paris volley:
Set1:20-25
Set2:28-16
Set3:25-23
Set4:25-22

FINALE tegen Maaseik zondag 19h

geen foto omdat Stavros geen goesting had.
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 28, 2008 12:28 am

nieuwe aanwinst bij Everbeur!!

Bart Kowalski(USA) weg Ben Pipes(Brit) in.

http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?articleid=DMF27122008_018Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 44550273pipes20rp5


Laatst aangepast door everzwijn op ma dec 29, 2008 12:44 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stavros

Stavros


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 28, 2008 4:43 am

Eerste set op het niveau dat we de vorige matchen hanteerden,log, geen interesse, ieder voor zich. Maar op het einde van de tweede set terug op kruissnelheid als team. Een ploeg als Parijs, deelnemer aan het grote kampioenenbal moest er aan geloven. En hoe. Zonder verpinken er op en er over. Naar mijn mening een prestatatie om u tegen te zeggen. Spijtig dat alleen meneer Fernand van het bestuur aanwezig was want dit was wel een serieuze waardemeter. Pech voor Maaseik die gehoopt had op een finale tegen Parijs. Ze zullen het moeten stellen tegen een "ambetant averbode". Voor de wedstrijd zal waarschijnlijk hun limburgs volkslied weerklinken waartegen wij ingetogen zullen zingen: BRABANTSE NACHTEN ZIJN LANG, BRABANTSE NACHTEN ZIJN LANG, ZE KOMEN PAS LANGZAAM OP GANG, JAMAAR DAN? JAMAAR DAN.....
Terug naar boven Ga naar beneden
number12




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-10-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 28, 2008 3:17 pm

Knap van onze gasten en voor de rest , ik heb de rest van het bestuur gisteren zien werken op het kaartspel
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 28, 2008 4:56 pm

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Paris3uo3
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimema dec 29, 2008 12:40 am

Deze keer naar Chrismas Cup om de finale te spelen tegen Maaseik.
Enkele oude vrienden ontmoet die we lang niet meer gezien hadden zoals Tetten, Pomme met zijn familie en de pa van Juul.
En onze Valere was met Stavros en mezelf mee gereden.
De Celle had de shirts deze nacht nog gewassen voor goed geluk en van bij de start leek dat de goede beslissing.
Set1:20-25
Vital was met zijn dikke nek gestart met zijn zwakste ploeg.
En Schrijvers is toch zo goed ni veel geblaat weinig wol.
Set2:17-25
Nog beter en de laatste tien punten met de sterkste opstelling bij Maaseik.
En een gele kaart voor gemekker aan de kant van Maaseik.
Set3:25-18
Slechte start en dat moet je tegen Maaseik bekopen.
Set4:25-23
Een kleine fout van Ramsey doet ons de das om.
Set5:15-13
Kevin die laatste bal had ge moeten hebben al moet uw vel aan de vloer blijven plakken.
Maar ja het is je toch vergeven, de ploeg heeft goed gespeeld.
Dus proficiat iedereen al zat er meer in.

http://www.hbvl.be/nieuws/sport/zaalsport/
Opzijgezet...die Limburgers zien het ook groot....ze hebben meer dan hun handen vol gehad!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
everzwijn

everzwijn


Aantal berichten : 643
Registratiedatum : 29-09-08

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 30, 2008 2:47 pm

Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Ben4gj6
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Laatste Nieuws   Het Laatste  Nieuws - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Laatste Nieuws
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum everbeur :: Everbeur :: Everbeur-
Ga naar: